SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DNP-protokoły brania

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 298256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14958 Napisanych postów 235979 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1143825
mm1986
lodzianin1
U mnie raptem minus 3 kg ale w pasie z minus z 4 cm
Jednak zle bylo podejscie za duzo ww
Kolejne podejscie bedzie z vlcd hgh t3 tren test master min 4 tyg


Wiadomo ze zrobisz jak uwazasz, jednak osobiscie robilem kazdy schemat i najlepiej wlasnie wychodzi solo test i ketoza, i pod koniec dnp uderzyc w mocne androgeny wtedy rebound jest niesamowity, bo kiedy bierzemy dnp typowo z kcal na minusie to nie ma co sie ludzic o budowanie miesnie, dlatego leciec androgeny jest zbedne, w moim odczuciu a tak jest super bodziec, nie dosc ze androgeny up, glikogen wraca, smalec wypalony i wtedy mozna naprawde np w 3 tyg zrobic taki progres ktorzy nie ktorzy nie zaliczaja w rok pracy.


I to jest mysl czy tak nie rozpoczac cyklu
Wtedy start sam test I dnp i keto po odstawce dnp
Deka slin hgh doszlo by

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3355 Napisanych postów 12167 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 71425
Ja juz też plany robię na przyszły rok krótkie okresy masy przeplatane 2-3 tyg wycinkami z dnp

A tymczasem że do świąt dobry tydzień i nie za bardzo wiedziałem co zrobić z tym tyg to zarządziłem mikro cykl na t3 który skończę tuż przed świętami.
I będzie tak z 10 dni zacząłem wczoraj wieczorem:
T3 dawka dzienna: 25/50/75/100/125/100/75/50/25

Dzisiaj rano powróciłem do wagi z przed dnp która byla taka sama jak u Ciebie Lodzianin czyli 112.8kg
Sylwetka dużo lepiej i ewidentnie mam mniej fatu.
Do świąt postaram się lc ale dziś wieczorem mam wigilię firmową wiec się nie uda diety przytrzymać, szkoda ale trudno przećwiczę to dzisiaj wejdzie trening po południu i jutro z rana i może druga sesja wieczorem.
1

Aktualny BLOG http://www.sfd.pl/[BLOG]_Natan33_Living_the_dream...-t1126442.html
http://www.sfd.pl/temat215501/ stary temat i zdjęcia z przed lat
http://www.sfd.pl/temat229096/  z czasów jak jadałem owsiankę

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 655 Napisanych postów 11875 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 88271
lodzianin1
mm1986
lodzianin1
U mnie raptem minus 3 kg ale w pasie z minus z 4 cm
Jednak zle bylo podejscie za duzo ww
Kolejne podejscie bedzie z vlcd hgh t3 tren test master min 4 tyg


Wiadomo ze zrobisz jak uwazasz, jednak osobiscie robilem kazdy schemat i najlepiej wlasnie wychodzi solo test i ketoza, i pod koniec dnp uderzyc w mocne androgeny wtedy rebound jest niesamowity, bo kiedy bierzemy dnp typowo z kcal na minusie to nie ma co sie ludzic o budowanie miesnie, dlatego leciec androgeny jest zbedne, w moim odczuciu a tak jest super bodziec, nie dosc ze androgeny up, glikogen wraca, smalec wypalony i wtedy mozna naprawde np w 3 tyg zrobic taki progres ktorzy nie ktorzy nie zaliczaja w rok pracy.


I to jest mysl czy tak nie rozpoczac cyklu
Wtedy start sam test I dnp i keto po odstawce dnp
Deka slin hgh doszlo by


Tak bym zrobil ja, nie widze sensu brac androgeny przy dnp, bo to okres kiedy nie budujemy miesnie tylko skupiamy sie na wypalanie tlusczu. Napewno Ci wyjdzie na dobre ew w czasie dnp daj min dawki (zakladajac ze poleci dlugie nandro) i podbij lekko dawke przy odstawieniu dnp.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 614 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 51126
mm, w Twoim odczuciu odstawiac gh na dnp i dopiero na odbiciu podbijać, czy cały czas lecieć?

Jedyny sport na całe życie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1582 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 108109
Panowie a dnp przy sw i siłce... dieta keto troche srednio przy takim wysiłku..
Dawka 250mg na start i tak już zostac przez 14dni

Dieta hi carb ew cos ala cbl ww przed, w trakcie i po treningu.



Zmieniony przez - rk24 w dniu 2017-12-23 20:13:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14958 Napisanych postów 235979 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1143825
jak nie stestujesz to się nie dowiesz
czym więcej czytam i coś wynajduję na temat dnp to nadaje się do każdego etapu praktycznie

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1520 Napisanych postów 9263 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 706353
Tak czy siak siła i wydolność poleci ostro w dół chyba, że masz niebotyczne ilości węgli, ale kto wie czy wtedy serio dużo wypalisz smalcu. Zależy od wrażliwości insulinowej, wysiłku itp. itd.

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14958 Napisanych postów 235979 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1143825
siła to musi klapnać ale można się ratować dobrym pw i termo

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 614 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 51126
Mój patent na redu jeśli chodzi o spadek siły, który można z powodzeniem tu wykorzystać to całkowita zmiana treningu- oszukanie głowy. Oczywiście zostajemy przy wolnych ciężarach jako podstawie, ale... zamieniamy sztangę na sztangietki, tylne siady na fronty itd... Dodajemy silny androgen typu tren i nawet jesteśmy w stanie robić progres. Oczywiście nie należy tego mylić ze wzrostem siły, to tylko oszukanie głowy... Dla przykładu: zawsze zaczynaliśmy klatkę od skosu sztangą, teraz jako pierwsze wrzucamy sztangietki, których nie robiliśmy od dłuższego czasu w ogóle. Siłą rzeczy będziemy robić progres, ale to nie wzrost siły tylko adaptacja układu nerwowego i pamięć mięśniowa. Idąc dalej naszego ulubionego hamera zmieniamy na maszynę spod ściany spod okna na końcu silowni, która do tej pory omijaliśmy szerokim łukiem. Tak przemodelujemy cały trening.

Równie istotne są tu dla mnie suple. I szczerze to w dupie mam to, że zaraz ktoś 10ty raz wrzuci badanie, że bcaa nie działa... Zróbcie eksperyment- trening na dużym deficycie bez niczego kontra trochę efki, kofeiny, bcaa, mct, aminki pompujące-argi,cytrulina, 2-3 g soli, glycerol... Różnica kolosalna.

Czy jest to niezbędne/potrzebne? nie.... ale...

Można zrobic redu na samym teście, ćwicząc na o połowę mniejszych ciężarach, czuć się jak gówno na treningu (celowo wyolbrzymiam),

a można: Dodać trena i mastera, ogarnąć hormony, wrzucić provi jak libido pada, wrzucić przedtreningówkę i miec jakąś pompe mimo deficytu, zmianic trening i nawet robić ten progres...

I tu i tu osiągniemy cel. Ja jednak nie lubie tego promowania zycia astety w kulturystyce, wcale nie trzeba funfować sobie samemu agoni przed startem, wrzucac 2 h cardio zamiast interwału, jeść tylko gotowną pierś bez soli...

Ja po to poświęcam czas na wymianę opini i zwiększanie wiedzy nie tylko po to, aby skuteczniej osiągnąć cel, ale również po to, aby osiągać go w większym komforcie. I nie ma w tym nic złego wbrew temu co niektórzy promują.

Chce się czuć dobrze, miec libido, mieć pompe, nie chodzi jak zombie- nawet na redu na tyle na ile to mozliwe. Wesołych świąt :)

Jedyny sport na całe życie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3355 Napisanych postów 12167 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 71425
Cayek
Tak czy siak siła i wydolność poleci ostro w dół chyba, że masz niebotyczne ilości węgli, ale kto wie czy wtedy serio dużo wypalisz smalcu. Zależy od wrażliwości insulinowej, wysiłku itp. itd.


Dla mnie to wcale siła aż tak nie poleciała gorzej znosiłem brak energii w ciągu dnia, węgle szly ale wcale nie aż tak dużo pomijając jeden dzień gdzie miałem dwa treningi w tym dniu.
Smalcu spadło ale na mniejszych węglach może spadło by więcej, być może też jakbym leciał dłużej niż dwa tygodnie to spadek siły by był ale wciągu tych dwóch tygodni to praktycznie wcale.

Aktualny BLOG http://www.sfd.pl/[BLOG]_Natan33_Living_the_dream...-t1126442.html
http://www.sfd.pl/temat215501/ stary temat i zdjęcia z przed lat
http://www.sfd.pl/temat229096/  z czasów jak jadałem owsiankę

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Doping mózgu, odczuwanie szczęścia, a problemy trawienne, gazy