SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DNP-protokoły brania

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 372657

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21191 Napisanych postów 250583 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1304298
To dal bym 4 dni po polowie a pozniej podbil na 250-300 dziennie
2

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5687 Napisanych postów 15642 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 92898
Lodzianin jak idzie?? Jest retencja?? Umnie taka że tarapaty, wyglądam gorzej niż jak zacząłem i waga sporo up

Aktualny BLOG http://www.sfd.pl/[BLOG]_Natan33_Living_the_dream...-t1126442.html
http://www.sfd.pl/temat215501/ stary temat i zdjęcia z przed lat
http://www.sfd.pl/temat229096/  z czasów jak jadałem owsiankę

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21191 Napisanych postów 250583 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1304298
Jest, waga w miejscu i podlalo
Ale podobno tak ma byc

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 9 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35
Cos napisze moze pomoze... login nowy 2 lata nic nie pisalem zapomnialem starego

Dnp szanalem 3 razy....
Jak masz dobry krysztal to i 250mg porobi...

Naljepszy efekt mialem i duze saidy na
Na 500 mg krysztalu. Lecialem 2tug i 3ci tug 750mg.. ...
+ t3 hormon i rip one z andro... porobilo dobze... poszlo koo 10kg fatu

Ale niedalo sie funkcjonowac, praca odpada trening silowy delikatny 3x tydzien... zato catdio 5 razy po 30-40 min...
co do wegli to niedawaj przed snem bo bedzie basen :)

Ja do wagi 100kg jadlem 200g tylko w pierwszych posilkach....

Skup sie na cardio na dnp i tak formy nie zrobisz .. helios daj przed cardio... zeby sie lepiej krecilo...

Drugi raz lecialo 400mg ale dieta keto... wytzymalem 2 tug.. po tugodniumialem straszne laknienie na tluszcze... potrafilem sie o 4 rano obudzic i sloki almond zjesc... efekt kocawy slaby...

3ci lecialem 250mg na noc ... 4 tug...
Dieta tupowo na mase... soki gh tritren susa ment...
Fajnie porobilo cheat day 4 x w tugodniu byl :) i forma na + szla...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 9 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35
lodzianin1
Jest, waga w miejscu i podlalo
Ale podobno tak ma byc


Waga stanie sylwetka sie wyplaszczy... troche nawet wada nasiakniesz...
Ale jak po 6-7dniach dalej bedzie stalo to cos musisz zmienic.. wiecej cardio ..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 9 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35
Natan33
Lodzianin jak idzie?? Jest retencja?? Umnie taka że tarapaty, wyglądam gorzej niż jak zacząłem i waga sporo up


Chyba pisales ze 600+ wegli leci?
Poco ... dnp jest zeby topic fat... utnij wegle do minimum.....
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 9 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35
lodzianin1
To dal bym 4 dni po polowie a pozniej podbil na 250-300 dziennie


Dawaj odrazu 400 .....
Daj drugi tabs na noc... nie bedziesz tak side czul... tylko nie jedz wegli przed snem...


Zmieniony przez - titi1984 w dniu 12/8/2017 6:42:13 AM
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 9 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35
Tam w Pl jest efka z Polfy injekcyjna 25mg... fajnie pzed cardio dlamnie robilo... niechcialo sie z rowerka schodzic..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5687 Napisanych postów 15642 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 92898
Kolega się chyba czymś porobił i poniosło z pisaniem postów

Zbyt dużo kawy poszło o poranku??

titi1984
Natan33
Lodzianin jak idzie?? Jest retencja?? Umnie taka że tarapaty, wyglądam gorzej niż jak zacząłem i waga sporo up


Chyba pisales ze 600+ wegli leci?
Poco ... dnp jest zeby topic fat... utnij wegle do minimum.....




titi1984

3ci lecialem 250mg na noc ... 4 tug...
Dieta tupowo na mase... soki gh tritren susa ment...
Fajnie porobilo cheat day 4 x w tugodniu byl :) i forma na + szla...




Po co? Dnp jest żeby topić fat....




Zmieniony przez - Natan33 w dniu 08/12/2017 11:46:06
3

Aktualny BLOG http://www.sfd.pl/[BLOG]_Natan33_Living_the_dream...-t1126442.html
http://www.sfd.pl/temat215501/ stary temat i zdjęcia z przed lat
http://www.sfd.pl/temat229096/  z czasów jak jadałem owsiankę

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 9 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 35
Natan33
Kolega się chyba czymś porobił i poniosło z pisaniem postów

Zbyt dużo kawy poszło o poranku??

titi1984
Natan33
Lodzianin jak idzie?? Jest retencja?? Umnie taka że tarapaty, wyglądam gorzej niż jak zacząłem i waga sporo up


Chyba pisales ze 600+ wegli leci?
Poco ... dnp jest zeby topic fat... utnij wegle do minimum.....




titi1984

3ci lecialem 250mg na noc ... 4 tug...
Dieta tupowo na mase... soki gh tritren susa ment...
Fajnie porobilo cheat day 4 x w tugodniu byl :) i forma na + szla...




Po co? Dnp jest żeby topić fat....





Zmieniony przez - Natan33 w dniu 08/12/2017 11:46:06


Akurat imnie byl srodek dnia... ..
Jak pisalem wszczeniej experymentowalem i szukalem najlepszej opcni dla siebie... bo kazdy gada co innego... jak bys poseidzial na us forach to bys widzial...jakie protokoly ludzie robia.... w 3cim cyklu dnp... to niebyla redykcja bo fat juz wczesniej wypalony... chcialem zobaczyc jak dnp dziala na diecie 6k z fast foodami..czy zaleje czy nie....

Ty na piwrwzzy kontaktz dnp walisz 600mg wegli i panikujesz ze podlewa i fat nie leci...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Doping mózgu, odczuwanie szczęścia, a problemy trawienne, gazy