SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trener personalny

  • Trener personalny - przyjaciel, czy wróg?

    Artykuł
    Trening

    Idąc do klubu fitness czy siłowni zastanawiamy się, czy skorzystać z pomocy trenera personalnego, czy też kwestie treningu i nauki prawidłowej techniki poszczególnych ćwiczeń pozostawić naszym wrodzonym umiejętnościom sportowym. W mojej opinii nawet czując się dość pewnie w związku z wyprawą do fitness klubu, a wcześniej nie mając kontaktu z

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3986 Data: 2017-05-02 07:32:41 Ocena: 5
  • 35 wskazówek kulturystycznych dla Twoich mięśni

    Artykuł
    Lifestyle

    Budowa masy mięśniowej wymaga dostarczenia odpowiedniego paliwa w postaci pokarmów, które powinny stanowić grupę wysokoodżywczą. Oznacza to, że nie powinny być to typowe fast foody, a żywność reprezentująca bardziej jakościowe kategorie naszego menu. Prezentujemy Wam listę 35 wskazówek, które rzucą nieco światła na to,

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7097 Data: 2018-04-21 13:24:36 Ocena: 5
  • 4 sprawdzone plany treningowe na masę i siłę

    Artykuł
    Trening

    Wybór odpowiedniego planu treningowego gwarantuje nam osiągnięcie celów, jakie założymy sobie na dany mezocykl treningowy. Oznacza to, że niezależnie od tego, jaki obierzemy kierunek, czy to budowanie siły, masy mięśniowej, czy też wytrzymałości, odpowiedni schemat wysiłku powinien być ukierunkowany tak, aby nie kłócił się z na

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 9398 Data: 2018-03-25 19:00:36 Ocena: 4,67
  • Cel: Zbudować mięśnie - zestaw suplementów na masę mięśniową

    Artykuł
    Suplementy

    Budowanie masy mięśniowej jest procesem złożonym. Gdy naszym celem jest zdobycie atletycznej, umięśnionej sylwetki, musimy wykorzystać odpowiedni plan treningowy, który będzie stymulował wzrost mięśni. Jednak nie tylko sam trening pomoże zbudować nam muskulaturę. Ważnym aspektem jest odpowiednia dieta, która będzie posiadała dodatni b

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4335 Data: 2018-11-28 11:19:19 Ocena: 4,56
  • Zdrowe barki w pięciu krokach

    Artykuł
    Zdrowie

    Gdy rozpoczynamy rozmowy na temat kontuzji  na siłowni zazwyczaj pierwszą partią ciała, które wskazują trenujący, jako najbardziej problematyczną są barki. Nic w tym dziwnego, gdyż struktura anatomiczna stawów całej obręczy barkowej posiada największą swobodę ruchu, więc ich ryzyko uszkodzenia jest znacznie większe, niż pozostały

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 14823 Data: 2018-04-19 10:23:26 Ocena: 4,38
  • 3 prawie zapomniane ćwiczenia Złotej Ery

    Artykuł
    Trening

    Gdy brakuje nam pomysłów na to, aby urozmaicić trening, zamiast wymyślać coraz to nowsze kombinacje i ćwiczenia, wystarczy czasem zajrzeć do “zamierzchłych czasów” treningowych "Złotej Ery". Pomimo, że od czasów Arnolda w kulturystyce mamy prawdziwą rewolucję treningową, to nadal znajdziemy w przeszłości sporo cieka

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5386 Data: 2018-11-27 13:02:26 Ocena: 4
  • Cel: Spalić tłuszcz - zestaw suplementów na redukcję

    Artykuł
    Suplementy

    Redukcja tkanki tłuszczowej, czyli odchudzanie, wymaga od nas przygotowania odpowiedniej diety. O ile budowanie masy mięśniowej zostawia nam pewien margines na to, aby zjeść jakiegoś łakocia, tak redukcja wymaga już pewnych restrykcji. Jeżeli chodzi o plan treningowy, tutaj niewiele się zmienia. Kluczem jest odpowiednie dopasowanie bilansu energety

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1911 Data: 2018-11-29 21:22:05 Ocena: 4,62
  • Systemy treningowe - jaki wybrać?

    Artykuł
    Trening

    Ilość systemów treningowych jakie spotykamy w Internecie jest ogromna. Wybór nie tylko dostarcza kłopotów osobom początkującym, ale i osoby zaawansowane czasem zastanawiają się czego spróbować, aby jeszcze mocniej stymulować mięśnie do wzrostu. Nie dość, że sama ilość metod treningowych jest imponująca, to dodatkowo ich

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7156 Data: 2017-05-11 08:15:41 Ocena: 5
  • Najlepsze ćwiczenia na wszystkie partie ciała

    Artykuł
    Trening

    Wykonywanie treningu siłowego ma na celu wykorzystanie listy ćwiczeń, która sprawdza się w stymulowaniu wzrostu mięśni naszego ciała. Wybór ćwiczeń do schematów treningowych zazwyczaj jest podyktowany tym, jakie odczucia towarzyszą nam podczas treningu, jak i tym, czy wykonywane ćwiczenia po prostu nam pasują. Istnieją jednak ć

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 57847 Data: 2018-03-07 13:29:10 Ocena: 4,43
  • 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Jeśli zależy ci na tym, abyś był silny, szczupły i zdrowy musisz nie tylko trenować, ale również zwracać uwagę na to, co jesz. Podpowiadamy, jakie produkty powinny być obecne w twoim menu. Jak głosi stare powiedzenie – jesteś tym, co jesz. Im lepiej się odżywiamy, tym więcej mamy energii, czujemy się lżej i wyglądamy lepiej. Im jadamy

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7825 Data: 2018-02-02 23:09:57 Ocena: 5
  • Carb Cycling - Rotacja węglowodanami w praktyce

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Zarówno budowanie masy mięśniowej, jak i redukcja tkanki tłuszczowej wymaga działań dietetycznych, które ukierunkowane będą na wybrany cel treningowy. Sprawia to, że dobór kaloryczny musi uwzględniać bilans dodatni lub też ujemny pod kątem energii. Jednak samo dostarczenie pokarmów zgodnie z ilością, jaką zbilansujemy, n

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7396 Data: 2017-12-15 13:25:04 Ocena: 5
  • Sprawny układ odpornościowy - kluczowe elementy

    Artykuł
    Zdrowie

    Jesień to czas, który nieodłącznie wiąże się z sezonem przeziębień i grypy. Jak możesz odpędzić te paskudne infekcje i uchronić się przed męczącą chorobą?  Możesz robić oczywiste rzeczy takie, jak unikanie ludzi, którzy są chorzy, możesz też często myć ręce i odpowiednio się ubierać, ale najlepszą obroną przed chorobami jest spra

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1643 Data: 2018-09-18 18:10:35 Ocena: 5
  • Walka ze stresem! Redukuj stres na 4 sposoby i buduj mięśnie

    Artykuł
    Zdrowie

    etę i plan treningowy danej osoby wszystko wydaje się być w porządku. Pozostaje kolejna kwestia, a więc stres i ilość odpoczynku. Zazwyczaj osoba, która zgłasza się do trenera jest płci męskiej, posiada własną działalność gospodarczą, a jego dzienny grafik obfituje w wiele obowiązków. Co bystrzejsi czytelnicy zaraz znajdą tutaj powiąz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3522 Data: 2018-01-30 09:12:00 Ocena: 5
  • Białko serwatkowe cena

    Artykuł
    Suplementy

    Wykorzystanie odpowiedniej ilości białka w diecie osoby trenującej należy do podstawowych strategii planowania diety. Oznacza to, że wysiłek, jaki podejmujemy na siłowni, będzie skutecznie podnosił zapotrzebowanie na białko. Układając więc jadłospis, konieczne jest nie tylko uwzględnienie wydatku energetycznego poniesionego na trening, ale i zwięks

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 68 Data: 2018-08-27 12:29:49 Ocena: 5
  • Jak brać białko?

    Artykuł
    Suplementy

    Trening siłowy jest jedną z form aktywności fizycznej, które powodują, że nasze zapotrzebowanie dobowe na białko wzrasta. Z tego też względu, w oczach osób trenujących to właśnie proteiny uznawane są za najbardziej potrzebny makroskładnik dietetyczny, który wspomaga regenerację i rozbudowę masy mięśniowej. Nic w tym dziwnego, g

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 2018-09-02 16:52:50 Ocena: 3,67
  • Przewodnik po nootropach czyli "doping mózgu" i leki nootropowe

    Artykuł
    Suplementy

    Nootropy to nowy rodzaj suplementów, które pomagają osiągnąć lepszą koncentrację i motywację, zminimalizować stres i nabrać większej pewności siebie. Nie trzeba żadnych badań, by stwierdzić, że współczesne społeczeństwo jest zestresowane. Panuje ogromna presja już od lat szkolnych, by osiągnąć jakiś status społeczny, wykształce

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 464 Data: 2018-12-10 20:51:56 Ocena: 4,67
  • Białko allegro - czy warto kupić?

    Artykuł
    Suplementy

    Białko należy do grupy makroskładników dietetycznych, które posiadają właściwości budulcowe. Oznacza to, że proteiny same w sobie są kiepskim źródłem energetycznym, a ich wykorzystanie w diecie ma charakter bardziej funkcjonalny. Pomimo, że 1 g białka, dostarcza około 4 kcal (tak samo, jak 1 g węglowodanów), to proces t

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 55 Data: 2018-09-08 10:19:51 Ocena: 5
  • Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych

    Artykuł
    Odchudzanie

    tłuszczowych w przemianach energetycznych. Im większy obwód talii mamy, tym efekt ten będzie silniejszy. {{addodzywka=Doskonały spalacz tłuszczu! Wsparcie dietetyka i trenera GRATIS!}} 7. Rośliny strączkowe Do roślin strączkowych zaliczamy między innymi fasolę kidney, fasolę jaś, ciecierzycę czy  soczewicę. Strączki to bogate źró

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 8384 Data: 2018-01-03 10:48:29 Ocena: 5
  • Suplementy białkowe - które białko wybrać?

    Artykuł
    Suplementy

    Suplementacja osób czynnie uprawiających sporty siłowe bywa mocno rozbudowana. Osoby trenujące wykorzystują kreatynę, beta-alaninę, l-karnitynę, kofeinę, argininę oraz preparaty odżywcze typu białko, BCAA czy aminokwasy. Jednak, jeśli zapytamy część z nich bez jakiego produktu nie wyobrażają sobie treningów, odpowiadają, że jest to bi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1355 Data: 2018-08-29 12:13:43 Ocena: 4,8
  • Suplementy diety - rodzaje na masę, rzeźbę

    Artykuł
    Suplementy

    Wykorzystanie suplementów jest niezbędnym elementem diety sportowca, który ma na celu wspomóc codzienną rutynę dietetyczną, ale i nie tylko. Głównym zadaniem produktów tego typu jest podniesienie efektywności stosowanego jadłospisu, poprzez pewne zmiany funkcjonowania metabolizmu. Wykorzystanie odpowiednio ukierun

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 700 Data: 2018-11-10 14:23:46 Ocena: 3