SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

split

temat działu:

Trec

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1377

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1539
Witam , od dłuższego czasu ćwiczyłem sposobem FBW lecz doszedłem do wniosku ze czas na zmiany. Mam 17 lat i wazę 68 kg , siołownie mam u siebie. Ułożyłem sobie "splita" od zimy chcę porządnie zaczać trenowac.
Czy możecie mi ocenic mój plan który stworzyłem? Pozdrawiam.

Poniedziałek : Klatka piersiowa + Biceps

Wyciskanie Sztangielek Leząc 5x15
Wyciskanie Sztangielek Skos 4x15
Rozpiętki 4x10
Pompki 4x10

UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ 3x12
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 4x10
UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJĄC 4x10

Środa : Nogi + barki

PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 3x10
PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 3x20
WYSOKI STEP ZA SZTANGĄ 3x10



Wyciskanie sztangi zza głowy 3x10
Unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x10
Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3x10


Piątek : Plecy + triceps


PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3x10
PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3x12
WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY 3x12


WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGIELKI W LEŻENIU 3x10
WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE: 3x10
POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3x12


Odzywek narazie zadnych nie biorę , i diety tez nie mam ale do czasu.
Odzywiam się zdrowo.

Sportowy Tryb Życia !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 36653 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 115368
Łydki rób w treningu, w którym masz nogi. Wyjątkowo zakres powtórzeń większy, od 15 do 25 powt nawet.
Na brzuch polecam Tobie robić jedno ćwiczenie ciężkie. Mięsnie brzucha także muszą być "grube" żeby były widoczne. W tym celu możesz robić "Zwykłe" brzuszki, ale trzymając z tyłu głowy obciążenie ;) Zacznij od 1-2kg. Zakres powt. 5-8.

Przerwy między seriami 1-1,5min. W praktyce tyle, ile potrzebujesz (ale nie przesadnie długo!).

Zmieniony przez - King_Odin w dniu 2012-10-09 17:15:43

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1539
a i pewnie będziecie sie zastanawiali dlaczego ten temat umieściłem tutaj , a to dlatego ze jesteście doświadczeni i będziecie wiedzieli najlepiej co zle a co dobrze.

Sportowy Tryb Życia !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 36653 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 115368
Poczekaj na kogoś z TT, ja jestem zwolennikiem FBW, ale ogólne uwagi:

1) Monotonia jeśli chodzi o zakres powtórzeń. Daj w jednym ćwiczeniu 5-8powt, w drugim 9-12 i ew. w trzecim daj 13-15 powt. Czyli na przykład: wyciskanie na ławce poziomej 4 serie po 5-8powt, wyciskanie na ławce skośnej w górę 3 serie po 9-12powt. i rozpiętki na ławce skośnej 2 serie po 13-15powt.

2) Na mniejsze grupy mięsniowej typu biceps, triceps daj mniej serii.

3) Dałbym inny rozkład, bo w Twoim zajedziesz sobie triceps. Lepiej byłoby tak:
- poniedziałek: klatka+triceps
- środa: plecy+biceps
- piątek: nogi+barki

Tak to widzę ;)

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1539
ok dzięki , ale mam pytanie które mnie bardzo zastanawia , jakie są korzyści z tego ze będę stosował się do zaproponowanego przez pana zakresu powtórzeń , nie lepiej wszystko systematycznie po 15 powtórzeń? może się mylę , pan wie pewnie lepiej ale bardzo mnie to ciekawi. A i czy muszę dawać mniej serii na biceps i triceps gdyż lubię się trochę namęczyć. Oczywiście gdyby to miało mieć zły wpływ to oczywiście zmienię to , czekam na odpowiedzi i z góry serdecznie dziękuje.

Sportowy Tryb Życia !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MrPapaj T. Lech
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3172 Wiek 44 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18690
Dorzuć 2 ćwiczenia na mięśnie dwugłowe uda bo nie masz wogóle.Przynajmiej jedno ćwiczenie na tył barków.Dorzuć jedno ćwiczenie na plecy np.ściąganie drążka do klatki lub podciąganie na drążku.Brak ćwiczeń na łydki i brzuch.Jak to poprawisz to będzie ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1539
Czyli tak na uda dodałem MARTWY CIĄG”NA PROSTYCH NOGACH , dodaje 1 ćwiczenie gdyż nogi mam ogromne a łydki to już nie powiem dlatego że gram w piłkę od 9 lat i dosłownie są one ogromne i odstają od reszty więc łydek narazie nie będę trenować.

Na barki dodałem ćwiczenie które się zwie "Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia" może być?

I na plecy dodałem
PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) może być?

Reasumując mój plan będzie wyglądał tak :

Poniedziałek - Klata + Triceps
Środa - Plecy + Biceps
Piątek - Nogi + Barki


Poniedziałek : Klatka piersiowa + Triceps

Wyciskanie Sztangielek Leząc 5x15
Wyciskanie Sztangielek Skos 4x15
Rozpiętki 4x10
Pompki 4x10


WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGIELKI W LEŻENIU 3x10
WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE: 3x10
POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3x12

Środa : Plecy + Biceps

ODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3x10
PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3x12
WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY 3x12
PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) 3x8

INANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ 3x12
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 4x10
UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJĄC 4x10



Piątek Nogi + Barki


RZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 3x10
PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 3x20
WYSOKI STEP ZA SZTANGĄ 3x10
MARTWY CIĄG”NA PROSTYCH NOGACH 3x10


Wyciskanie sztangi zza głowy 3x10
Unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x10
Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3x10
Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3x10

i co z tymi liczbami robić po tyle powtórzeń czy może tak jak mi zaproponował king? co o tym sądzisz? z góry wielki dzięki.

Sportowy Tryb Życia !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MrPapaj T. Lech
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3172 Wiek 44 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18690
Jeżeli priorytetem jest robienie masy to trenuj w przedziale 8-12 ruchów.Swoją drogę nie wyobrażam sobie 68kg chłopaka z potężnymi udami i jeszcze większymi łydkami.Ostrzegam że jak nie będziesz się dobrze odżywiał to zapomnij o znacznych przyrostach masy.Napisz jak aktualnie wyglądają Twoje posiłki i ile ich jest.Wrzuć też swoje zdjęcie a przynajmniej nóg bo jestem ciekaw.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 36653 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 115368
Uwagi Tomka bardzo trafne ;)

Jeszcze odpowiem na Twoje pytanie, które mi zadałeś. Z mięśniami tak jak z samochodem. Nie dasz rady dojechać z Poznania do Warszawy ze stałą prędkością 150km/h bądź 20km/h. Na autostradzie pojedziesz 150, ale na regionalnej już nie. Tak samo jest z mięśniami, te "biegi" w postaci zakresu powtórzeń musisz przełączać. Podsumowując - mięśnie nie lubią stagnacji i jednorodności.

A na mniejsze grupy (biceps, triceps, barki) zawsze stosuj trochę mniejszą liczbę serii. Po prostu mniejsze mięśnie możesz szybko "zajechać".

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1539
Narazie nie mam możliwości zrobienia zdjęć ale gdy będę miał na pewno to zrobię , ok ale dodam te łydki tylko jakie ćwiczenia znalazłem dla siebie tylko 2 a mianowicie WSPIECIA NA PALCE W STANIU , ODWROTNE WSPIĘCIA W STANIU innych nie znalazłem może ty coś poradzisz , a i ćwiczyć i je w piątek razem z nogami (udami) czy w sobote? No i Zakres powtórzeń bedzie 8-12 tak jak mi poradziłeś. Z góry dziękuje

Sportowy Tryb Życia !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1539
King_Odin - Dziękuje za odpowiedz.

Sportowy Tryb Życia !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1539
No i na brzuch juz chyba od roku robie Abs taki 15minutowy , jestem z niego zadowolony.

Sportowy Tryb Życia !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SZTUKI WALKI - pytania

Następny temat

[Trec Boxing News] Zimnoch trenuje przed wyjazdem do USA

Water