SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

split czy fbw a moze split 2x?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 692

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 528
Witam!|Zacząlem zastanawiac sie,nad zmiana treningu,trenuje teraz splitem 4 raz w tyg w-t-w-t-w-t-t,ogolnie cwicze juz troche,caly czas robie tak ze zwiekszam ciezar na koniec serii

Wt klata+triceps
-plaska 4 x 10-12
-skos 3 x 10-12
-skos sztangielki 3x10-15
-rozpiettki 3 x12-15(czasem je odpuszczam)
-brama 3 x12-18
-francuskie 3 x10-12
-wyciskanie w waskim uchwycie - 3x12
-prostowanie w opadzie 3x10-12
-sciaganie drazka,sznurka na wyciagu ,na dobicie

czw barki triceps
-uniszenie sztangielek 4 x 12
-unoszene bokiem/przodem 4 x 12
-sztanaga zza glowy 3 x10-12
-srugsy 3 x12
-brama 4 x 12
-uginanie sztanga 4 x10-12
-sztangielkami 3x12 (o kolano_stojac)

sob plecy
-wioslowanie 4 x 12
-podciaganie sztangielki w opadzie, 4 -10 -12
-sciaganie drazka do klatki podchwytem 3 x10x12
do karku 2 x po 10
-sciaganie do brzucha 4 x 12
brzuch duzo cwiczen

niedz nogi

przysiady- 4 x10-16
-wypychanie siedzac -3 x10-12
-prostowanie siedziac 3 x10-18
-prostowanie lezac na brzuchy 3x12

No i tak to wyglada,po redukcji zaczalem cwiczyc duzymi ciezarami co 3 mies zmieniam kolejnosc cwiczen,ale nie robie zaskoczenia miesni to dla mnie nowosc moze to powod ze ne=ie rosne jak powinieniem ?Po kreatynie zyskalem sile,po treningach nie raz mam zakwasy do 3 dni,ale tez nie zawsze dostarcze ilosci bialka jaka powinna byc.Mysle o FBW albo lepiej split partia 2 razy w tyg,co radzicie?Pozdro P,s sory za bledy w pisowni mam kontuzje reki ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 39811
zacznij od ankiety+podania max info nt. swoich dotychczasowych doswiadczen. przeczytaj UWAZNIE moj post,bo moze sie okaszacx,ze niepotrzebny ten caly Twoj temat.

dodatek do ankiety:
http://www.sfd.pl/Trening_do_oceny_i_skorygowania_przez_profesjonalne_osoby!_-t854608.html 


Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-07-09 23:48:10

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 528
Płeć :
M
Wiek :
25
Waga :
97
Wzrost :
183
Cel treningowy :
rzezba
Staż treningowy na siłowni :
24 mies
Uprawiane inne sporty :
rower,bieganie
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :
siłownia full
Dieta :
białkowa(dukana)wegle ograniczone do min. tylko rano,przd i po treningu
Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy :
CM 3,bialko izolat,jumbo professinal
Ostatnio przerabiany plan:

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
przysiad max.80 kg,martwy 80 max,prosta 90 kg(na serie 80-85 kg)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 47 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 39811
przeczytaj uwaznie moj post:

zestaw planow dla kazdego:
http://www.sfd.pl/Plan_do_poprawy;_cykl_na_masę;_staż_ok._roku-t849849.html#post3

i wprowadz odpowiednie poprawki do swojego planu
lub
zastosuj jeden z planow-gotowcow.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 528
Witam!Miałem kontuzje ostatnio po weekendzie :)wracam na silke z duzymi zapasami energii,i chce zastosować taki plan juz dzisiaj,przypomne ze chce sie wyrzezbic na maxa,paln do konca sierpnia,pozniej chce dac splita i masa.Dobry trening ?Spójrzcie...
TRENING CAŁOŚCIOWY, FBW OPARTY O ĆWICZENIA ZŁOŻONE:

1. „Thrusters” - dopalacz (czyli pełny przysiad przedni + wyciskopodrzut sztangi) 3-5 serii, 75-85% CM, 3-6 powt.
2. Podciąganie na drążku nachwytem 3-4 serie, 75-85% CM, 5-10 powt.
3. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce głową w dół 3-4 serie, 75-85% CM, 4-6 powt.
+ Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3-4 serie, 75-85% CM, 6-8 powt.
4. Martwy ciąg na prostych nogach / RDL 2-3 serie, 75-85% CM, 6-8 powt.
5. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem lub pompki w podporze tyłem 2-3 serie, 75-85% CM, 5-8 powt.
6. Uginanie ramion ze sztangą łamaną, stojąc: 2-3 serie, 75-85% CM, 8-12 powt.
7. Wspięcia na palce 3 serie, 75-85% CM, 30-40 powt.
8. Russian twist – rotacja z obciążeniem na ławce ukośnej

Aha ciezko mi jest sie podciagac narazie bym to odpuscil ale czym to zastapic?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wyniki ćwiczeń

Następny temat

Moj trening w domu

Masa