Szacuny
195
Napisanych postów
9906
Wiek
31 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
174402
Pirlo - myślałem nad tym, ale pod uwagę brałem jeszcze coś takiego jak zwykle przejażdżki i mijanie kolarzy z łysa lydka. Moja wlochata wygląda przy nich co najmniej słabo ;) poza tym nie po to trenuje lyde, żeby ją schować pod kompresją ;)
Ron - na szkolnym boisku :) wiesz co, na swoim rowerku też tak kiedyś konbinowalem żeby było przy grzejniku, ale po 15 otworzyłem okno, bo było masakrycznie gorąco. Tyle, ze wentylatora nie używałem
Czytam wasze dzienniki odnośnie rowerów i kolorystyki. Dochodzę do wniosku, ze na zawodach będę wyglądał jak kolorowy pajac :) Rower biało czerwony z czarnymi sterami i owijkami, strój głównie czarny, z biało czerwonym akcentem na plecach i do tego kask fluo plus czerwone okularki :)
I merytorycznie: mam zagwostke, czy, a jeżeli tak, to jak obniżyć kierownicę jeżeli wyjalem już wszystkie podkladki?
Zmieniony przez - kalikstat w dniu 2017-04-25 19:23:54
Szacuny
195
Napisanych postów
9906
Wiek
31 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
174402
Dzisiejsze trenowanie:
Po pracy basen - było trochę ludzi, ale stosunkowo luzno. W sumie poplywalem 1,5 km
Po basenie bieganie. Niespecjalnie chciało mi się wychodzić. W zasadzie to nie chciało mi się. Także chciałem zrobić coś w miarę krótkiego. Padło na bieganie progowe znowu (znowu, bo w niedzielę też tak biegalem). Zrobiłem 30 min. Bieglo się fatalnie, ale już wychodząc spodziewałem się, ze fajerwerków nie będzie. Nogi zmęczone (z resztą nie tylko nogi), warunki atmosferyczne też nie motywowaly i ulatwialy, a w dodatku ubralem się za grubo. Także wyszło 30 min po 5:07... Jedyne co wyszło to tętno około progowe - 171 ;)
Szacuny
555
Napisanych postów
6412
Wiek
45 lat
Na forum
10 lat
Przeczytanych tematów
57352
Podnosząc siodło na szosie znacznie szybciej oddalasz się od kierownicy aniżeli na TT i tu może leżeć problem z pozycją aero. Nie wiem jakie masz regulacje na lemondce, ale jeśli są cofałbym ją jak najbliżej do środka i wtedy można spróbować podnieść wyżej siodło, o ile znowu nogi na to pozwalają, jakby nie było robiłeś fitting, a chłopy tam raczej mają pojęcie :)
Zmieniony przez - Ronin78 w dniu 2017-04-28 07:40:03
Szacuny
195
Napisanych postów
9906
Wiek
31 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
174402
Ano ma, więc tyłek lekko poszedł do przodu. Kierownica jest max u dołu i teoretycznie mógłbym dac siodło wyżej. Ale tylko teoretycznie, bo empirycznie mam za krótkie nogi.
Szacuny
195
Napisanych postów
9906
Wiek
31 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
174402
Jednak doszedłem do wniosku, ze podniose trochę kierownicę, a nie będę próbował ją opuszczać. A powód jest taki, ze chyba dałem za mocno w dół, przez co uciskam przepone i trudniej się oddycha. Mówiąc w wprost: brakuje tlenu, a jednak przed biegiem warto byłoby go trochę złapać. Z resztą pewnie nogi też słabiej podają. Oszczędności z aerodynamiki na pewno tego nie zniwelują.