SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

dziennik IH by meju

temat działu:

Iron Horse Series

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 42143

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84994




Mam nadzieję, że kojarzycie mnie. Nazywam się meju i będę prowadził w dziale IH swój dziennik. Jak długo? Nie wiem Prawdopodobnie ok 2 miesięcy do zakończenia cyklu masowego. Nie ma co pyerdolić, lecimy z konkretami. Aha, bym zapomniał. Bardzo dziękuję firmie Iron Horse Liczę na pomoc starych wyjadaczy nie tylko z tego działu.


wiek: 18 lat
waga: 100 kg
wzrost:194 cm
ręka: 42 cm
noga: 62 cm
klatka: 118cm
pas na wys pępka: 92 cm


Wiem, że jestem zalany ale moim celem będzie dobudowanie jak najwięcej mięśni do końca lutego! Masa!




nie trenuję pod tym kątem, ale ...

wyniki siłowe:

MC: 185 x2
przysiad: 140 kg ( od niedawna trenuję nogi )
WL: tutaj nie mam pojęcia ale myślę, że ze 120-130 kg by poszło


nie zależy mi specjalnie na sile ale gdy wzrośnie będę zadowolony.

ja nie mogę z tych zdjęć, na żywo to lepiej wygląda, wszyscy mówią, że w miarę duży jestem a na tych fotkach to padaka








DIETA



Zaczynam od ok 4200kcal + szejki po treningu

narazie pięć posiłków, potem prawdopodobnie zwiększę do standartowych 6 porcji


1. 100g owsa, 4 białka jaj + jedno żółtko, 20g WPC, 30g masła orzechowego
2. 120g makaronu, 160g piersi, 30g orzechów
3. 120g makaronu, 160g piersi, 30g orzechów
4. 120g makaronu, 160g piersi, 50 ml oliwy
5. 250g twarogu, 50 ml oliwy

+ oczywiście warzywa




TRENING




standartowy 4-dionwy split. Nie piszę ćwiczeń, zobaczycie później


poniedziałek: ręce
wtorek: nogi
-
czwartek: klatka + przód i bok barków
piątek: plecy + tył barku + czworoboczne


brzucha wplatam na koniec. Przy treningu gdzie mam jeszcze siłę oprócz poniedziałku. Staram się robić go 2x w tygodniu



dorzucam filmik, dzięki któremu udało mi się zgarnąć 2 nagrodę w konkursie w dziale TDP, Pozdro Tomek








SUPLEMENTACJA







mam nadzieję, że się nie pogniewacie jak wrzucę fotke z suplami innej firmy. Jakby coś to usuń Wojtku


kreatyna
mono: 5g rano
stack: 5g po treningu siłowym

białko: 20g do śniadania, 30g po treningu
carbo: 30g po treningu siłowym
omega: 2 kaps do śniadania, 2 kaps do ostatniego posiłku


ten stack był w cenie zwykłego mono także nie ciśnijcie mnie, że pieniądze w błoto bo wiem, że to jedno i to samo











Dobra, to chyba wszystko. Jakby co to pytajcie, cisnijcie. Liczę na pomoc i motywację z waszej strony!

SIŁA!


Zmieniony przez - xmejux w dniu 2013-01-07 18:49:09

Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2013-01-07 22:28:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 910 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25626
Działam Meju działaj i ćwicz nogi!!!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84994
jasne, że tak Zdjęcie robiłem dziś a nóg nie trenowałem przez miesiąc. A poza tym ogólnie trenuje je może ze 3 miesiące Źle nie wyglądaja ogólnie, tylko te fotki jakoś tak pomniejszają wszystko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 910 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25626
ok. spoko nie czepiam się
daj znać jeszcze jak to białko się spisuje miałem jakieś z ihs ale smak wanilia za słodki.

Zmieniony przez - slawek1989 w dniu 2013-01-07 19:02:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84994
liczę na obecność
nagram filmik o białku jakiś konkretniejszy ale co mogę powiedzieć o tym białĸu tak na szybko to jest to jedno z lepszych jakie piłem. ALe narazie ciii

Zmieniony przez - xmejux w dniu 2013-01-07 19:04:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1838 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21311
Powodzenia, będe zaglądał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45066 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Lecisz Meju, będę zaglądał. Powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 11388 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 42330
do powiadomek. powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 17127 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 68105
NO powodzenia bocian :D

Oczywiscie zarcik, jedziesz, rozwal system :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84994
bardzo dziękuję Panowie i liczę na obecność wszystkich

co do nóg, to wiem, że jest lipa. Potem wpadnie kolega, z którym trenuję na co dzień to wam powie, że w realu inaczej to wygląda
<tłumaczy się> hahaha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
WITAM .

Mam nadzieję , że wyniki prawdziwe i jesteś szczery wobec nas i siebie , bo nie w tym rzecz by nagadać się przez neta .

1. Dieta do poprawy , za dużo tego kuraka trochę urozmaicenia , to samo z tym makaronem , oliwę bym zamienił na porządny rzepakowy lub lniany , chyba że masz naprawdę porządną .

Ogólnie dieta - strasznie monotonna - monotonia zabija progres i motywację .

2. Suplementacja ( ale cię tu rozpieszczają )

Panie daj pan spokój sobie z tym CARBO , na co ci ten cukier ? jakieś BCAA z 20 gram przed treningiem wrzucić .

Trening ? gdzie ? nie myślałeś o klasycznym góra/dół 4 dni ?

Jeśli czegoś nie rozumiesz ? pytaj ? jeśli będę wstanie postaram ci się odpowiedzieć .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie odnośnie IHS HIGH KICK

Następny temat

Iron Horse w Zgorzelcu Fitness Plaza 19.01