SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pojedyncze pytania na temat treningu część 9

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 42171

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6513 Napisanych postów 62305 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777689
dominoxpompa
To dlaczego jak np zrobię pull/push/pull to wychodzi nagle 20 serii na nogi ?


Ale to tylko co drugi tydzień będziesz mieć 20 serii a w kolejnym tygodniu tylko 10 więc nie ma problemu. Zwłaszcza, że jak popatrzysz to na czwórki masz albo 6 albo 12 serii więc tragedii nie ma.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10
Studiuję, w poniedziałek mam dużo zajęć a w piątek wracam do domu, więc jakoś nie podchodzi mi trening w pn i pt, dlatego chciałbym zmienić to na wt-śr-czw. Czy bez 1 dniowej regeneracji można ćwiczyć? Wykonywałbym splita, albo mógłbym takie dłuższe treningi robić tylko we wtorek i czwartek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6513 Napisanych postów 62305 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777689
Możesz spokojnie tak ćwiczyć . Tylko może nie być tak dobrych efektów jakby te treningi były rozłożone w tygodniu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 109 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 994
Czy jest możliwy naturalny rozrost szerokości barków? Chodzi mi o samą szerokość kostną obręczy barkowej, przecież tego się chyba nie da zmienić ćwiczeniami, a w każdym razie nie w dużym stopniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6513 Napisanych postów 62305 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777689