PandarekMetodologia sensu largo, nie stricto. Innymi słowy zaliczałbym pod metodologię właśnie sztuczkę z porównywaniem białka do 100 % czystego białka, a nie standardowej, 80 % zawartości białka w proszku. Gdyby tę metodę analizy zaaplikować do produktów Olimpu również i one byłby "wałowane".
Dla mnie ta cała sytuacja jest echem Coca Coli i Pepsi. Coca Cola skupiała się zawsze na promowaniu swojej marki, a Pepsi na obrażaniu Coca Coli. O tym, która strategia marketingowa jest lepszym pomysłem świadczą chyba statystyki sprzedaży ( W Coca Coli tudzież Pepsi też nie pracuję )
Dużo mądrzej jest budować pozytywny wizerunek firmy, niż starać się wykreować negatywny wizerunek konkurentów.
Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2013-09-09 18:26:15
Panderek jestes monotematyczny te twoje czepianie sie 100% z 80% jest meczace PB przeprosil za pomylke oficjalnie na tym forum i wszyscy co sie tym interesowali o tym wiedza.
Nie widzialem niegdzie informacji ze Olimp zmusza/nakazuje wszystkim zakup ich bialek bo sa najlepsze, jezeli znajdziesz taka informacje chcetnie ja zobacze.
W Polsce jet wolny rynek jezeli wiesz, takze kazdy z nas ma prawo kupowac produkty roznych firm nawet tych walkowanych, nikt cie nie zmusi do zakupu bialka Olimpa nie obawiaj sie.
Ten caly ruch Olimpa pokazal nam jak powinny wygladac pelnej jakosci bialka, ktore rzekomo znajduja sie w obrocie co deklaruja nietore firmy.
Zastanawia mnie jedno dlaczego niektore firmy, ktore byly badane maja niewiadomoge pochodzenia dane adresowe (przyklad Mex), a sklepy z odzywkami prowadzily taka sprzedaz, druga sprawa dlaczego nie widac odzewu poza firma Activlab i IHS, ktore walcza o swoje dobre imie, a pozostale nic sie nie bronia czy to oznacza, ze sa swiadome swojej dzialanosci?.