SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT DoGtor

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 9 Wiek 21 lat Na forum 117 dni Przeczytanych tematów 745
Ja proponuję odstawić wagę na bok, a przynajmniej aż tak mocno się na niej nie skupiać. Tym bardziej na przestrzeni jedynie trzech dni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 103 Wiek 27 lat Na forum 19 dni Przeczytanych tematów 647
Hederath
Ja proponuję odstawić wagę na bok, a przynajmniej aż tak mocno się na niej nie skupiać. Tym bardziej na przestrzeni jedynie trzech dni.

akurat tendencja utrzymuje się na przestrzeni tygodnia w zasadzie, było 57 z hakiem i znowu wracamy do 59 prawie ;)

Nene87
Ty dalej na wagę patrzysz? Wiesz, ze psycha ma duże znaczenie? Znowu niedojadasz i planujesz robić cardio.... może być tak, ze przez to waga będzie rosła, a Ty się będziesz coraz bardziej tym stresowala. Ja tu widzę błędne koło niestety.


bo to jest błędne koło.
Ale chcę schudnąć, a w zasadzie zgubić/spalić tłuszcz.
Chcę żeby skład ciała się zmienił. Chcę więc w zasadzie rekompozycji.
Ale irytuje mnie to, że nie widzę zmian,a nawet jeśli widzę jakieś zmiany to są to zmiany na niekorzyść.
I nie bardzo wiem jak ugryźć ten temat.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3814
Polecam skupić się na kilogramach na sztandze, a nie na wadze. Satysfakcja w zasadzie z treningu na trening, presja mniejsza, a forma robi się sama w międzyczasie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 103 Wiek 27 lat Na forum 19 dni Przeczytanych tematów 647
Może macie rację. Zastanowiłam się nad tym. Odpuściłam dzisiaj kardio na siłowni. Idę na spacer. Za bardzo się tym przejmuję. Chyba po prostu trzeba ćwiczyć, dokładać ciężaru i tyle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 80 Napisanych postów 214 Wiek 21 lat Na forum 121 dni Przeczytanych tematów 3814
Też miałam taki moment, że chciałam wrzucać sobie kardio po każdym treningu. Na szczęście jedynym kardio, jakie lubię jest rower i rolki, więc łatwo było mnie odwieść od orbitreka czy bieżni Jadłam 1800kcal, więc wcale nie tak mało, ale poniżej mojego zapotrzebowania. Potem założyłam dziennik, dzięki któremu mam sensowny plan treningowy, szlifuję technikę i jem 200kcal więcej. Na początku co chwila chciałam się mierzyć, ważyć i ciągle patrzyłam w lustro, żeby oczywiście stwierdzić, że nie widzę żadnej różnicy. W końcu mi się to znudziło.
Chodzenie na siłownię samo w sobie sprawia mi przyjemność, więc skupiłam się na tym, żeby mieć radość z każdego treningu i ciągle coś dokładać do ciężaru. Teraz widzę, że sylwetka powolutku się poprawia i myślę, że jest to zasługa mniejszego parcia na efekty- jem (często nawet trochę za dużo), dźwigam coraz więcej, ale nie ważę się i nie mam aż takich wyrzutów sumienia i nie stresuję się niepotrzebnie każdą kalorią, którą trzeba spalić, a zmiany stopniowo się pojawiają



Zmieniony przez - shiruetto w dniu 2019-05-25 14:58:55
1
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spokojna głowa