SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT DoGtor

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 7837

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2498 Napisanych postów 4860 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 251233
rower to rewelacyjna forma ruchu, chyba bym umarła z nudów, gdybym miała cardio kręcić na siłowni, a tu wsiadasz na rower i robisz 50km dobrze się bawiąc i cardio z głowy

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

https://www.sfd.pl/[BLOG]_zdrowo_i_sportowo__Nene87-t1159713-s420.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 209 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1306
upper 2
1. wiosło hantlą rozgrzewka 10kg x 6p x 2 serie.16kg x 8p, 12kg x 8p
2. ściąganie drążka wąsko 30kg x 6p; 25kg x 8p
3. wyciskanie hantli pozioma 12kg x 8p; 10kg x 6p
4. rozpiętki w bramie 20kg x 8p;15kg x 10p
5. wyciskanie hantlami siedząc 8kg x 12p; 6kg x 15p
6. wznosy hantli w bok w opadzie 4kg x8p; 3kg x 15p
7. przyciąganie do twarzy 25kg x 8p; 20kg x 10p
8. prostowanie 20kg x 15p, 15kg x 20p
9. uginanie 15kg 8p; 10kg x 15p

brzuch: wznosy nóg 3 x 20p; allahy 3x30px 30kg

5km na rolkach.
15k kroków.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6150 Napisanych postów 14222 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 574728
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 209 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1306
Paatik
Ale mało jedzenia!


Są dni, że ciężko mi zjeść tyle węgli.
Najchętniej zjadłabym jakieś słodycze, płatki śniadaniowe czy tone owoców. Ale to nie jest rozwiązanie.
Słodkości z oczywistych względów odpadają.
Po owocach różnie bywa z brzuchem.
I tak źle i tak niedobrze.

Mnie brakuje planu żywieniowego.
A te ,2k kcal z czystego jedzenia to trochę dużo jak na mnie. Objętościowo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2498 Napisanych postów 4860 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 251233
są też zdrowe słodkości

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

https://www.sfd.pl/[BLOG]_zdrowo_i_sportowo__Nene87-t1159713-s420.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1564 Napisanych postów 2433 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 237126
ciężko mi uwierzyć, że w dniu z treningiem, 15 k kroków i jeszcze rolki nie chciało Ci się jeść ja to bym chyba padła no i ja nie mam problemu, żeby dopchać słodkimi płatkami lub lodami skoro większość jedzenia jest czysta to co zmieni 20% np. mniej zdrowego jedzenia raz na jakiś czas. No, ale to moje zdanie. Ja mam dosyć luźny stosunek do jedzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4538 Napisanych postów 8290 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 203345
Tez mi się wydaje, że możesz wrzucić jakaś czekoladę czy lody do diety - krzywda się nie stanie. Tym bardziej , jeśli się aż tak mocno męczysz. A mały owoc do każdego posiłku tez powoduje problemy ? I czy to wszystkie owoce czy jakieś konkretne ?

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 209 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1306
Zdrowe słodkości? Co? Gdzie? Jak?

Rzadko czuję głód. Może to zależy od tego, że nie ma dnia, żebym nie przekroczyła białka - jem sporo mięsa, a ono jednak syci bardziej niż bułeczki. Ale bułkę z szynką, masełkiem i żółtym serem zjadłabym chętnie. Trochę się tylko boję, że wylądowałabym później na ostrym dyżurze.

Dzisiaj robiłam nogi.
Nagrałam nawet te moje nieszczęsne ht - link na dole - płytkie są jak cholera, nie wiem czy nie trzeba będzie ściągnąć wszystkiego z kija i zacząć sie uczyć tego ćwiczenia od nowa.

lower
1. hip trust serie rozgrzewkowe 50kg x 10p; 80kg x 8p. serie zasadnicze: 105kg x 8p (o 5kg więcej niż ostatnio), 85kg x 9p
2. rdl rozgrzewka 40kg x 5; 50kg x 5. serie zasadnicze: 60kg x 6 (+10kg :D to cieszy, ale powoli będę się musiała przenosić na stojaki, bo tracę sporo siły podnosząc to z ziemii); 50kg x 10p
3. suwnica 125kg x 10p; 100kg x 15p - tu trzeba coś dołożyć
4. zakroki hantle jednak bardziej mnie zmęczyły, trzymanie tego w rękach męczy... 10kg x 8p; 8kg x 10p
5. prostowanie siedząc 12,5kg x 20p
6. przywodziciele 47kg x 10; 40kg x 10 - to będzie mój maks, trzeba popracować nad rozwarciem bioder.






potem będę analizować inne filmiki....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4538 Napisanych postów 8290 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 203345
Bardzo krótki zakres ruchu. Myślę, ze na lepsze wyjdzie jak zrzucisz ciężar i zrobisz HT w pełnym zakresie. Następnym razem nagraj tez z boku, tak by widać jak spinasz brzuch i jak trzymasz klatkę.

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4538 Napisanych postów 8290 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 203345
A po zdrowe słodkości zajrzyj do działu kuchnia - tam mamy naprawdę dużo przepisów na fit serniczki, ciasteczka i co tylko sobie zażyczysz

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spokojna głowa

FAME