SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT DoGtor

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 7826

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5068 Napisanych postów 33097 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 660320
Tylko można to poćwiczyć jak są pomosty a na niektórych zwykłych siłowniach nie ma i jak zaczniesz próbować to Cię wyproszą zwyczajnie.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2486 Napisanych postów 4837 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 250988
tak, z tego co widziałam na filmikach to Dogtor ma taką fajną siłkę, co wygląda trochę jak CF.

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

https://www.sfd.pl/[BLOG]_zdrowo_i_sportowo__Nene87-t1159713-s420.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 209 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1306
Są dwa pomosty, o ile to o czym myślę jest pomostem, ale często te "racji" są zajęte. Przysiady mam jako pierwsze na treningu i o ile teraz, kiedy mam urlop czekanie na swoją kolej do racka nie byłoby problemem tak czekanie na wolne stanowisko, kiedy muszę iść po pace do pracy nie wchodzi w gre. Chyba że znowu zacznę chodzić na siłownię o 4-5 rano jak bardzo dawno temu, ale nie sądzę, żeby coś takiego się wydarzyło.
Muszę poćwiczyć zrzucanie sztangi albo odkładanie jej na takie "piny" zabezpieczajace, nie wiem czy wiecie o co mi chodzi. Ale na tej siłowni można sobie wpiąć takie podpórki - ludzie korzystają przy tym robiąc rack pulle na przykład.
Albo mogę robić przysiady z moim, tylko czasowo musielibyśmy dostosować treningi. Ta opcja daje mi najwięcej bezpieczeństwa,nie raz mnie asekurował. Ale może być to logistycznie nie do przeskoczenia.
W każdym razie muszę opracować jakiś system, w którym przestanę się bać, że się zabiję przy przysiadach.


1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 209 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1306
Więcej dziś nie będzie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2486 Napisanych postów 4837 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 250988
mało

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

https://www.sfd.pl/[BLOG]_zdrowo_i_sportowo__Nene87-t1159713-s420.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5068 Napisanych postów 33097 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 660320
Na filmie wygląda że podłoga jest przystosowana do rzucania sztangi. Ale tez takie nisko założone zabezpieczenia są dobrą opcją - ja np ich używam właśnie. Tyle że u mnie są samoróby przedłużone przez właściciela w stosunku do oryginalnych które kupił z maszyną.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 209 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1306
Nene87
mało


Wiem, ale nie dało rady więcej wcisnąć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 209 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1306
nightingal
Na filmie wygląda że podłoga jest przystosowana do rzucania sztangi. Ale tez takie nisko założone zabezpieczenia są dobrą opcją - ja np ich używam właśnie. Tyle że u mnie są samoróby przedłużone przez właściciela w stosunku do oryginalnych które kupił z maszyną.


W sumie ludzie z crossfitu tam rzucają sztangami... I nikt na nich nie krzyczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5068 Napisanych postów 33097 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 660320
to wal za siebie sztangę i na nic nie patrz. Najpierw zacznij od pustej - są filmiki instruktażowe w necie robione przez trójboistów - warto poszukać.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 209 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1306
Kurcze, ostatnio gdzieś przeczytałam, że kobiety powinny mieć ustawiony priorytet na dół ciała - albo że większość planów jest tak ustawiona, że jest zdecydowanie więcej ćwiczeń na polsadki i nogi.
Co myślicie o takim podejściu?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spokojna głowa

Dzem