SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Biceps. Help!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1835

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 128 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2086
Witam. Mam problem i nadzieję, że mi pomożecie. Pierwszą sprawą jest to, że nie potrafię dopasować sobie ćwiczeń na biceps. Próbowałem wielu rzeczy, jednak końcowy plan treningu to: 4-5 serii podnoszenie sztangi stojąc (do pełnego opadu) + 4-5 pozycja jak na modlitewniku (prawie ,bo ręce są umieszczone pod lekkim kątem) + ostatnio dodałem serie na drążku (na rozgrzewkę). Sprawa wygląda tak ,że na następny dzień nie odczuwam żadnych za zakwasów bicepsów ,lecz jedynie części mniej więcej na wysokości łokcia (wiązania). Prędzej miewałem zakwasy całego bicepsu i przynajmniej wiedziałem ,że mięsnie rosną :).
Próbowałem zwiększyć ilość serii jednak jestem początkujący i po tych kilku ćwiczeniach moje dłonie nie są już w stanie utrzymać jakiejkolwiek sztangi :(. Czy macie jakieś pomysły (może na inny zestaw ćwiczeń?). Z góry dziękuję i pozdrawiam.

|No Pain| o(◘_◘)o |No Gain|

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 108 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 1937
Wydaje mi sie ze Twoj problem polega na tym ze lesli cwiczysz juz jakis okres czasu to napewno zakwasy po treningu bedziesz mial znacznie mniejsze i to jest oczywiste!
1-modlitewnik
2-hanteli siedzac
3-mlotkowy
to wystarczy!

Co Cie nie zabije to Cie wzmocni...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 102