SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

HELP ME!! (Biceps)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2079

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1256
Witam...
Możecie mi coś doradzić albo jakiś trening napisać na biceps. Skurczybyk nie chce rosnąć już, brałem nawet krete Ultimate-a i w ****e se ja można wsadzic nie mi nie dała nic nie poszułem ani troche jeszcze spadałem.
Ale olac już krete...
Na biceps ćwiczę tak (zawsze z plecami, plecy najpierw):
1. 4 serje modlitewnik po 8 powt.
2. Uginanie ze sztangielkami stojąc 4 serje po 10 powt (5powt na ręke)
3.uginanie ze sztangielkami stojąc (sposób "młotkowy") 4 serje po 8 powt.
Chodzi o to że nie rośnie, nie mam zakwasów nic, a jak ćwicze jest napompowany fajnie ale nic pozatym, nie wspominam już że prawego bica mam większego o 1,5cm.
Próbowałem też progresji, też do bani nic nie dała a daje z siebie wiele na siłowni wyciskam siódme poty i nic żadnej nagrody...
jedyne co czułem to nie wiem czy nazwac to bólem czy zakwasami na zgięciu łokciowym ale to chyba ścięgno.
Jak ma ktoś pojęcie to proszę o pomoc!
Pozdrawiam...

3.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Always wear your seat belt and the proper safety equipment

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10688 Napisanych postów 45209 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57796
Witaj, widze, że nie czytasz postów na czerwono, napisz coś więcej o sobie, na podstawie postu: "Zanim..." Oto link do niego: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=47810
Pozdrawiam.
Poza tym za dużo serii na biceps!.

...::ZaPrAsZaM::...
http://www.ekipa71.prv.pl

Znawca w dziale: "Nasze zdjęcia".
Expert w dziale: "Szatnia" & "Trening"!.

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=94887 ---> Zawartość tkanki tłuszczowej - Zapraszam!.
"Wiara, nadzieja, miłość..."
"Wciąż wierzę w to...
Wciąć mam nadzieję, że będzie dobrze...
Wciąż napawam się miłością do niej..."
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 104474
Rozpisz swoją dietę może.



------------------------------
Szukasz taniej odżywki białkowej?'Ovopol'-pytaj o szczególy pod nr.GG 1135964

Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?


TO NIE KLUB JASNOWIDZÓW

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1256
A więc tak
1. ćwiczę 11 miesięcy. Przez pierwsze 8 miesięcy ćwiczyłem 5 raz w tygodniu- wogóle szkoda o tym pisać zamęczałem mięśnie po np w sam poniedziałek ćwiczyłem samą klate i to 6 ćwiczeń :) po 4-5 serji i 8-10powt w każdym, resztę mieśni tez tak intensywnie ale pleców wcale zaczołem od jakiś 3-4 miesięcy je ćwiczyć tak samo nogi.

2. Jak terenowałem hmmm jak wziąśc trening z 3 miesięcy to 2 miesiące spalałem mieśnie po ćwiczyłem tak jak u góry napisałem w pierwszym punkcie tylko że to jest przykład klaty ale na inne grupy też tak dużo serji i powt. A teraz ostatnie 5 tyg ćwiczyłem tak:
PONIEDZIALEK: KLATA + TRICEPS
1.Wyciskanie sztangi płasko 4 serje, PROGRESJA CIĘŻARU 12,10,8,6 (1 ruch wymuszony).
2.Wyciskanie sztangielek skośnie (głowa w górze)4 serje, PROGRESJA CIĘŻARU 12,10,8,8.
3.Rozpiętki płasko 4 serje 10 powt.
TRICEPS:
1.Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 4 serje,PROGRESJA 12,10,8,8.
2.Wyciskanie frnacuskie 4 serje, PROGRESJA 12,10,8,6.
3. ręce oparte na np fotelu i takie "odwrócone papki:)-z obciązeniem na nogach.

ŚRODA: PLECY + BICEPS
1.PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT-małpi chwyt) 3 serji 10 powt.
2.WIOSŁOWANIE W OPADZIE SZTANGĄ PODCHWYTEM 3 SERIE, 12,10,8.
3.MARTWY CIĄG NA UGIĘTYCH NOGACH 3 serje 12,10,8.
BICEPS:
1. Modlitewnik 3-4 serji, PROGRESJA 12,10,8,6.
2.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM (Z "SUPINACJĄ" NADGARSTKA)3-4 serji 4serje, 10 powt.
3.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (spodób tzw: "młotkowy)

PIĄTEK BARKI+NOGI
1.UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM STOJĄC 12,10,8,8
2.WYCISKANIE SZTANGI ZZA KARKU 12,10,8,6
3.UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM W OPADZIE TULOWIA 4X 10
NOGI:
1.PRZYSIADY ZE SZTANGA NA KARKU 15,12,10,8.
2.WSPIĘCIA NA PALCE 4serje 20 powt.

...Teraz klate zamierzam robić 2 razy w tyg. w poniedziałek i sobote w tym że inne ćwiczenia.
A z bicepsem nie wiem co zrobić ZONK-a mam i tyle!
-Co do przerw między seriami to nie przykładałem do tego większej wagi i nie patrzałem na zeg ale wydaje mi się że w granicach od 1min 30 sek do 3 minutek.
-Co do efektów jakie mi dał trening to będzie ciężko dał mi coś ale nie wiele chyba przez to że prawie cały mój czas na siowni to spalanie mieśni, ale trudno... wytrzymałości tez nie umiem okreslić. Co do masy to w profilu mam i od jakiś 4 miechów nic nie ide w góre raz spadne potem znowu wyrównam wage ahh. Tłuszczu mam mało bo widać mi brzuszek troszkę:) mam przemiane chyba tak szybka jak samoloty concord bleee.

3. Moje cele hmm napewno teraz to masa siła i wytrzymałość, a rzeźbe raczej zostawie na okres przed wakacyjny.

4. Czasu jak narazie mam wystarczająco, przeważnie na siłownie chodzę o 12:00 lub 17:00, Co do sprzętu to mamy z kumplami własna siłownie wyciągi, drążek, 2 ławeczki, modlitewnik, 6 gryfów, i całe mnóstwo krążków znaczy jak dal nas to wystarcza rózne wagi ich są ale ogólem jakieś 280kg chyba będzie. Sztangielki z 4 pary. W sumie wszytsko idzie zrobić oprócz ćwiczen na nogi bo maszyn niestety nie mamy :)

5. nie byłem u lekarza wiec nie wiem czy jakies mam przeciwskazania ale czuje sie dobrze nie umieram jeszcze. ale miałem w dwóch miejscach szytą rękę na w wewnętrznej jej stronie, a także na przedramieniu (czasem mam dziwne uczucie jak robie bicepsa ze sztangielkami jakby ręka mi odmawiała posłuszeństwa takie dziwne uczucie poprostu musze na chwilke położyc ciężar i cięzko mi sie ją zgina-dłoń, Ale to nic takiego w sumie jest wszytko oki, Lecz lewą rękę mam słabszą ale to chyba dlatego że jestem praworęczny a nie że byłem szyty :) NIe ma żadnych Przeciwskazań.

6. Dieta :) i tu jest problem bo nie miałem żadnej diety jadłem płatki rano i takie rózne 3 jajka dziennie piłem ale staralem sie jeśc te 5 posiłków dziennie. Coś tam próbowałem ale nie moge powiedzieć że to było dista specjalna pod siłownie.

To chyba wszystko?
Chciałem jeszcze napisać o klacie od 4 miechów stanołem na jakims poziomie i nie umie wziąść więcej może przez to że żuciłem się na więcej od razu i kumpel musiał mi pomagasz (powt wymuszone) bo jak wczesniej sam chodziłem to musiałem zrobić tyle ile sam zrobie i jakos to szło ale sam nie wiem to raczej nie powód.
W sumie jest źle biceps klata i ogólnie brak siły a raczej jej zastopowanie.
Przeczytajcie wszytko uważnie i jak ktoś będzie tak uprzejmu napisać mi odpowiedzi na wszytkie wątki zadane w moim opisie to będe wdzięczny bo musze powiedzieć że to jest wkurzające ide sobie na siłownie i nie mam juz takiego zapału ale jak już zaczne ćwiczyć to się staram ale jak spadam z ciężarem ale nie ide w góre to chyba rozumiecie że doła można złapać.
Pozdrawiam...

Always wear your seat belt and the proper safety equipment

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 104474
Nie mam czasu teraz czytać tego wszystkiego , ale dlatego pytalem tylko o diete gdyz byłem pewnien że jej nie ma , no i miałem racje ,jej brak to jest właśnie pierwsza i najważniejsza rzecz nad którą powinieneś popracować.Poprawisz trening lecz olejesz diete to i tak nic nie pomoże.



------------------------------
Szukasz taniej odżywki białkowej?'Ovopol'-pytaj o szczególy pod nr.GG 1135964

Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1256
Brutus Leniu :P heh żartuje :)
Ale pomógłbyś sąsiadowi z Rybnika :P
Aha zapomniałem tam dodać że przed ostatnie 4 tyg brałem krete ultimate i HMB treca 200kps i nic mi to nie dało aż się sam zdziwiłem i moi kumple co tez nie maja diety ida w góre jako tako a kreta im dała sporo, A mi dała tylko doła i to że kase w błoto wywaliłem a przestrzegałem wszytkiego Wode piłem jak gupi, samą wodę!. krete brałem z glukoza itp ahh.
A diety takiej super nie miałem ale starałem się jeśc to co wartościowe itp.
Jak będziecie mieli czas to odpiszcie na to co tam dużo nabazgroliłem wyżej...
Pozdrawiam...

Always wear your seat belt and the proper safety equipment

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1029 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12254
skasuj jedno cwiczenie na tricka, na bcka masz chyba za duzo serii. powinno byc takie cus:
albo 3 cwiczenia po 3 serie lub 2 cwiczenia jedno z 4-5 serii a drugie 4 serie.
np:
unoszenie ramion za esztanga stojac12,10,8
unoszenie hantli uchwytem mlotkowym 12,10,8
unoszenie hantli w podporze o kolano12,10,8

unoszenie sztangi stojac 12,12,10,10,8
unoszenie sztangi uchwytem mlotkowym12,10,10,8



jest masa to jestes kawal kabanasa ale masa bez zakwasa to gowniana masa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 141 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1256
Kileri dzieki ale też tak próbowałem ale nie na dłuższą mete :) wiec no co mi pozostaje spróbuję. Mam nadzieję że Ci co tak pisali o tym że mam wszytko wypisac w punktach po kolei też się wypowiedzą bo narazie chyba cos unikają
Pozdrawiam...

Always wear your seat belt and the proper safety equipment

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 104474
Dobrze że ja nie pisałem o punktach



------------------------------
Szukasz taniej odżywki białkowej?'Ovopol'-pytaj o szczególy pod nr.GG 1135964

Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"

Zmieniony przez - brutus w dniu 2003-07-04 09:56:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
OvErLoAd-spokojnie-to nie pogotowie-nikt tu nie mieszka n stałe.,..

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase do oceny

Następny temat

prosze o porade w treningu