SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 230

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 273
Płeć: Męska
Waga: 85kg
Wzrost: 181 cm
Staż : 3 lata
Dieta: Zbilansowana
Suplementy: Kreatyna

Siemka mam problem , otóż ćwicząc już 3 lata bez przerw mam problem , otóż co chwile slysze dwie wersje najwazniejsze jest czucie miesniowe , a inni mowią ze trzeba ciagle ciezar dokładać , ja staram się dokładać ciezar ale z czuciem a efekty nie są jakies super, dieta trzymam caly czas, stąd pytanie do was , jaka jest wasza rada? Gdzie moge popelniac błąd jeśli nie rosne?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 273
PON push
- przysiady 3x5
- wyciskanie sztangi skos 3x5
- wyciskanie żołnierskie 3x5
- wyciskanie hantli poziomo 4x8-10
- wzniosy boczne na wyciagu 4x10
- triceps wyciag 4x10
- wspięcia siedząć 3x20
- plank 2x60 sekund

WT pull
PLECY NOGI BICEPS KAPTURY PRZEDRAMIE
- martwy ciąg 3x5
- podciąganie na drążku 3x5
- prostowanie nóg na maszynie 4x10
- uginanie z sztangą prostą 4 X 10
- kaptury hantle 3x10
- zwijanie nadgartsków 3x10(opcjonalne)

CZW push
KLATKA BARKI TRICEPS ŁYDKI BRZUCH
- pompki na poreczach 5x5
- wyciskanie hantli skos dodatni 4x8-10
- wyciskanie żołnierskie zzaglowy 3x5
- wyciskanie sztangielek siedzac (barki)/arnoldki 4x8-10
- wyciskanie francuskie 4x8
- wspięcia stojąc 4 X 20

PT pull
PLECY NOGI BICEPS KAPTURY PRZEDRAMIE
- wiosłowanie sztangą 4x8-10
- MC na prostych nogach 5x5
- ściąganie wyciągu przodem szeroki chwyt 4x10-8
- suwnica 4 X 8
- młotki 4x10
- face puls 3x10-12
- zwijanie nadgarstków podchwytem 4 X MAX

to jest mój plan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 240 Wiek 30 lat Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 3685
Moja rada, rób i to i to, na jednym treningu technika, tempo, czucie, na kolejnym żelastwo i szarpanie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 273
A co do planu, robię nim od czerwca ubiegłego roku, czy jeżeli daje radę dokładać ciężar powinienem go zmienić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 240 Wiek 30 lat Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 3685
No jasne że zmienić, ciało jest już zaadoptowane, właśnie dlatego nie rośniesz, trening zmienia się co 8-12 tyg. Fundamenty zostaw, czyli wielostawy, a z resztą ćwiczeń pokąbinuj, pozmieniaj ćwiczenia, pozmieniaj kąty'
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 199 Na forum 211 dni Przeczytanych tematów 14556
Treningi zmienia się częściej niż co kilka miesięcy...ja po 4/6tygodniach już muszę coś zmienić bo wieje nudą.
No i w diecie też warto coś zmienić, może dodać trochę kcal ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 273
moglbym znalezc gdzies jakis gotowy plan?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 273
Co myślicie nad podziałem Przód/Tył ? Zawsze chciałem go spróbować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3587 Napisanych postów 44202 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 334384
Podział dobry, na pewno warto spróbować. Choc w moim przypadku najlepiej sprawdzał sie push pull i gora dol.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push Pull Legs x4