SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wielkie łydki wedlug SZOPERX

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 43647

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 641 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5376
Pyra

Chyba normalne :)

Trening jest bardzo dobry i naprawde polecam do sprawdzenia kazdemu.:)

Walcze do ostatniego tchu, każde powtórzenie dla mnie kwestią bytu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 262
Jasna sprawa , trening polecam okresowo

Miażdżąc wszelkie granice...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 318 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4597
a ja mam pytanie techniczne ...
jak utrzymujecie rownowage bez podporek no problem
ale z podporkami zeby byl pelen zakres ruchu :/ ??????????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 262
Po prostu opierasz lekko rece

Miażdżąc wszelkie granice...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7831
Czy po paru tygodniach stosowania tego treningu zauważył ktoś poprawę w wyskoku ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 85 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3951
Dobry trening, polecam. Zakwasy juz drugi dzien mocno trzymaja, to znaczy, ze lydki wreszcie dostały porzadne baty. Nie pamietam, czy kiedykolwiek miałem takie zakwasy.

A trening sam w sobie nie jest czasochłonny i bardzo meczacy. Ciekawe jestem efektów po ok 2 mcach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1807 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12829
zakwasy masz bo sie nie umiesz rozgrzac i/lub wczesniej nie cwiczyles lydek.
lydki nie sa takie trudne do wycwiczenia, moim zdaniem 2 razy w tygodniu zrobisz 3 serie max i na to samo wyjdzie.

Hard work has a reward. More hard work.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2840
Mam pytanie, jak powinien wyglądać ten maksymalny zakres ruchu? Dokładnie chodzi mi o wspięcie. Jak wysoko należy unosić pięty?

Gdy próbuję maksymalnie wspiąć się na palce, szybko tracę równowagę, ciężar przenosi się na końcówki kości śródstopia, co objawia się bólem, ponadto czuję dodatkowe napięcie mięśni wewnątrz stopy. Wygodniej ćwiczy mi się wówczas, kiedy uniosę się na tyle, by nacisk obciążenia znalazł się na powierzchni palców, do tego lekko uginam nogi, by złapać równowagę, zwłaszcza kiedy ćwiczę na podstawce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 336 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1397
ja sie wspinam az czuje,ze bolą łydki..Trening właśnie sprawdziłem i nie polecam jak ktos nie lubi bólu..Jutro chyba nie próbuje wstać złóżka!!
Po pierwszej serii miałem juz dosyc,ale chcialem sprowac jeszcze jedna i poległem na drugim ćw..zmiast15 na noge dalem rade tylko po7 na każdą..az mi sie w bani zakręciło..

Zmieniony przez - Carllson18 w dniu 2009-02-06 22:36:55

SOM UN EQUIP !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1807 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12829
ale macie problemy, to nie jest takie wazne czy 1cm wiecej sie podniesiesz czy nie
poza tym, zeby to od lydki w banie sie krecilo, to trzeba byc artysta

Hard work has a reward. More hard work.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmiana treningu!!

Następny temat

Plan do oceny/korekty