SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik motywacyjny START

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 30818

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 286 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10202
Witam wszystkich.
Potrzebuje trochę pomocy,bo przez głupie głodówki popaliłam sobie mięsnie.
Wiek : 27
Waga : Myślę,ze 70 kg
Wzrost : 164
Obwód w biuście(1) : 87
Obwód pod biustem : 81
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 71.5
Obwód na wysokości pępka :72.5 
Obwód bioder (3): 101
Obwód uda w najszerszym miejscu: 61
Obwód łydki : 37
W którym miejscu najszybciej tyjesz : nogi,pupa
W którym miejscu najszybciej chudniesz : talia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności:Aktualnie biegam 3-4 razy w tygodniu 
Co lubisz jeść na śniadanie: omlet owsiany
Co lubisz jeść na obiad : kurczaka
Co jako przekąskę : kapustę
Co jako deser : kawa z mlekiem
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: Bardzo dobry
czy regularnie miesiączkujesz: Tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: Nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: Nie
czy rodziłaś: Nie
Preferowane formy aktywności fizycznej W domu zawsze coś ćwiczyłam-typowe dywanówki,od pół roku biegam. 
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Brak
Stosowane wcześniej diety :Dukan 1 miesiac,2 razy w ciągu ostatnich dwóch lat głodówki wodne 10 dniowe.
Za dwa tygodnie chce zacząć trenować silowo w domu.Teraz jestem za granicą i jedyne co moge wykonywać to wszelkie rodzaje aktywności cardio.Nic to nie przynosi mojej sylwetce.
Prosiłabym o doradzenie jaka mam przyjąć kaloryczność.Próbowałam dwa tygodnie temu być na diecie 1600 kcal ale strasznie bylam glodna.Teraz mam jakieś 1800 kcal.
Moja zmora jest pupa i nogi jak u słonia.Jestem dzieckiem karmionym przez babcie-czyli od zawsze byłam wieksza i dobrze dożywiona.Już mając 10 lat moja pupa była znacznie wieksza od pozostałych koleżanek.
Nie wiem czy takie zdjęcia wystarczą,jeśli coś nie tak-poprawię je.
Dziekuje za wszelkie rady i pozdrawiam cieplutko.



















Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 2017-10-18 16:26:57

Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 2017-10-18 16:27:34

Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 2017-10-18 16:28:08

Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 2017-10-18 16:49:42
Tak mniej wiecej jem,nie wiem jaki rozkład byłby dla mnie dobry.Ogólne zalożenie mam takie,żeby dieta była czysta-udaje mi sie to już półtora miesiąca i wraz z przyjazdem do domu chce przeżucić sie z cardio na trening siłowy.

Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 2017-10-18 17:12:08
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1418 Napisanych postów 15945 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230008
Witaj
na moje to siłownia tu jest bardziej potrzebna niż bieganie. Wizualnie wydaje się, że jesteś dość szczupła, postawę masz całkiem ok, choć zwróć uwagę jak stawiasz stopy, bo uciekają Ci do środka wraz z kolanami. W nogach masz podejrzewam sporo wody co może być na tle hormonalnym lub przez dużą ilość cardio, gdzie są po prostu mocno spompowane.
Co do diety to 1800 kcal na początek jest ok. Postawiłabym za to na więcej węglowodanów (możesz uciąć trochę z białka i tłuszczu) i głównie złożonych (one też na dłużej Cię nasycą tudzież dodadzą energii). Spróbowałabym wyeliminować nabiał - chyba, że ta kawa z mlekiem to jest 1-2 z niewielką ilością, to powiedzmy, że póki co ok. Zwróć uwagę na zróżnicowanie diety, żeby dostarczać sobie różne wartości odżywcze
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 286 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10202
Eveline dziekuje za szybką odpowiedz.Jak widać mam problem z cellulitem-czy ważylam 10kg mniej czy wiecej on zawsze był.Te mleko do kawy to tak sporadycznie jak faktycznie mam ochote na cos słodkiego.Miałam ochote na słodkie tylko po restrykcyjnych dietach.Teraz gdy jem normalnie to bywaja dni kiedy zjem wiecej weglowodanów tak do 200g max.Naszczęscie nie mam zadnego problemu z odstawieniem słodyczy
Co do moich stóp to faktycznie coś w tym jest,bo juz to zauważyłam wczesniej na innych zdjęciach.
Dziś jako trening zrobie sobie burpees naprzemiennie z przysiadami.
30 sek ćwiczeń 20 sek odpoczynku.Czy taki system jest dobry?Robie tak ok.40 minut.
Dzisiejsze papu:






Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 2017-10-19 08:20:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1418 Napisanych postów 15945 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230008
Dobrze się czujesz na 3 posiłkach? Pytam bo 100g płatków czy ryżu to dużo jak na jeden posiłek, ale to nie znaczy, że źle - jeśli tak dobrze funkcjonujesz to ok. Oczywiście wagę podajesz produktu suchego, prawda?
Co do treningu to powiem tak - każda aktywność lepsza od leżenia brzuchem do góry, ale jeśli chodzi o Twoje cele sylwetkowe to wszelkie padnij-powstań bez solidnego gorsetu mięśniowego są trochę bez sensu. Musisz wzmocnić, tudzież dobudować mięśnie, żeby one mogły zacząć spalać Twoją tkankę tłuszczową, której się chcesz pozbyć. Woda również powinna się trochę uregulować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 286 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10202
Raczej tak jem od zawsze,tak jestem przyzwyczajona i to mi odpowiada jak najbardziejOczywiście są to podane ilości suchego produktu.
Dziekuje,ze poświecasz mi swój czas,tak jak piszesz-bede robic te swoje cardio,zeby nie leżeć tylko na brzuchu.Teraz skupie sie na dobrym jedzeniu a w ciagu dwóch tygodni zaczne podnosić ciężary


Nie wpisałam w ankiecie co może być istotne,ze dopadła mnie grzybica stopy.Brałam przez 3 miesiace terbisyl oraz różnego rodzaju maści.Aktualnie mam przerwe od tabletek i jak narazie nie ma żadnej poprawy.


Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 2017-10-19 11:36:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 286 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10202
Hej wszystkimDzisiaj zrobilam cardio 30 min a od poniedziałku zaczynam swoją przygode z cieżarami.Zaczynam od treningu z waszego forum w/g Agak.
Planuje mierzyć się co tydzień zaczynając od przyszłej soboty.
Mam dzis trzy posiłki nie tak jak jest w rozpisce-popełniłam błąd.
Mile widziane wszelkie sugestie.
Pozdrawiam


Warzywa:Marchew,cebula,pomidor.
Jadam często zupy takie poprostu na wodzie z warzywami i dzis taka też zrobiłam.
Czy kaloryczność udka pieczonego bez skóry jest napewno poprawna?


Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 2017-10-20 16:24:43

Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 2017-10-20 16:25:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 286 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10202
Wstawiam dzisiejsze jedzenie.
Do tego warzywa:pomidor,marchew,cebula,brokuły i kalafior

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49725 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
jajowęża
Czy kaloryczność udka pieczonego bez skóry jest napewno poprawna?


w tabelkę wrzucaj surowe produkty, a nie gotowce czyli zamiast udko pieczone bez skóry, znajdź produkt 'udko z kurczaka' lub 'kurczak udziec' + do tego ilość tłuszczu, jeśli używałaś go do pieczenia też.

tak samo w ostatniej tabelce masz 'jajko na miękko' - lepiej zapodawaj produkt - 'jajo kurze całe'


Zmieniony przez - lucy_ferr w dniu 10/22/2017 9:39:23 AM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 286 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10202
Hej dziewczyny:)Dziś zrobiłam swój pierwszy trening w/g Agak,lecz pominęłam jedno ćwiczenie,bo nie wiem o co dokładnie chodzi.Co to dokładnie wznosy z opadu,bo próbowałam sie dowiedzieć ale wiele propozycji tego jest...co do samego treningu to takie macanie sie z ciężarem.Troche jestem wkurzona bo tu za mało,tu za dużo i takie marnowanie mojej energii niepotrzebnie:)Teraz przynajmniej już wiem jak mam sobie dobrać ciężar na następny raz.Zrobiłam 3 serie,bo po dwóch czułam,że nic nie poćwiczyłam.
1) Wznosy nóg z leżenia 15 powtórzeń
2) Wspięcia na palce obunóż 1x5 ,2x7kg
3) Przysiady klasyczne z hantlami 1x20, 2x32kg +sztanga
4) wejście na ławkę z hantlami 3x5 kg
5) wznosy z opadu - brak
6) Pompki klasyczne max powtórzeń 2x 3 ,1x 4
7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz 3x 12 kg +sztanga
8) Pompki w podporze tyłem 1x15, 2x9 powtórzeń

Warzywa: sałata pomidor,cebula
Miłego wieczorku i dziękuje Lucy_Ferr za sugestie.Pozdrawiam





Zmieniony przez - JajoWęża w dniu 23/10/2017 20:16:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1418 Napisanych postów 15945 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230008
A te wznosy z opadu to nie przypadkiem na tył barków?

choć to wznosy W opadzie



Zmieniony przez - eveline w dniu 2017-10-24 08:45:33

Zmieniony przez - eveline w dniu 2017-10-24 08:45:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3685 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31715
a wiem bo też ten plan kiedyś robiłam





Zmieniony przez - Fala23 w dniu 2017-10-24 09:27:31
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

103 kg zapotrzebowanie

BF