SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik Motywacyjny - Invidia

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 56138

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 619 Wiek 129 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22363
ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: invidia
WIEK: 34
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 10 mcy

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 65
WZROST: 168
OBWÓD RAMIENIA: 27
OBWÓD ŁYDKI: 35
OBWÓD UDA: 50
OBWÓD BIODER: 96
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 88
OBWÓD TALI : 76
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 95

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Wymodelować i ujędrnić sylwetkę. Zmniejszyć zawartość tkanki tłuszczowej

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: przebyta cukrzyca ciążowa, na insulinie – rok temu
PRZEBYTE KONTUZJE: złamana lewa kostka, 7-8 lat temu
WADY POSTAWY: Jak na zdjęciach
ALERGIE: BRAK
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? TAK
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? NIE
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? NIE

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: NIE
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) NIE

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
Aktualnie jestem na 1654 kcal dziennie o rozkładzie B:50-103 g, T:46-64, W: 186-289g
W większości dni przekraczam tłuszcze, nie dobijam do węgli.
Nie ogarniam dziennika na stronie potreningu.pl, jeszcze.
Mój przykładowy jadłospis to:
Śniadanie:
1. jajecznica (3jaja) do tego świeży pomidor, dwie kromki chleba (żytniego na zakwasie) z masłem,
2. Płatki żytnie/owsiane zalane wrzątkiem, cynamon, jabłko pół banana, czasami orzechy, nasiona chia, łyżka jogurtu
3. Kanapki 2-3, np. z białym serem i dzemem albo z pieczonym indykiem, pomidorem
4. Parówki z indyka albo szynki (takie z Lidla „pure…”) + pieczywo z masłem + majonez kielecki (łyżeczka) :D

II śniadanie:
1. Zazwyczaj miksuję 400 ml jogurtu naturalnego Bielucha z jednym bananem lub łyżką miodu i owocami mrożonymi (jagody, truskawki, czarne porzeczki) z tego zjadam 1/2
2. Kawa + domowe ciasto, herbatniki, czasami (raz na miesiąc) wpadnie tabliczka czekolady- cała!! (:D)
3. Owoc albo smothie (najczęściej kupuje te w Lidlu), połówka awokado
4. Zupa domowa, jarzynowa, pomidorowa - zupy gotuję na wywarach z żeberek wieprzowych, z wyjątkiem rosołu, zabielam 200 ml śietanki 30% lub dodaję 3 łyżki kaszy, czasami łyżeczkę masła
Obiad:
1. Uduszony lub pieczony indyk, kurczak, karkówka (100-200g) + ziemniaki (2 -3 szt) lub warzywa z wody + ogórek kiszony, sałata, pomidor ewentualnie jakiś sos na bazie śmietanki 30% (cebulowy, szpinakowy, z porem)
2. Podsmażony indyk/kurczak w kawałkach (400-500g)+ warzywa (500g) (mrożony mix)+ ryż/kasza (100-200g) (wymieszane wszystko) – z tego zjadam 1/3 mniej więcej
3. Mielone wieprzowe lub wieprzowo wołowe (400-500g) z sosem pomidorowym (500ml) i warzywami (500g) + kasza/ryż (100-200g) – z tego również zjadam około 1/3
Kolacja:
1. To co zostało z obiadu
2. Kanapki
3. LODY (
Piję tylko wodę, kawę, herbatę bez dodatków. Sporadycznie soki 100%



CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Chudnę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE,

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
Nie trenuję siłowo.
Raz w tygodniu – joga
Raz w tygodniu – trening interwałowy (30 minut już z rozgrzewką i rozciąganiem)
Raz w tygodniu- trening wzmacniający z płytki lub YT (np. Skalpel, Perfect body) aktualnie dokładam obciążenia na nogi 0,5kg i hantelki od 1 do 2 kg w każdą rękę w zależności od ćwiczeniaz

ZDJĘCIA
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem.








Zmieniony przez - nightingal w dniu 2018-04-27 09:47:51

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 619 Wiek 129 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22363
Taki rozklad makro wyliczył mi program, przy założeniu utraty kolejnych 5kg (tempo 0,5 kg/tydz)
W takim układzie przekraczam tłuszcze i nie mogę dobić do węgli.





Zmieniony przez - Invidia w dniu 2018-04-19 13:45:13
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1580 Napisanych postów 3784 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 312371
Witaj. Nie wiem, jak ten kalkulator wylicza zapotrzebowanie, ale to raczej wygląda na podstawową przemianę materii. Najlepiej wyliczyć ze wzoru na stronie:http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html, z fitatu wychodzi mi dla Twojego wzrostu i wagi, że zapotrzebowanie wynosi 2128 ckal bilans 0, wiec przy redukcji -200/300 to i tak 1800/1900.


Zmieniony przez - Tsubame33 w dniu 2018-04-19 14:11:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 619 Wiek 129 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22363
Tsubame33
Witaj. Nie wiem, jak ten kalkulator wylicza zapotrzebowanie, ale to raczej wygląda na podstawową przemianę materii. Najlepiej wyliczyć ze wzoru na stronie:http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html, 1500 to za mało zdecydowanie.








Zmieniony przez - Tsubame33 w dniu 2018-04-19 13:59:32


Dziękuje za link do wzorów. W programie zmieniłam w ustawieniach aby uwzgleniane były kalorie z aktywności treningowej (niskiej) - coś mi się przestawiło, jak wprowadzałam nową masę ciała.
Teraz wyglada to tak, podskoczyło do 1630

Zmieniony przez - Invidia w dniu 2018-04-19 14:13:10



Ps. Właśnie z FITatu korzystam

Zmieniony przez - Invidia w dniu 2018-04-19 14:16:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1580 Napisanych postów 3784 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 312371
Invidia


Dziękuje za link do wzorów. W programie zmieniłam w ustawieniach aby uwzgleniane były kalorie z aktywności treningowej (niskiej) - coś mi się przestawiło, jak wprowadzałam nową masę ciała.
Teraz wyglada to tak, podskoczyło do 1630

Ps. Właśnie z FITatu korzystam


Niestety fitatu zaniża ckal, kiedy określi się wagę docelową, wiem, bo też korzystam czasami do wyliczania ckal z posiłków i porównywałam z tym wzorem z linku. Z pewnością jest dokładniejszy i pewniejszy. Skalpel Chodakowskimi tudzież inne jej treningi do niskiej aktywności bym nie zaliczyła, bo też kiedyś próbowałam
Na rozejście mięśni brzucha pilates jest ok, jeśli kontroluje się właśnie brzuch, izometryczne spięcia, które można robić w ciągu dnia, byle zachować zasadę „pępek do kręgosłupa”



Zmieniony przez - Tsubame33 w dniu 2018-04-19 14:48:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 619 Wiek 129 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22363
Tsubame - jak nie do niskiej, to do jakiej?

Rozejście mam pod kontrolą. Pod koniec roku będę je naprawiać chirurgicznie.

A może pomożesz mi jeszcze z rozkładem makro? No i nie wiem czy ciągnąć dalej deficyt czy uda mi się dokonać rekompozycji bez utraty kolejnych kg. ?? Tylko co wtedy ćwiczyć? Tymi aktywnościami co do tej pory - wiele więcej nie osiągnę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1580 Napisanych postów 3784 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 312371
Typowe makro, kiedy chce się rekomponować i poprawiać sylwetkę to B:120, T:60/70, W: reszta, tylko Chodakowską i pilatesem to raczej sylwetki bardzo się nie poprawi, można trochę ujędrnić ciało najwyżej, a tu by się przydało zbudować pośladki i uda, ramiona, barki, plecy..., trochę mięśni zbudować. Tak, ze ja bym już nie redukowała, tylko rekomponowała z treningiem siłowym



Zmieniony przez - Tsubame33 w dniu 2018-04-19 20:28:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10694 Napisanych postów 45390 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57813
http://m.sfd.pl/[ART]_Rozstęp_mięśni_brzucha_diastasis_recti_w_ciąży_i_po_porodzie.-t900427.html

Do poczytania :)

O Chodakowskiej powinnaś zapomnieć moim zdaniem i zająć się prawdziwym treningiem i porządną dieta ale najpierw trzeba ogarnąć brzuch. W artykule jest link do przykładowych treningów więc zerknij


Zmieniony przez - Myraen w dniu 2018-04-19 22:07:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 619 Wiek 129 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22363
Tsubame33
Typowe makro, kiedy chce się rekomponować i poprawiać sylwetkę to B:120, T:60/70, W: reszta, tylko Chodakowską i pilatesem to raczej sylwetki bardzo się nie poprawi, można trochę ujędrnić ciało najwyżej, a tu by się przydało zbudować pośladki i uda, ramiona, barki, plecy..., trochę mięśni zbudować. Tak, ze ja bym już nie redukowała, tylko rekomponowała z treningiem siłowym




Zmieniony przez - Tsubame33 w dniu 2018-04-19 20:28:38


No własnie! Tez czuje, ze muszę coś zmienić treningowo. Minus taki, ze mogę to robić tylko w domu. Mam ketle w domu, pędzę szukać co tu o nich piszecie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 619 Wiek 129 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22363
Myraen
http://m.sfd.pl/[ART]_Rozstęp_mięśni_brzucha_diastasis_recti_w_ciąży_i_po_porodzie.-t900427.html

Do poczytania :)

O Chodakowskiej powinnaś zapomnieć moim zdaniem i zająć się prawdziwym treningiem i porządną dieta ale najpierw trzeba ogarnąć brzuch. W artykule jest link do przykładowych treningów więc zerknij



Zmieniony przez - Myraen w dniu 2018-04-19 22:07:22


O Chodakowskiej nie da się zapomnieć
Ale planuje zająć się również „prawdziwym treningiem”, jak piszesz.
Brzuch ogarnelam na ile mogłam ćwiczeniami - reszta w rękach chirurga :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10694 Napisanych postów 45390 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57813
Invidia

O Chodakowskiej nie da się zapomnieć


a szkoda

Przeczytaj i porównaj z zestawem proponowanym przez Ewę


ćwiczenia których zdecydowanie nie zaleca się wykonywać. Wśród zakazanych ćwiczeń są:
- brzuszki - utrwalają rozejście mięśni;
- asany, które powodują rozciągnięcie mięśni brzucha, np. mostek, kot z głową w dół;
- ćwiczenia wymagające uniesienia nóg - angażują mięśnie zewnętrzne brzucha, które nie przeciwstawiają się ciśnieniu śródbrzusznemu, np. nożyce;
- ćwiczenia wymagające wygięcia ciała do tyłu - również rozciągają mięsień prosty brzucha;
- ćwiczenia angażujące mięśnie skośne brzucha - mięśnie skośne dzięki powięziom łączą się z mięśniami prostymi, a ich końcowy przyczep stanowi kresa biała, której rozciągnięcie mogą powodować; ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha to przede wszystkim różnego rodzaju skręty i skłony boczne;
- ćwiczenia na piłce w leżeniu tyłem;
- podpory - zwłaszcza te z wyprostowanymi nogami obciążają brzuch;
- podnoszenie ciężarów - np. ciężkich zakupów, a nawet dziecka - możesz rozważyć noszenie go w chuście.

Wyszukane na szybko w necie.

Także pierwsze ogarnij brzuszek, a później trenuj (siłowo)


Invidia

Brzuch ogarnelam na ile mogłam ćwiczeniami - reszta w rękach chirurga :)


a konsultowałaś się z fizjoterapeutą co do ćwiczeń?


Zmieniony przez - Myraen w dniu 4/20/2018 12:43:43 AM
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Forever clean 9 ultra vanilla

;