SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT- Headlong pt.2

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 37208

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24270 Napisanych postów 25221 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1020295
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12971 Napisanych postów 20732 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 607804
No jak dla mnie to jest przeprost, ale czy duży to nie wiem, nie znam się
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 562 Napisanych postów 901 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 13242
Dzięki.

Chyba sobie daruje 2/3 ćwiczeń z tej mądrej książki bo wyglada że mam za duże luzy w kolanach. Przy rotacji zewnętrznej kolan stopy od wewnątrz powinny tworzyć luk, co wydaje się logiczne jednak u mnie takie zjawisko nie zachodzi.


Dzisiaj Ramp Test. Wyszło 237 W czyli tyle i rok temu. Jako że przejechałem w tym czasie 1500 km( czyli mniej niż przebiegłem) nie dziwi mnie to specjalnie.

Mogłem urwać minute, może półtora ale walcząc z potem na telefonie niechcący go zakończyłem



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4723 Napisanych postów 10989 Wiek 51 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 552700
Jakiś konkretny plan z TR zaczynasz czy test dla samego testu?
1

When you have to shoot...Shoot! Don't talk
Strava - https://www.strava.com/athletes/11696370

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3330 Napisanych postów 4582 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69622
Nigdy nie zostanę fanem rampy. Nie ma to jak 20 solidnych minut w trupa
1

Kolarz Ultra Na Osi - MyBike Team

Mój dziennik: https://www.sfd.pl/Kolarski_Damian__Road_to_Tatra_Road_Race_2020-t1191921.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 562 Napisanych postów 901 Wiek 2 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 13242