SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brudnopis treningowo - refleksyjny

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10469

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5625 Napisanych postów 34751 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669353
Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem założenia takiego tematu. Nie będzie to dziennik treningowy. Raczej właśnie dość suchy brudnopis - gdzie o moim treningu wcale nie musi być zbyt wielu informacji.

Natomiast często się zdarza, że Wasze dzienniki spamuję jakimiś refleksjami na temat treningu w ogóle. Teraz będę miał miejsce gdzie będę mógł to robić bez najmniejszych skrupułów, że robię komuś bałagan w dzienniku.

Ale żeby nie było że to będzie taki całkiem spam to zanotuję swój wczorajszy trening . Był strasznie "pod wiatr" bo przewiało mi mocno plecy i nie mogłem dobrze spiąć ciała ani przy treningu klatki ani przy treningu łap, bo masakrycznie to się przekładało na ból pleców. (Na szczęście dziś już dużo, dużo lepiej i mogę chodzić nie jak paralityk).

1. Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 20 stopni
wprowadzające: 18x20kg, 12x25kg, 9x30kg, 9x35kg, 9x40kg, 9x48kg robocze:9x56kg, 6x63kg, 5x63kg, 7x56kg zejście: 52,5kg x 8
2. Wyciskanie chwytem neutralnym skos dodatni 20 stopni, sztangielki przechylone mocno jedną stroną w stronę twarzy
12x23kg, 9x28kg, 9x33kg, 9x38kg, 9x44,5kg, 8x52,5kg
3. Uginanie ramienia ze sztangielką opartą o oparcie ławeczki kąt około 50 stopni.
wprowadzające: 18x10kg, 9x15kg, 9x20kg, 9x25kg robocze: 13x30kg, 12x30kg, 12x28kg, zejście: 25x12kg
4. Uginanie ramienia z linką wyciągu dolnego podchwytem, łokieć oparty o kolano przedramię idzie w stosunku do podłoża niemal równolegle
22x10kg, 20x15kg, 18x20kg, 18x30kg, 12x40kg, 12x40kg, zmiana tempa powtórzenia z długim dopięciem: 18x30kg, 18x30kg, 16x20kg, 18x15kg, 20x10kg, 20x10kg
5. Brzuch - wznosy prostych nóg na stanowisku do pompek na poręczach
3 x max, bardzo krótkie przerwy

Nie zachęcam do naśladowania
6

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5625 Napisanych postów 34751 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669353
Też mam taką nadzieję. Chociaż jakoś non stop różnych dziwnych problemów jest full - ale na szczęście w pracy a nie prywatnych.


Zmieniony przez - nightingal w dniu 2021-10-19 13:27:59

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8655 Napisanych postów 17657 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 597057
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5625 Napisanych postów 34751 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669353
Filmików nie będzie - przynajmniej moich, bo to nie dziennik treningowy. Ja wrzucam telefon do kabzy i często z premedytacją na treningu nawet go nie odbieram chociaż ktoś się dobija. to czas na trening a nie na rozpraszacze.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2120 Napisanych postów 2464 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 29038
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5260 Napisanych postów 9169 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 208998
Jest i On cieszę się, że w końcu postanowiłeś założyć dziennik/brudnopis . Będzie ciekawie
1

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5625 Napisanych postów 34751 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669353
Ja wiem - ciekawie nie za bardzo, bo ja długo ćwiczę tym samym planem, wprowadzam tylko zmiany jakichś asystujących ćwiczeń, objętości, tempa. Mój cel treningowy - to jak najdłużej być w miarę silnym. Nie mam celów sylwetkowych, nie mam ambicji bicia swoich rekordów - chociaż w przypadku niektórych partii to się na pewno zdarzy - bo na triceps np. cały czas dokładam i muszę zaczepiać dodatkowy balast żeby mnie nie podnosiło z podłogi w czasie ściągania wyciągu górnego . Raczej będzie to miejsce gdzie będę wrzucał swoje przemyślenia, spostrzeżenia, ciekawostki - to tu faktycznie może czasem będzie ciekawie, czasem kontrowersyjnie i pod prąd.


Zmieniony przez - nightingal w dniu 2019-12-10 12:19:43
3

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3683 Napisanych postów 17094 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 279370
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16401 Napisanych postów 127944 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1439085
Zaraz tu trening zgapię, moze się przyda, bo weny na ukąłdanie to nie mam. Ciężary zacne
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5625 Napisanych postów 34751 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669353
Mój trening to kuźnia. Komuś bym takiego nie dał. Ja mam bardzo dużą tolerancję na dużą objętość - chociaż teraz i tak spadła w stosunku choćby do tego co było jeszcze kilka lat temu. Raczej bym polecił wybieranie sobie jakichś nietypowych ćwiczeń, których praktycznie nie da się nawet na youtube znaleźć - jak chociażby wyciskanie na klatkę neutralem ale z takim ustawieniem sztangielek że imituje to troszkę pracę na maszynie albo uginanie na biceps gdzie ramię pracuje bardziej w poziomie jak w pionie. Ja strasznie lubię nietypowe ćwiczenia i myślę że mam ich dość konkretny arsenał w głowie i z nich korzystam. Wiele potrafi zadziwić efektywnością.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5625 Napisanych postów 34751 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669353
Coś w tym stylu na biceps - tylko ja mocno dopinam mięsień że aż trzeszczy i pali. Tyle że to nie będzie dobra baza a właśnie coś na zabicie mięśnia pompą na koniec.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5625 Napisanych postów 34751 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669353
A na klatkę takie jak na filmie ustawienie sztangielek w stronę twarzy - ale szerzej jak przy normalnym wyciskaniu i ruch mocno nad twarz. Nie trzeba aż za bardzo zbliżać sztangielek do siebie w szczycie fazy koncentrycznej - zatrzymuje się je troszkę węziej niż szerokość barków, ale za to świadomie mocno dopina klatkę. No i na filmie jest za duży jak dla mnie kąt ławeczki. Taki w okolicy 20 stopni jest idealny.



I od takiego spamowania właśnie jest ten mój temat.



Zmieniony przez - nightingal w dniu 2019-12-10 21:37:24
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu treningowego - plecy i pośladki priorytetem

nutloveb