SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakub Szczerba Wicemistrz Polski w Kulturystyce Klasycznej DT

temat działu:

ActivLab

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61856

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1286 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9256
W niedziele zrobiłem trening klatki i tricepsów w siłowni Fit-Fight Club w Warszawie.Bardzo fajna siłka.Przed chwilą przyjechałem z Piaseczna do domu.A w środę jadę do Szczytna na szkółkę.Od czwartku zaczynam edukację;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 311 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8003
Szczytno blisko mnie ;)

http://lukaszpilat.pl/ | Bodybuilding is my passion!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1727 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26916
Qba studiuję w Szczytnie jakby co pisz pw ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1286 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9256
O to super;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1150 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3836
Moze za niedlugo zobaczymy sie i uda nam sie zrobic jakis wspolny trening bo bede w Wawie :) wgl widze u ciebie idzie wszystko zgodnie z planem, tak ma byc !!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1286 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9256
Na szkółce puki co jest ok;)
Dzisiaj już byłem na siłowni i zrobiłem trening.Siłownia jest fajna,dużo sprzętu ale też od groma ludzi a siłownia jest mała.