SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TRENER plus PODOPIECZNY redukcja!

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2466

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6927 Napisanych postów 144773 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1163865


Osoby obserwujące nasz dział wiedzą co to za projekt i koga poszukujemy

Tym razem prowadzimy zarówno nabór na trenera, jak i podopiecznego

W temacie do zgłoszeń chęci udziału w projekcie należy umieszczać ankiety, spośród których wybierzemy 4-8 użytkowników.
Każdy z userów otrzyma swojego trenera, który to pomoże w przygotowaniu obranego celu.


Użytkownicy wybrani (przez moderatorów działu Junior) otrzymują kompleksowe doradztwo za 0 zł
w zamian są zobowiązani do:
1. prowadzenia dziennika treningowego (w którym będą na bieżąco opisywać swoje treningi, odżywianie, zdjęcia przed i po, filmiki z treningów itd.)
2. współpracy z prowadzącym, stosowania się do jego rad , rzetelności i sumienności w treningach
3. nie dania przysłowiowej dupy! Jak nie jesteście pewni, czy czujecie się zbyt słabi by startować w zmaganiach i spiąć się robiąc formę życia-nie zgłaszajcie się.
4. w przypadku przyznania kasy na suple, użytkownik zobowiązany jest do opisania/recenzji wybranych produktów.

Co więcej, raz w miesiącu, przyznane zostaną nagrody za prowadzenie dziennika w kwocie 500zł. Jednak, abyśmy mogli nagrodzić dzienniki, muszą być one prowadzone solidnie i rzetelnie 250zl bedzie dla trenera, jak i podopiecznego, chyba ze trener stwierdzi ze tylko jemu należny sie kasa


Ocenie będzie podlegał całokształt, tak wiec: ( efekty jakie uzyska zawodnik pod okiem trenera, prowadzenie dziennika, estetyka dziennika, zdjęcia, filmiki, ciekawostki, merytoryke, dobór strategi, wprowadzone modyfikacje w zależności od potrzeb itd., itp. ) - WSZYSTKO !!!
wyboru miesiaca dokonuja moderatorzy dzialu Juniora w zamknietym gronie!

czas trwania konkursu w głównej mierze będzie zależał od was i tego jaka będzie oglądalność i jaki poziom będą prezentowały dzienniki

Zapraszamy do udziału


wszelkie pytania dotyczące konkursu w tym temacie
https://www.sfd.pl/pytania_konkursowe,_odnośnie_konkursów_i_zabaw_w_dziale-t1165731.html


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2019-02-28 09:31:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6927 Napisanych postów 144773 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1163865
w tym temacie prosimy o umieszczenie ankiet z checia udzialu w projekcie

link do danych ankiety
https://www.sfd.pl/Regulamin_i_ANKIETA_dzialu_Junior_SFD_-t816238.html


Trenerzy rowniez prosze sie zglaszac tutaj w temcie z checia prowadzenia podopiecznych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1925 Napisanych postów 48624 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 487475
Fajny konkurs , możliwość złapania do opieki doświadczonej osoby i jeszcze gratisów w postaci supli, zachęcamy do wzięcia udziału

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4956 Napisanych postów 4479 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 113690
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): ;)
Wiek : 32
Waga : 60
Wzrost : 173
Staż treningowy: hmmm siłowni to dwa miesiące ;) crossfit 4 lata, bieganie od 2012, wcześniej płka ręczna
Obwód pasa 65
Obwód klaty:
Obwód uda:
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): siłownia 3 razy w tygodniu , pole dance - raz w tygodniu
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: każdy, dostosuję się ;)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : :)
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty: brak ;)
Możliwosci finansowe: wystarczające żeby kupować suple
Cel/problem/opis: redukcja i widoczne mięśnie. Chcem być jak bikiniara ;)

Resztę uzupełni e po powrocie z urlopu 11 marca ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1297 Napisanych postów 39423 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 342124
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 114 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29628
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): pojawi się niebawem
Wiek : 30
Waga : 77.8
Wzrost : 183
Staż treningowy: rok bez przerwy, wcześniejszych epizodów nie liczę
Obwód pasa 84
Obwód klaty: 102
Obwód uda:
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): sporadycznie basen i squash
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) :
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, basen
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :wpc, spalacze, yoha, pre. Aktualnie sam spalacz jako prework plus yoha
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: zbilansowana, aktualnie mały odpoczynek od dużej ilości zarcia i 2500kcal, b-175,w-294,t-69
Wrażliwość na stymulanty: mocnych nie próbowałem
Możliwosci finansowe: umiarkowane
Cel/problem/opis: planowałem sobie Jeszce lekko masę /poprawić, ale jak jest okazja to można redukować. Obecnie coś na kształt mini cut bo urlop się zbliża a dalej planowana była dalsza masa








Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2019-03-05 20:04:37
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 37 Wiek 1 dzień Na forum 33 dni Przeczytanych tematów 695
Raz sie żyje możecie sie śmiać ale wysyłam.ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):





Wiek : 38
Waga : 134.8 (miesiąc temu 141,2kg)
Wzrost : 178
Staż treningowy: 0
Obwód pasa 137
Obwód klaty:136,5
Obwód uda: 74
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): brak, spacery
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: problem z kolanami arytmia, dokucza mi problem z sercem ale tak wszystko ok.
Preferowane formy aktywności fizycznej: rower, spacer , ćwiczenia w domu
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: 108/200/62
Wrażliwość na stymulanty: -
Możliwosci finansowe: trudno określić raczej umiarkowane ;)
Cel/problem/opis: Redukcja masy ciała , doprowadzić sie do człowieczeństwa, problem z kolanami i arytmia serca.




Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2019-03-04 13:34:56
...
Napisał(a)
Usunięty przez TomQ-MAG za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3 Napisanych postów 11 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 608
...
Napisał(a)
Usunięty przez TomQ-MAG za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 37 Wiek 1 dzień Na forum 33 dni Przeczytanych tematów 695
...
Napisał(a)
Usunięty przez TomQ-MAG za pkt 1 regulaminu
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6927 Napisanych postów 144773 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1163865
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1508 Napisanych postów 28330 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 277937
ANKIETA TRENER
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):


Wiek : 29
Waga : 86
Wzrost : 166
Staż treningowy: 15
Dlaczego ja ma być trenerem ?
1. Jestem od początku istnienia projektu trenerem
2. Zajmuje się tym zawodowo, prowadzę zarówno osoby początkujące, jak i zawodowych sportowców
3. Sam jestem czynnym kulturystą ( za tygodnie zawody % -)
4. Podopieczni dostają pełną opiekę, od planu treningowego, żywieniowego, stały kontakt, wsparcie, po nawet darmowe treningi personalne
5. Jeśli jest taka możliwość to chciałbym użytkownika GingerBee ponieważ będę miał możliwość trenować ją w swoim klubie, więc metamorfoza murowana
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

4 tygodnie treningów, co robić dalej, motywacja