Witam, goszczę na SFD od jakiegoś czasu, ale w dziale treningu piszę pierwszy raz. Podpiąłem się już pod post mojego znajomego, z którym ćwiczę, ale może lepiej założę własny. Prosiłbym o ocenę mojego treningu, który stosowałem do tej pory, głównie za namową owego znajomego. Miał być na masę, ale chyba bardziej idzie na siłę.
Wiem, że jestem początkujący (powiedzmy, że pół roku na siłowni) i nad moimi wynikami oraz umiejętnością planowania można co najwyżej załamywać ręce, więc nie krzyczcie za bardzo.
Poniedziałek i czwartek: klata + triceps.
I Wyciskanie na płaskiej 12-12-10-8-8
II Wyciskanie na skośnej jak wyżej
III Wyciskanie sztangielek z supinacją 12-12-10-10-8
IV Rozpiętki 4x12
V Francuskie leżąc 12-12-10-8
VI Francuskie sztangielką w siadzie 12-12-10-10
Wtorek i piątek: barki + biceps.
I Wyciskanie sztangi zza głowy siedząc 12-12-10-8-8
II Wyciskanie sztangielek 12-12-10-10
III Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia (którego skądinąd dawno nie robiłem): 12-12-10-8-8
IV Uginanie ramion ze sztangą łamaną na modlitewniku 12-12-10-8-8
V Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie w podporze o kolano (długa nazwa - wiem, że to wstyd i hańba, ale my to w skrócie nazywamy "ibiszkami" - przepraszam, ale kiedyś widziałem na jakimś zdjęciu Krzysia I. w takiej właśnie pozycji ze sztangielką i groźną miną i tak się skojarzyło...), a więc: 12-12-10-10
Środa: plecy + nogi.
I Wiosłowanie (leżąc na brzuchu na skośnej) 12-12-10-8-8
II Podciąganie sztangielki w opadzie 12-12-10-8
III Szrugsy: 4x12
IV Martwy ciąg 12-12-10-8
V Przysiad ze sztangą 12-12-10-8-8
VI Wspięcia na palcach stojąc ze sztangą na barkach (na łydki) 12-12-10-8-8
Oczywiście te 8 powtórzeń w piątej serii czysto teoretycznie. Przeważnie jest to 4-6. Jeśli w kilku treningach pod rząd uda mnie się w danym ćwiczeniu zrobić te 8 powtórzeń w piątej to od następnego zwiększam obciążenie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Waga: 66
Wzrost: 172
Cel treningowy: Masa, siła
Staż treningowy na słowni: Pół roku (od września 2010)