SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Skomentujcie plan treningowy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2016

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam 20 lat, trenuję prawie 2.Mój rokład:
Pon: plecy+tric
Wt: klata+bic
Czw: barki+nogi

Na każdym treningu 10 min brzuch.
Oprócz tego gram w siate,troche biegam i pływam.

Pi So i Nie: odpoczynek.

Czy nie za dużo jak na 4 dni?
Czy łącze odpowiednie partie mięśni?
(z przyczyn technicznych dobrze by było we wtorek klate,a nogi w czwartek i silownia pasuje mi narazie do wakacji tylko pon,wt,czw)
Prosze o sugestie!


Pozdrawiam!

<<_marcel_>>
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 3655 Wiek 78 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20217
Cwiczac intensywnie tricepsa nie licz na dobre wyniki klatki nastepnego dnia, przy zadanich dnia rozsadniejsza wydaje sie kombinacja :
pon: nogi,barki
wt:plecy,biceps
czw:klatka,triceps

A great flame follows a little spark
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86315
Pon: plecy+tric
Wt: klata+bic
Czw: barki+nogi

jak na trzy dni to tylko tak :

Pon.Plecy, biceps
Wt. Klatka, triceps
Czw. Barki,nogi

Juz pisze dlaczego, przy plecach pracuje biceps szczegolnie glowa dluga i trenowanie go zaraz na drugi dzien moze powodowac zastoj w jego rozwoju, kiedy mamy malo dni trenigowych w tygodzniu i z roznych wzgledow male odstepy miedzy nimi trzeba sobie pomagac.
Po treningu ticepsow w pierwszy dzien moga oslabic trening klaty na drugi. Dlatego polaczenie plecy + bic, klatka + triceps.
Nogi powinnismy trenowac jak najdluzej po treningu plecow i odwrotnie.


Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1259 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9969
U 80% procent trenujących z którymi się spotkałem ciężko jest im wykonać to co mówisz.Triceps po klatce jest bardzo zmęczony i robienie jego po klatce może być trudne ( nie będziesz miał po prostu siły ) Tak samo jest z plecami i bicepsem.Można to rozwiązaćw bardzo prosty sposób , a mianowicie
Pon. klatka biceps
Wto. barki nogi
Czw. plecy triceps
Proste jak drut.Ale spróbuj i tak i tak zobaczysz jak Ci wygodnie.Ogólnie trening jest dobry.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1259 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9969
Mawashi zdajesz sobie sprawę ,że po dobrym treningu pleców na drugi dzień ciężko jest wykonać klatkę ( szczególnie wyciskanie na skosie ) chyba wiesz o czym mówię , ale zaznaczam po dobrym treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86315
A po dobrym treningu klatki wykonaj na drugi dzien barki, pozadnie.

Nie zauwazylem problemow z treningiem klatki po plecach, a nie trenuje plecow lekko.

Jezeli ma sie dobrze rozlozony trening klatki, nie za duzo wyciskan to trening tricepsow mozna robic pelna para, a zakwasy beda i w klacie i w tricepsach.

Co do plecow i bicepsa, mocno zmeczona glowa wewnetrzna nie wymaga juz duzych bodzcow wiec wystarczy zrobic 4,5 serii cwiczen izolowanych. Maja one ta przewge nad cwiczeniami na wolnym ciezarze ze nie trzeba robic tak duzo serii.

Nie widze problemow, ale przy Twojej rozpisce owszem.

Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1259 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9969
ty wykonasz takie połączenie treningowe, ale ktoś inny może tego nie zrobić , więc wychodze z założenia ,że trzeba pokazać ewentualnośc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86315
Mozna, ja staram sie pokazac optymalna a nie ekstremalna.

Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**


Zmieniony przez - Mawashi w dniu 2002-05-15 11:00:46

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Wielkie dzięki za sugestie!Wszystkie wezmę pod uwagę!

Jeszcze chciałbym spytać o jedno czy warto łączyć:
biceps i triceps na jednym trenigu i jeden tydzien zaczynać od bic. a drugi od tric.
Jedni mówią że to kompletna bzdura drudzy mówią że to świetne rozwiązanie.

W miarę możliwości rozwiejcie wątpliwości.

Z góry wielkie dzięki!

Pozdrawiam!

<<_marcel_>>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1082 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 28663
Zadna bzdura. Niejeden tak trenuje.
Czasami nawet trzeba poeksperymentowac: jesli sie dosc dlugo cwiczylo oddzielnie biceps i triceps, to mozna to zmienic i cwiczyc przez jakis czas razem te partie miesniowe na treningu.
Trenujac te partie miesni na jednym treningu mozesz zastosowac superserie.

Jesli chodzi o mnie, to jednak preferuje trenowac biceps i triceps w oddzielne dni.

Mariux

Mariux

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 786 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3354
ja tradycyjnie polecam roziwazanie podzielenie nog. i tak czworoglowy+klatka/ plecy+dwuglowy+lydki/ biceps+triceps+barki. to oczywiscie szkic. brzuch po trningu areobowym. moim zdaniem taki trening jest mniej meczacy bo skupiamu sie na roznych czesciach ciala.
problemy: kompleksowa rozgrzewka (koniecznie!), duze obciazenia stawow, umieszczenie barkow (nie wiem moze lepiej je z klatka?)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

poprawienie wyciskania

Dzem