SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SKENI I podsumowanie str 40

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 52637

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282788
Mądra z Ciebie dziewczyna skeni

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3998 Napisanych postów 10802 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516655
Skeni bardzo fajnie to opisalas. Moze ja tez zajrze na to forum, bo musze jeszcze sporo uporzadkowac w glowie.
Zycze Ci powodzenia w drodze do celu :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1146 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6750
Fela, Ruda, Viki
dziękuję, za to że jesteście i za Wasze ciepłe słowa

poszukiwanie przepisu na zrobienie LEMONIADY z tej CYTRYNY jest ekscytujące

gdyby nie moje problemy, pewnie nigdy bym tu nie trafiła i nie poznała tylu wspaniałych kobiet, które cały czas mi pomagają i wspierają mnie, oraz nie zainteresowałabym się ciężarami, bez których teraz nie wyobrażam sobie żyć!

wydaje mi się, że w całym tym dietowaniu i odchudzaniu często ku niepowodzeniu popycha nas poczucie, że czegoś sobie odmawiam, warto zbadać swoje motywy i odpowiedzieć sobie samej-DLACZEGO mam coś zmienić i dlaczego raz na zawsze

porzadkowanie wnętrza powinno iść w parze z porządkowaniem talerza, sama dobrze widzę, że moje "ograniczenia" stają się moją prawdziwą wolnością

cały czas się wywracam, i wracają rzeczy, z którymi wydawało mi się, ze dawno się już uporałam typu np. bulimiczne skłonności, co łamie moją pychę, uczy pokory i zwrócenia się z większą bojaźnią ku Bogu, który wiele mnie uczy przez te doświadczenia

porządek na talerzu jest ważny-widzę zakorzenione we mnie odruchy, zachowania, które musze bezwzględnie tępić, często łapię się na zapychaniu jedzeniem, które nie ma nic wspólnego z wymówką jaką mogłyby się stać przykre emocje, czy inne tego typu rzeczy-doprowadzały one do przejadania, ale widzę, że stało sie to nawykiem, odruchem, do którego nie potrzeba mi żadnego bodźca "dodatkowego", a to już przegiecie na całej lini, czyż nie


kiedy domyślamy się, że za naszymi problemami z jedzeniem może stać coś jeszcze warto od razu zatroszczyć sie o siebie, bo może okazać się, że utrata wagi wcale nie stałą się cudowną receptą na zmianę naszego życia, a na wierzch wychodzą problemy w domu, w relacjach, w pracy, które wcale nie zniknęły wraz z utraconymi kilogramami

moje rozkminy

teraz dodam jeszcze tylko jestem na etapie skupiania się na tym co robię DZISIAJ, a nie tym co zrobię albo wprowadzę od slynnego JUTRA, ważne abym dziś zrobiła to co mogę najlepszego

pozdrawiam Was wszystkie wspaniałe kobietki!


dzisiejsza miska:






Zmieniony przez - skeni w dniu 2012-01-06 23:24:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1146 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6750
wypiski za dłuższą chwilkę, ale...

mam dość lapidarny frag. z książki G. Rotha „Nakarmić głodne serce”, który najlepiej i najpiękniej oddaje istotę nienormalnego jedzenia, o którym ostatnio pisałam

pisze on:
„Bodziec wewnętrzny, który każe się objadać, nie dotyczy tak naprawdę pożywienia, lecz głodu: głodu uczuć, głodu niezrealizowanych marzeń i niewyładowanej złości; głodu własnych, niezrealizowanych możliwości, które czekają na swoją szansę, jak otwierające dzioby ptasie pisklęta. Im bardziej od tego głodu uciekasz, tym większe jest niebezpieczeństwo, że Cię dopadnie i pożre, więc im bardziej uciekasz…tym bardziej się boisz. Musisz bowiem zmagać się w z problemami, które sama stworzyłaś podczas ucieczki: pięcioma, dziesięcioma czy piętnastoma kilogramami nadwagi(…). Okazuje się, że strach przed głodem jest gorszy niż sam głód”.



relacja z dziś:

trening
OBWÓD 1.

KLATKA PIERSIOWA
1.wyciskanie sztangi na ł.dodat. 3x12 22kg
2. wyciskanie hantli z rotacją na ł. prostej 3x12 7/7/8kg

NOGI
1. prostowanie obunóż siedząc (różne kąty) 3x15 15/15/17 kg
2. spacer-wykroki z sztangą na karku 3x15 szt.?kg+ 4kg

BARKI
1. wyciskanie na maszynie szeroko 3x12 2kg
2. wznosy sztangi łamanej podchwytem do przodu 3x12 szt. bez obciąż. dodatkowego

TRICEPS
1. prostowanie sznurkiem przy wyc. stojąc 3x12 15-17kg
2. prostowanie od czoła szt. łam. na ławce dodat. 3x12

POŚLADKI
1. odwodzenie w tył przy wyc. dolnym 3x20 15 kg

ŁYDKI
1. spięcia na maszynie stojąc-różne katy 3x20


a brzuch będzie jutro


jedzonko:

nie jem już nabiału-planuję odstawic na dłuższy znów czas, a brzuch od kilku dni bezzmiennie wzdęty, zaparty i nagazowany-masakra
mam nadzieje, że w końcu przejdzie, bo tak długo to mnie rzadko trzyma






Zmieniony przez - skeni w dniu 2012-01-08 00:57:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1146 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6750
aeroby 45 min szybki marsz 8km/h nogi mają na dziś dość

+brzuch:
1. spięcia na piłce z hantlem za głową 3x20
2. wznosy nóg leżąc na ławce"Z" 3x20 -po tym zawsze czuję brzuch na drugi dzień
3. uginanie tułowia do boku z obciążeniem 3x20 na stronę

miska:

dziś jeden posiłek mniej (chyba że głód który mi dokucza mimo posiłku, który przed chwilą zjadłąm bedzie się utrzymywał)

suple:

cynamon, ocet jabłkowy, magnez, wit. E, C, kozieradka, siemie lniane, herbata z dziurawca i pokrzywy
od przyszłego tyg. dodam spalacz
batalia o płaski brzuch


czytam u MagdaK, że ma zbyt dużo białaka bo ok 160g, ale ja też bardzo długi czas spożywam ok 2,3 g/kgmc
muszę na nowo przekalkulować B/T/W i podbiję tłuszczem



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1146 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6750
zaraz mykam na trening, tymczaesm wypoiska z dietki

+suple:

magnez, siemie lniane, wit. C i E, kozieradka, kurkuma, cynamon, ocet jabłkowy, herbata dziurawiec i pokrzywa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1146 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6750
dziś aeroby

do miski suple:

cynamon
kozieradka
magnez
wit. C i E
herbata dziurawiec i pokrzywa
ocet jabłkowy
kurkuma
siemię lniane

+ mrożone bukiety warzywne






byłam dziś u ginekologa, bo w końcu 2 miesiączki w ubiegłym roku to przegiecie

babka zapisała mi luteinę na wywołanie okresu, i kazała zbadać poziom THS i PROLAKTYNE

....wyszłam z gabinetu, i 3 godz. później dostałam okres (ostatni był w wakacje)
jutro idę zbadać te hormony-sama jestem ciekawa wyników

...............................................................

po wieczornych aerobach
JESZCZE NIGDY TAK PRZYJEMNIE I SZYBKO MI CZAS NA BIEZNI NIE MINĄŁ
tempo 8,1km/h
czas 50 min

Zmieniony przez - skeni w dniu 2012-01-11 01:22:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1146 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6750
TRENING
OBWÓD 3


KLATKA PIERSIOWA
1. wyciskanie hantli wąsko na płaskiej 3x12 1 hantel 10kg
2. rozpiętki w bramie jednorącz 3x12 7,5kg, ost. 6

PLECY
1. MC( maly ciężar) 3x12 40 ost. 35kg
2. przyciaganie młotkowo maszyny 3x12 25kg

NOGI
1. przysiady w szerokim rozkroku z hantlem 3x15 10kg

nie wygląda to na wielkie co , ale dupka piecze!!!!!

2.przywodziciele siedząc 3x15 90-100kg tu też te 100kg to z zaciśniętymi zębami próbuje wystrugać

BICEPS+TRICEPS
1.uginanie nachwytem drążka prostego 3x12 16kg
na zmianę z
2. prostowanie dr. łamanym podchwytem 3x12 16kg

BRZUCH
1a. wznosy pośladków leżąc na macie (zgięte kolana) +rzepy na kostkach 15-15-15
1b. spięcia z piłka lekarską
1c. spięcia na skośnej z 5kg

jednego obwodu bez odpoczynu nie zrobię póki co masakra


GENERALNIE-PRZYJEMNIE!

MISKA I JEJ SUPLE:


cynamon
kozieradka
magnez
wit. C i E
herbata dziurawiec i pokrzywa
ocet jabłkowy-TEGO SIE NASPIJAŁAM DZIŚ, DO GALARETY W KTÓREJ BYŁ KUCZAK-PYSZNOŚCI
kurkuma
siemię lniane












Zmieniony przez - skeni w dniu 2012-01-11 23:55:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1146 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6750
dziś szybciutko bo 40 min aeroby
20min wioślarz
20min rowerek

wyjątkowo byłam na uczelnianej siłce, o porze, kiedy jest już tam pusto-myślałam że na tych maszynach padnę z nudów
u mnie na siłce to chociaż podczas aerobów mogę gapić sie w telewizor, obserwować prężne ciała ( co niektórych) ćwiczących, no i jest muzyka-jakoś to mimo wszystko leci, a tu wlepić sie mogłam w białą ścianę przed nosem

ale jest jeden plus, którego nie ma na mojej siłce-maszyna "do nauki" podciągania, ta ze wspomaganiem-dla mnie super sprawa-na koniec nie omieszkałam sobie na niej popróbować


miska:

suple te co zawsze




......................................................................


PT-DNT

trwa produkcja omletów na jutro, z racji tego ze większość dnia przyjdzie mi spędzić w pociągach





Zmieniony przez - skeni w dniu 2012-01-13 22:36:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1146 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6750
weekend:

sobota cała w podróży-13h siedzenia w samochodzie i pociągu-taki bezruch to jest dla mnie mega ból psychiczny i fizyczny-szczególnie dupki rzecz jasna

więc cały dzień na moich białkowych omletach
później wieczorem jako czit-orzeszki ziemne


niedziela

1.jajecznica z razowcem
2. omlet
3. fladra i surówka z zieleniny w tym sporo groszku
4. serduszka i surówka j.w.
5. omlet białkowy

trening:



OBWÓD 1.

KLATKA PIERSIOWA
1.wyciskanie sztangi na ł.dodat. 3x12 22kg ost. powt. z asekuracją
2. wyciskanie hantli z rotacją na ł. prostej-wczoraj skośnej 3x12 7kg

po tych 2 ćw. klatka była "ścierpnięta"

NOGI
1. prostowanie obunóż siedząc (różne kąty) 3x15 16 kg pali oj pali
2. spacer-wykroki z sztangą na karku 3x15 szt.?kg+ 7kg

BARKI
1. wyciskanie na maszynie szeroko 3x12 3,5kg ost. z 2 kg
2. wznosy sztangi łamanej podchwytem do przodu 3x12 szt. bez obciąż. dodatkowego

TRICEPS
1. prostowanie sznurkiem przy wyc. stojąc 3x12 /
wczoraj zwykłe prostowanie przy wyciągu akurat 15kg
2. prostowanie od czoła szt. łam. na ławce dodat. 3x12-sama sztanga łamana

POŚLADKI
1. odwodzenie w tył przy wyc. dolnym 3x20 15 kg

ŁYDKI
1. spięcia na maszynie stojąc-różne katy 3x20 15kg


a brzuch będzie dziś

po tych 2 tyg. na niższych kcal, nic się nie dzieje, więc od dziś chcę obciąć troszeczke węgli tak do ok 100g/dzień
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podstawowa Sprawnosc Fizyczna

Następny temat

PLAN DO OCENY

Wheyvita