SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HST- przeczytaj zanim dasz plan do sprawdzenia.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 409509

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26
Ok, rower1. Dzięki za odpowiedź. Przeczytałem posty, które podlinkowałeś, ale wciąż nie jest dla mnie jasne co jest źle.
Możesz napisać co dokładnie jest niewłaściwego w moim treningu pleców?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to zbyt duża ilość ćwiczeń.
Wszędzie polecają max. 2 serie na duże grupy mięśniowe.
Ja w moim treningu pleców mam
1) Podciąganie nachwytem (z redukcją ciężaru na maszynie)
2) Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie)
3) Martwy ciąg (na przemian z przysiadami ze sztangą co 2 trening)

Czyli w zasadzie średnio 2,5 serii na trening na plecy.

Sugerujesz usunąć jedno z tych ćwiczeń?

Czy też jest w moim treningu jeszcze coś niezgodnego ze sztuką?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 362 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4824
Ziomek odpisze Ci to co za moment by Ci odpisał rower1 :). Na każdą grupę wybierz jedno ćwiczenie Np:

1. martwy / na zmianę z/ przysiadem
2. wyciskanie na płaskiej
3. podciąganie na szeroko lub jeśli nie dasz rady ściąganie linki wyciągu górnego
4. coś na barki np wyciskania sztangi sprzed głowy
5. uginanie ramion ze sztangą
6. francuz leżąc

+ coś na brzuch jeśli chcesz i na łydki i jedziesz

Owszem ja też nie byłem w stanie uwierzyć że coś będzie rosnąć robiąc po jednym ćwiczeniu 1 serie (przy 15nastkach) ale zaufaj założeniom planu. Ja miałem opory bo przerzucałem się ze splita ale dałem wiarę, że układał założenia ktoś znacznie mądrzejszy ode mnie i rosnę w oczach :). Odpowiednia dieta + technika i będzie git.


Zmieniony przez - ABSII w dniu 2015-07-08 14:52:15
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2239 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 61254
Jestem zwolennikiem jeszcze bardziej okrojonego treningu:bez bicepsa i tricepsa,oraz bez żadnych wyciągów,tylko wolne ciężary,jeżeli nie można się podciągać,to wiosłowanie ze sztangą.Pozdrawiam.
1

rower1

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 81 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 840
Ile czasu zajmuje wam trening piątek przy założeniu robienia 3 serii na partię? Dodając serie rozgrzewkowe trochę się tego uzbiera. Mieścicie się w jednej godzinie?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 362 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4824
Ja niestety nie :/. Rozgrzewka + trening + brzuch mnie wychodzi coś koło 1,5h przy treningu piątek
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8982
Tobias zalezy ile rozgrzewke robisz. Ja zawsze sie wyrabialem do 1,5h.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 362 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4824
Pierwsze pytanko, czy dorzucenie do HST brzucha, a dokładniej allachy 3s w pn i pt + podnoszenie nóg w zwisie na drążku 1s x max w śr nie będzie przegięciem?

Drugie pytanko, czy można robić przysiad + MC na każdym treningu a nie np zamiennie lub co drugi trening? I czy będzie to ok dla kręgosłupa czy jednak lepiej nie?


Zmieniony przez - ABSII w dniu 2015-07-28 09:12:19
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2239 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 61254
Na pewno słyszałeś o mięśniach stabilizujących,mięśnie brzucha są między innymi takimi mięśniami w przysiadzie i mc,pracują bardzo ciężko,ale jak chcesz to dodaj.
Jeżeli dasz radę to tak.Pozdrawiam.

rower1

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 362 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4824
No właśnie wiem, że obrywają dużo zwłaszcza, że większość ćwiczeń raczej wykonuje nie w siadzie ani nic tylko stojąc + MC i przysiad. Ale po pierwszym cyklu HST, ładnie mi urosły mięśnie zwłaszcza łapki, natomiast zrobiłem sobie redukcję teraz na wakacje i zauważyłem że mięśnie brzucha widać zarys tylko mimo iż tłuszczyku z brzucha zbiłem dużo. Wydaje mi się że powinienem coś dorzucić, żeby zbudować jakąś masę tych mięśnie przed redukcją za rok zapewne przed wakacjami. Dlatego pytam czy tyle serii nie będzie przegięciem, wychodzi łącznie około 7 serii tygodniowo. A może brzuch trenować zgodnie z zasadami HST?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2239 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 61254
Jak trenować i czy w ogóle trenować musisz zadecydować sam,metoda prób i błędów jest dobrym doradcą,za mało o Tobie wiem żeby konkretnie doradzić.Pozdrawiam.

rower1

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HST dobry planik ?

Następny temat

HST..?

nutloveb