SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HARD CORE : "ZYGZAG" czyli NIE LICZ NA POWTORZENIA !

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 39194

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 671 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6953
dlatego pytam bo niewiem czy warto miec znowu przyczep tirca uszkodzony, prawda jest taka że z tricepsem pracuje na wielkich ciezarach i tylko tak idzie go pobudzac dobrze do wzrostu (ciezar na trica = ciezar na bica) więc nie jestem pewien sensu schodzenia na małe ciezary i robienia zygzaków kiedy przy tricepsach nie zaleca sie trzymania ciezaru w najciezszej z faz gdzie jest największe napiecie właśnie ze względu na to że mozna sobie łokiec ze stawem uszkodzic lub przyczepy poniszczyc.

This is your life and it's ending one minute at a time

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 671 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6953
aha no to wszystko jasne. Zygzaki na trica w moim przypadku nie są dobrym pomysłem, pompki na poręczach robie (niechcętnie) wiec jednak pozostane przy tym co robie do tej pory bez zygzakowania w tym temacie

jak zawsze Sog duchowy dla Wodyna-Odyna

This is your life and it's ending one minute at a time

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Ekspert
Szacuny 295 Napisanych postów 14936 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31442
????????????
Pisalem ze jak zrobisz bardzo ciezkie pompki na poreczach
(pobudzisz wlokna szybkie w bezpieczniejszy sposob niz sztangielka) to pozostale cwiczenia mozesz zrobic juz z mniejszym ciezarem , a zygzakiem jak najbardziej.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 671 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6953
ach te pompki na poręczach btw Wodyn co twoim skromnym zdaniem lepsze, lub może nie lepsze a mniej kontuzjogenne

-piramida treningowa od cwiczen na małych cięzarach do tych na ogromnych?
-piramida treningowa od cwiczen na ogromnych ciezarach i schodzenie do cwiczen na małymi?

(cwiczeń nie serii) oczywiście zakładamy tutaj że porządna rozgrzewka była

This is your life and it's ending one minute at a time

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4502
No - aktualnie u mnie magiczną liczbą jest "12"
Ale to z czym mam problem <najszerszy> wykonuję dobrze wg. opisanego tutaj sposobu wykonywania ćwiczenia tj. przy podciąganiu na drążku nachwytem szeroko faza pozytywna jest u mnie dynamiczna a negatywna trwa prawie 2 seukndy ... i najszerszy jak stał w miejscu tak stoi :/ Tak samo z wiosłowaniami itd Genetyka ... chyba ... Zdrowka ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Ekspert
Szacuny 295 Napisanych postów 14936 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31442
Zadna genetyka.
Jest wiele innych zmiennych treningowych ktore decyduja.
Nigdy nie opuszczam sie 2 sekundy.
Gdzie pisze by tak robic??

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 303 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9083
PODSUMOWANIE.

Piszę je już teraz ponieważ zaczynają się święta i w związku z tym ,żadne uniwersyteckie obiekty sportowe nie są czynne ,co wymusza na mnie przerwę regeneracyjną:)

Czy to co napisał Wodyn pokrywa się z prawdą? Mogę powiedzieć jak ja to odczuwam po 3,5 tygodniach treningu tą metodą.

1)korzyści neurologiczne?
rzeczywiście ,przysiady z podwójnym środkiem czy wyciskanie zza karku z podwójnym dnem spowodowały ,że poprawiła mi się dynamika w tych ćwiczeniach. Szczególnie w przysiadzie w szerokim rozstawie nóg.

2)metaboliczne?
Bodźce masowe dały radę. Praktycznie każda część ciała poszła w górę w przedziale 1-3cm. Również zauważalna jest poprawa definicji mięśni oraz nie są "sflaczałe" jak w przeciętnych masówkach

3)psychologiczne?
Ooo tak ! Tutaj naprawdę człowiek się przełamuję. Idzie się na siłownie i jedyne co człowieka interesuję to pikający stoper i technika. Ciężary pomimo iż mogą w planie gęstość i masa spaść lekko(jak tłumaczył mi to zresztą Wodyn) mogą równiez pójść w górę. Mogłem się skupić i trenować , w PEŁNI ! Nie było tego myślania:"8...9..yy..10". Było 20 ,30 ,45 sekund i praca. Dodałem do tego również pewne elementy autosugestii i naprawdę obecnie tekst-"nie mam motywacji do ćwiczenia"-jest mi obcy.

4)lepsza koncentracja?
Jak już pisałem wyżej brak stresu ,polepszona koncentracja i BRAK tego depczącego nam po piętach pytania w podświadomości-"a na 10 razy wezmę ten ciężar?czy może zabraknie 2 powtórzeń ,a za tydzień 3?"ają efekty.


Parafrazując takiego jednego kolesia na G.
"kulturysta nie powinien poddawać się biernie kulturystyce" :)


Ocena:
Bdb
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Ekspert
Szacuny 295 Napisanych postów 14936 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31442
Hehe.. Dziekuje..

Zeby tym cwiczyc trzeba jednak najpierw doczytac do konca, hehe...

Zmieniony przez - WODYN w dniu 2007-02-01 00:28:39

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9814
Jak zwykle good job
Niedlugo to rewolucje zrobisz w tym dziale
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3398
Mam pytanie odnośnie tych rozpiętek wykonywanych nad głową...do jakiego poziomu mam opuszczac ręce ? Do równej linii z brodą wystarczy ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szukam pomocy w rozpisce treningu!

Następny temat

Czy moga byc barki po klatce?

nutloveb