SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wielkie łydki wedlug SZOPERX

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 43416

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 262
Witam!
Nie jestem tutaj zbyt znanym użytkownikiem, odwiedzam raczej inne fora, ale postanowiłem się podzielić pewnym treningiem, ktory pomogł kilku osobom i spotyka się nawet ze zdziwieniem i pozytywnymi opiniami, ciekaw jestem jak sie na was sprawdzi.
Wiele osób ma problem z rozwinięciem łydek, oto trening który was zadziwi. Trening jest mojgo autorstwa, sprawdzony i przetestowany przez wiele osob.


Trening spowoduje, to że wreszcie poczujecie zakwasy w łydkach i to że zaczną one rosnąć.
Ćwicząc od wielu lat, spotykam się praktycznie przy każdej wizycie na siłowni (ach) z tym, że wiele osób nie wie jak ćwiczyć ŁYDKI!
Mój trening podziałał na wiele osób i sądzę, że i na was podziała, sądzę, że podziała na każdego.
Gwarantuję wam że po kilku tygodniach wasze łydki zwiększą obwód i staną sie mocniej dokrwione i wyrzeźbione.
Trening jest sprawdzony na mnie i na wielu osobach i myślę, że niejeden zawodowy kulturysta również się na niego połasi.
Trening jest mojego autorstwa.
Wiec zaczynamy.

Stajemy na ławce płaskiej w miejscu gdzie normalnie asekurujemy partnera podczas wyciskania i robimy wspięcia.

Wykonujemy 30 wspięć na obu nogach ( bez obciążenia)
Następnie bez przerwy po 15 na każdej nodze z osobna.
Następnie na obu nogach 24
Następnie po 12 na każdej z osobna
Następnie 20 na obu nogach
Następnie po 10 na każdej z osobna
Na koniec 10 na obu nogach.

Trening jest prosty , ale super efektywny, gwarantuje Wam, że nie skończycie pierwszej serii, a jak się wam uda to drugiej nie jesteście w stanie wykonać, a na następny dzień poczujecie co to znaczy dobry trening Łydek.


Jak ktoś spróbuje, to proszę napisać o wrażeniach.
5

Miażdżąc wszelkie granice...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1771 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8360
Ja napewno spróbuje Napisze jak wrażenia

"Que no me matara me fortalecera"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 613 Wiek 6 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11615
czego akurat na lawce niemozna na ziemi ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 114 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2959
I wszystko robimy bez przerw i obciazenia???
1

Grzdyl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 260 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5367
na lawce po to zeby byl pelen zakres ruchu stawow skokowych. masz opuszczac sie maksymalnie i maksymalnie sie podnosic

Świat Jest Zbyt Duży Żeby Być Małym :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 273 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7409
a sobie przetestuje... xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 260 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5367
mozna sprobowac. :D

Świat Jest Zbyt Duży Żeby Być Małym :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 28 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 262
Witam!
Tak bez zadnych nawet najmniejszych przerw i bez obciazenia, dlaczego bez obciazenia, bo jest ono zbyteczne, zobaczysz::)

Miażdżąc wszelkie granice...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 724 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38240
Moze wklej swoje łydki i wymiary zeby ludzie mieli motywacje do tego treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4030 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 39983
a można to robić np. na schodach?? nie byłoby lepiej? opuszczasz pięty jak najniżej i podnosisz jak najwyżej:)

http://www.sfd.pl/Arni997_Wyciskarnia-t459956.html  Moja siłka:) Gryf i obciążenia olimpijskie str. 4

http://www.sfd.pl/Moja_przyszła_siłka%-_-t415465.html tutaj jak to wyglądało nieco wcześniej

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4495
Bardzo ciekawy trening...
Czy można te wszystkie ćwiczenia "wpleść" w plan FBW i robić je zamiast 2 serii wspięć normalnie?
I najważniejsze - czy staż tutaj ma znaczenie, jeśli chodzi o przyrosty?

Zmieniony przez - patry w dniu 2008-07-24 12:06:50
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmiana treningu!!

Następny temat

Plan do oceny/korekty