SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

najlepsze teksty na forum onetu %-)

temat działu:

Polacy za granicą

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 43853

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
uwielbiam kolesia "twórczość"

WY TU BAJDU BAJDU NA FORACH A MNIE LICZNIK BIJE!!!

Jestem z zawodu landlordem nieUKi 250 za pokoj u mnie 2 osobowy placom i to do raczki brutto! ale do tego trzeba miec muzg! a nie wode pod czażkom ze az uszami cieknie. I ja sie cenami domow nie przejmuje wogole bo to ja ustalam ceny i to WYSOKIE! bo za taplanie sie w luksusie moich bedromow sie placi! ale gdzie wam wejsc na prog jednego z moich apartamentow jak wy nawet nie macie 7 pounds/godzine zeby was bylo stac na to. To nie dla was tylko dla klasy sredniej wyzszej! nieuki. Buuucha cha


~Do you understand? , 04.09.2010 13:56
http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,74885156,193733968,9856287,0,28350,forumeu.html

oczywiście banda oburzonych *****i odpisała
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
"A mnie co noc prześladują dwa koty. Nigdy ich nie widziałem ale wiem że czają się gdzieś tam w ciemności i tylko czekają żebym zasnął żeby przegryźć mi gardło. Dlatego nigdy nie śpię przy otwartych oknach a dla pewności nie śpię też w swoim łóżku. Najbezpieczniej jest w szafie. Wieczorem zawsze rozsypuję mąkę żeby móc stwierdzić czy są ślady. Wiem że chodzą tam wściekłe ale ze mną nie dadzą sobie rady. Gdyby jeszcze rodzina mnie wsparła zamiast odsyłać do lekarza to nikt by nas nie pokonał."

http://wiadomosci.onet.pl/forum.html?discId=9969134&threadId=75641598&AppID=15#forum:MSwxNSwxMSw3NTY0MTU5OCwxOTUzMjAyMzgsOTk2OTEzNCwwLGZvcnVtMDAxLmpz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 871 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3223