SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Triceps

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 29290

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9444
Witam, co sądzicie o takim wykonywaniu wyciskania francuskiego:





Dodam, że ćwiczę w domu (FBW). Może taka bardziej "siłowa wersja" korzystnie wpłynęła by na rozwój trójgłowego...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 3204 Napisanych postów 59112 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 663620
Triceps to tak zwany mięsień trójgłowy ramienia, należy on do tylnej grupy mięśni ramienia. Składa się on z trzech grup głowy przyśrodkowej, głowy bocznej i głowy długiej.

Jeśli chcemy rozbudować tę partię mięśniową, należy skupić się na ćwiczeniach, które go aktywują:

- pompki na poręczach, w ćwiczeniu tym oprócz wszystkich trzech głów tricepsa zaangażowane są również mięśnie piersiowe, naramienne oraz mięśnie grzbietu,
- wyciskanie francuskie sztangą łamaną, to ćwiczenie jest dość kontuzjogenne, gdyż często mierzy się swoje siły na zamiary i używamy zbyt dużego ciężaru, tym samym spowodować możemy poważny uraz w łokciach,
- ściganie liny wyciągu górnego, w tym ćwiczeniu należy pamiętać, że łokcie nie mogą zmieniać miejsca położenia,
- odwrotne pompki, ćwiczenie to polega na zginaniu łokcia, a tym samym obniżaniu ciała w dół do momentu, aż pośladki dotkną podłogi (używa się do tego zazwyczaj dwóch ławeczek na jednej mamy nogi wyprostowane, na drugiej podpieramy się rękoma),
- wyciskanie francuskie hantli siedząc, można urozmaicić to ćwiczenie poprzez wyciskanie hantli oburącz, można również, wykonać to ćwiczenie leżąc, również ze sztangą prostą.

Jest to istotne ćwiczenie, dlatego warto wpleść ćwiczenia te w swój trening.



1

Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 3325 Napisanych postów 41109 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 333874
Witaj,
jak najbardziej możesz taką odmianę zastosować

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9444
Dzięki za szybką odpowiedź. Pozdrawiam! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9444
Mam jeszcze jedno pytanie. Jaki zakres powtórzeń w ćwiczeniach w FBW proponujecie? Chcę coś zmienić...czekam na propozycje ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3500 Napisanych postów 43692 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 333051
Jeśli nie cwiczysz paru lat to nie ma sensu. Mozesz oczywiscie zrobic w ramach urozmaicenia ale skupilbym sie na podstawach.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9444
Właśnie chcę to wrzucić w ramach odskoczni, 2-3 tygodnie i przetestować.
Jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje...co wrzucić na brzuch? Deska i deska bokiem wystarczą przy FBW?


Zmieniony przez - youngjanek w dniu 2017-09-29 21:57:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3500 Napisanych postów 43692 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 333051
Wystarczą. Lub deska zamiennie z allachami, by te mięsnie popracowały w cyklu skurczowo rozkurczowym.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6784 Napisanych postów 144042 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1160793
mnie sie wersja trica z podlogi nie podoba, o ile moze miec to pewne uzasadnienie dla osob trenujacych WL typowo pod dzwiganie klamotow, tak z punktu budowy muskulatury bedzie nieco kiepska opcja.
bedziemy tracic znaczna czesc TUT, czy bedzie nas kusilo aby dokladac do obciazenia nieco wiecej, co dla pozycji ustawienia katowego lokci, startowanie z tego zgiecia bedzie rzutowalo mocne przeciazenie na same stawy.
dla dzwigaczy OK, dla trenujacych amatorow lipa imo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3500 Napisanych postów 43692 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 333051
W ramach urozmaicenia jedynie, albo jak ktoś nie ma ławeczki.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9444
Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj, jakie wiosło wybrać: sztangielką czy końcem sztangi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 3325 Napisanych postów 41109 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 333874
Obydwa rozwiązania są dobre

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmiana kolejności wykonywania partii