SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Triceps

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 29291

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 3325 Napisanych postów 41109 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 333874
Im wymyślniejsze treningi, tym 'lepszy' trener, bo taki 'mondry', bo zna takie wymyślne ćwiczenia

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3500 Napisanych postów 43692 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 333051
Znany temat. A wiec przerost formy nad trescia.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6784 Napisanych postów 144042 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1160793
takie moze niuanse ruchowe maja znaczenie u mocno zaawansowanych graczy
jednak osoba nie majaca aspiracji na mistrza, zbuduje sylwetke na podstawowych ruchach bez problemu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9444
Ok, zostanę przy podstawach i 2 ćwiczeniach na barki. Teraz pytanie majac taki push pull to jaki zakres serii i powtórzeń dać w ćw landmine lateral raises?





Zmieniony przez - youngjanek w dniu 2018-11-16 12:46:23
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmiana kolejności wykonywania partii