SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na klatke

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1768

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 687 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8759
Siemka. MAm 15 lat i ćwicze 3 miesiące. Chciałbym się dowiedzieć czy właściwie ćwicze na klatke (masa)
a oto plan treningu :
-wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4serie:12,10,8,6 powtórzeń ze zwiększaniem ciężary
-wyciskanie na ławce skośnej:4serie:12,10,8,6 powtórzeń ze zwiększaniem ciężary
-rozpiętki na ławce poziomej:4serie po 10 powt.
-wyciskanie sztangielek na ławce skośnej:4serie:12,10,8,6 powtórzeń ze zwiększaniem ciężary

Z góry dzięki.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Impossible is nothing

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 815 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3293
No bedzie ok jak tylko wywalisz ostatnie cwiczenie. Jest uz nei porzebne. Z nim w suie masz 16 serii - a to zbyt wiele jak na mase. 12 serii na duze grupy miesniowe wyykonujemy. Wywal ostatnie cwiczenie i bedzie dobrze. Pozdrawiam

Life could be so much easier, if we just could look at the source code

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 214 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3122
tak wywal ostatnie albo jak chcesz je koniecznie wykonac to wywal drugie sztanga na skosnej i zastap je sztangielkami na skosnej a pozatym jest spoko

za kilkanascie lat bede wielki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 143 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3906
" ze zwiększonym cięzarem " czyli tu chodzi o progresje ? a czy można wykonywac w kazdym cwiczeniu progresje ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1929 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 30754
ruhl stosowanie progresji to podstawa w treningu na mase
progresje sie wykonuje w cwiczeniach podstawowych takich jak wyciskanie , przysiady i reszta
a cwiczenia izolowane rozpietki i wszystkie inne wykonujemy ze stałym ciezarem

do autora topicu : - ile wyciskasz na klate

Rece nie pala mi sie do roboty nie bede robił za te pare złotych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 143 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3906
jakie to sa cwiczenia ilozowane mozesz wytłumaczyc albo podac linka
i czy mój plan na barki ejst dobry
Wyciskanie sztangi z przed klatki 12/10/8/6 progresja
Wyciskanie sztangielek bokiem 12/10/8/6 progresja
Wciskanie sztangi za karku 12/10/8/6 progresja
moze tak być ? czy cos zmienic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
ruhl - ile cwiczysz ???

AUTOR jak na 3miwesieczny staż - za ostry trening.

proponuję :
-wyciskanie plasko 4x 15-12-10-8
-wycsikanie na skosej w gorze 3x 12-10-8
-rozpiętki 3x 12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1582 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20465
ja jestem zwolenikiem
-wyciskanie na płasko 5x8
-poręcze 5x8
-rozpietki 5x8

4-ro dniowe plany z priorytetami http://www.sfd.pl/temat233868/
coś o dysproporcjach http://www.sfd.pl/temat208374/
masz problem z techniką ćwiczeń kliknij w linka i czytaj http://www.sfd.pl/temat202268/
i tak w kółko.........

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 143 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3906
f***master - coś kolo 11 miesięcy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
polecam taki trening :
-wznosy bokiem 3-4x 12-10
-wyciskanie sprzed klaty 4x 12-10-8-8
-wznosy bokiem w opadzie 3-4x 12-10

taki trening barkoow pobudza WSZYSTKIE AKTONY do wzorstu a nie tak ajk twoj glownei przednie - co nie znaczy ze dieki temu urosna

Zmieniony przez - f***master w dniu 2004-09-03 22:30:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 143 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3906
napisał by ktoś mi jakie to są ćwiczenia na mięśnie izolowane ?
z góry dzięki będą SOG-i :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Regeneracja

Następny temat

Jak cwiczyc brzuch