SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na klatke

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1763

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 687 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8759
Ja chodze 3miechy i wyciskam 70kg.a trening na ławce poziomej wygląda tak:
12powtórzeń-ciężar-40kg
10p-cięzar-45kg
8p-ciężar-50kg
6p.-ciężar-57kg

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Impossible is nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 687 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8759
nie wiem jak to się ćwiczy:(to co napisał f***master) :
polecam taki trening :
-wznosy bokiem 3-4x 12-10
-wyciskanie sprzed klaty 4x 12-10-8-8
-wznosy bokiem w opadzie 3-4x 12-10

Impossible is nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
ach sorka zapomnialem -
izolowane to takei gdzie pracuje jeden staw- np rozpietki
albo bardzi szczegoolowo to wkleje :

Otóż generalnie ćwiczenia dzieli się na złożone (wielostawowe) i izolowane (jednostawowe)

Ćwiczenia złożone to takie, które angażują do pracy więcej niż jedną parę stawów,
a przeto więcej niż jedną parę mięśni.
Dzięki zaangażowaniu dwu i więcej stawów oraz dwu i więcej grup mięśniowych,
w ćwiczeniach złożonych możliwe jest stosowanie większych ciężarów,
co ma bezpośrednie przełożenie na znaczący rozwój siły i masy mięśniowej.
Głównie z tej racji, w klasycznych programach treningowych ćwiczenia złożone wykonuje się
w pierwszej kolejności.
Na początku treningu dysponujemy dużym zapasem energii,
dzięki czemu wykorzystujemy ją najbardziej efektywnie.
Szczególnie dotyczy to osób początkujących, których mięśnie szybko ulegają zmęczeniu,
a połączenia neuro-mięśniowe i umiejętność maksymalnej koncentracji nie zostały jeszcze
dostatecznie wyćwiczone.

Typowe ćwiczenia złożone to m.in.: martwy ciąg, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangi w leżeniu, wyciskanie sztangi zza karku, podciąganie sztangi w opadzie tułowia, pompki na poręczach i podciąganie na drążku.


Ćwiczenia izolowane to takie, podczas których ruch odbywa się w jednym stawie (jednej parze stawów).
Angażowany do pracy jest tylko jeden mięsień (jedna para mięśni),
co sprzyja bezpośredniej jego (ich) stymulacji do rozwoju oraz poprawie kształtu i separacji.
W ćwiczeniach izolowanych nie możemy stosować tak dużych ciężarów,
jak w ćwiczeniach złożonych, ponieważ trenowane mięśnie pracują w zasadzie samodzielnie.
W klasycznych programach treningowych ćwiczenia izolowane wykonuje się na zakończenie treningu
danej grupy mięśniowej, jako uzupełnienie ćwiczeń złożonych.

Typowe ćwiczenia izolowane to m.in..: rozpiętki, unoszenie ramion ze sztangielkami w bok, w przód oraz w opadzie tułowia, francuskie wyciskanie sztangielki jednorącz, unoszenie przedramion ze sztangą stojąc, wyprosty nóg w siadzie na ławce maszyny uginanie nóg w leżeniu na ławce maszyny.
"SKĄDŚ" z internetu

Cwiczeniami podstawowymi, nazywamy coprawda NIEKTORE cwiczenia izolowane, ale daltego, iż na małe partie ( łydki, bicepsy, tricepsy, dwugłowe ud) nie ma ćwiczen złozonych (niemozliwe) daltego w przypadku np bicpesu - podstawowym jest np ugianine przedramion ze sztana stojąc , a izolowanym - t samo ale ze sztangielkami (nie oburącz )

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10686 Napisanych postów 45163 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
wywal ostatnie cwiczenie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
PITERMAN - czego nie ruzmiesz ? jak ygladaja cwicenia ? polecam http://www.kulturystyka.pl/atlas/ na dole masz linki do cwiczen z opisem i gifami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 143 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3906
dzięki f***master SOG leci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 143 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3906
aha bym zapomniał mam jeszcze jedno pytanie robiłem dawniej pompki przed tym jak zaczełęm cwiczyc na siłowni to doprowadziło ze mam teraz niewymiarową klatke tzn. dół klatki mam bardziej rozwinięty niż góre i wżuca sie to w oczy jak moge to nadrobic do czesci dolnej czy taki plan jest dobry :

Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3X10 (zeby podtrzymac mięsień)
Wyciskanie sztangielek na ławce śkośnej 4X12/10/8/6 progresja
Rozpiętki 3X10
noi ostatnie na łopatki i dopompowanie na koniec treningu klatki:
Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej 3X12
co otym sądzicie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
to daj skosk w gore jako 1

skos w gore 4x 12-10-8-8
poziom 4x 12-10-8-8
rozpietki w skoksie gora 4x 10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 143 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3906
aha czyli w dwoch pierwszych progresje zrobic puzniej rozpietki i przenoszenie sztangielki za glowy w oparciu o lawke a jakie do tricepsa bys polecal cwiczenia bo robie klatke z tricepsem w pon. cwicze tak:

wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 3x10
wyciskanie sztangielki jednorącz w siadzie 3x10
i na zakończenie treningu dopompowanie tricepsa - pompki w podporze tyłem 3xmax
i co otym myslisz moze tak byc czy cos zmienic jak tak to prosiłbym o poprawe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 143 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3906
udzieli mi ktos szybko odp bo jutro poniedziałek i siłownia :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Regeneracja

Następny temat

Jak cwiczyc brzuch