SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Schemat na nabranie masy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 361

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2343
Witam, co myślicie o tym schemacie diety?
Czy wy liczycie białko roślinne czy tylko zwierzęce tak jak ja to zrobiłem?
Na noc nie dałem ww, ze względu na to że jak waga mi stanie w miejscu to właśnie w tym posiłku je będę dodawać.
Proszę o sugestie i poprawki.

Ankieta
Wiek :22
Płeć : mężczyzna
Waga : 80
Wzrost : 189
Obwód klatki : -
Obwód ramienia : 37
Obwód talii : 86
Obwód uda : -
Obwód łydki : -
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 15-20
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : trening push/pull/legs
Odżywianie :zakończona redukcja
Cel : masa
Ograniczenia żywieniowe : -
Stan zdrowia : bdb
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : -
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów :tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana








Zmieniony przez - Krystian w dniu 2019-10-21 17:32:01
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Oczywiście ze białko roślinne należy wliczać . W wypadku osób, które dokonują stosowanych obliczeń w diecie i szacują swoje zapotrzebowanie kaloryczne, a także potrzebną ilość białka, węglowodanów i tłuszczu niewliczanie bialka pochodzenia roślinnego tworzy dość sporą lukę i rzutuje na otrzymane wartości energetyczne. Białko roślinne bez wątpienia należy wliczać do bilansu, jednocześnie starać się powinno bazować na źródłach białka zwierzęcego, które jest jakościowo lepsze i bardziej zasobne w niezbędne aminokwasy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2343
Czyli białko uciąć do 2g/kg masy ciała?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest masa to dodajesz ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów
Podczas budowy masy możesz nawet zjeść poniżej 2 g ( roślinne z przewaga zwierzęcego )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
15 a 20 procent tkanki tłuszczowej to spora różnica. Przy 15 procentach jest jeszcze jakiś tam sens budowania masy mięśniowej. Z kolei przy 20 procentach nie ma to najmniejszego sensu. Dojdzie do znacznego otłuszczenia organizmu. Najlepiej jakbyś wrzucił kilka zdjęć sylwetki: przodem, bokiem i tyłem. Wtedy zobaczymy czy budować masę mięśniową.

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

W jakim celu ustaliłeś tak dużą podaż białka? 2 gramy na kilogram masy ciała ogólnej ilości białka to bardzo dużo. Tyle w zupełności wystarczy.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12292 Napisanych postów 12095 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320004
białko liczysz całe, białko składa się z aminokwasów, a produkty białkowe między soba różnią się aminogramem, zatem dostarczając białko z różnych źródeł uzupełniają się wzajemnie, bo zanim organizm z niego skorzysta musi rozbić białko właśnie na aminokwasy
ten bf mógłbyś bardziej sprecyzować, np. możesz wstawić zdjęcie
co z warzywami? postaraj się też o więcej "dobrych" tłuszczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2343
Dzięki za wskazówki, mój błąd, poprawie wszystko i wstawię jeszcze raz :D
Wstawię fotkę i oceńcie bf.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Bez wątpienia jest to wartość poziomu tkanki tłuszczowej nie wyższa niż 13 procent. Sylwetka wygląda na tyle estetyczne, że śmiało można spróbować ustalić jako cel budowę masy mięśniowej. Oczywiste trzeba się liczyć z tym, że zarys mięśni brzucha stopniowo będzie zanikał, ale takie są uroki budowania masy mięśniowej. Po kolejnych cyklach masa - redukcja sylwetka będzie wyglądała coraz lepiej.

Odnośnie do ilości kalorii, to wyjdzie w praktyce, czy ilość ich jest wystarczająca. Jeżeli obwody ciała nie będą szły w górę, to należy zwiększyć ilość kalorii w diecie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2343
Poprawiłem dietę, oczywiscie to jest tylko schemat.. Mięso będę zamieniać na indyka lub rybę, ryż na różne kaszę. W pierwszym posiłku zamiast płatków owsianych dam płatki jaglane. Posiłek nr. 4 jest po treningu i tu warzyw nie będzie, reszta posiłków będzie z różnymi warzywami oraz w posiłku nr2 jakiś owoc.


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21 Napisanych postów 147 Wiek 221 dni Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3981
Wszystko ładnie i pięknie, tylko skąd u Ciebie 3803 kcal? Czy to nie za dużo, jak na Twoje wymiary?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2343
Na utrzymanie wyliczyłem sobie ok.3400 kcal, myślę żeby te 3700-3800 trzymać i obserwować wagę i lusto.
A jak Ty byś zrobił na moim miejscu? :)


Zmieniony przez - Krystian w dniu 2019-10-22 18:48:58
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przybieranie na masie

WPC