SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja czy Masa ? Zdjecia >pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 408

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 31 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 19
Czesc Panowie

tutaj łapcie ankiete :
Wiek :29
Płeć : mężczyzna
Waga : 78
Wzrost : 176
Obwód klatki :
Obwód ramienia :
Obwód talii :
Obwód uda :
Obwód łydki :
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 17%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : Silownia 4-5x /tydz 30 min sesje
Odżywianie : Dieta zbilansowana kaloryka na poziomie 2900/dzien
Cel : Potrzebuje porady
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : bardzo dobre
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : aktualnie kreatyna i bialko
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Dodaje zdjęcia , przepraszam za jakość , liczę na Waszą poradę , jeśli wierzyć maszynie to mam bf na poziomie 17%, czy waszym zdaniem na tym poziomie co jestem zacząć masować czy jeszcze redukować ? i dlaczego ? Do jakiego poziomu jak coś? nie ukrywam , że chciałbym zatrzymać jak najwięcej mięśnia przy redukcji jak już. Proszę o porady co myślicie. Dodam tylko ,że na chwilę obecną mam kiepski dostęp do siłowni , dziennie jakieś 30 min na trening + 1h na weekendach . Pozdrawiam
















Zmieniony przez - MocnyZul w dniu 2019-10-22 01:01:59
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1389 Napisanych postów 4593 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87118
redukuj redukuj zejdziesz w okolice 10% to mozesz myslec o okresie masowym

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7022 Napisanych postów 8424 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233078
Też bym jeszcze pociagnął redukcje - lepiej teraz poświęcić troche więcej czasu i startowac z nizszego poziomu z masowaniem .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12292 Napisanych postów 12095 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320004
zdecydowanie redukcja, ale dużo tego nie będzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
W praktyce można umownie przyjąć, iż w przypadku mężczyzn poziom tkanki tłuszczowej nie powinien być wyższy niż 15 – 18%.Oczywiście są to umowne zakresy, nie należy ich traktować jako „nieprzekraczalne”, niemniej warto mieć je na uwadze przy planowaniu kierunku działań. Tak więc, jednostki z wyższym niż powyższy poziomem zatłuszczenia winny zdecydowanie celować w redukcję tłuszczu zapasowego. Odchudzanie nie każdemu pasuje, ale – jeśli przeprowadzone jest prawidłowo – to finalnie ułatwia późniejsze robienie masy. Poza tym, u osób niewytrenowanych, przy dobrze zbilansowanej diecie możliwe jest zwiększenie ilości tkanki mięśniowej podczas odchudzania.Tutaj nie ma zbyt dużo do redukowania jednak warto jeszcze trochę spalić ,aby potem budować czystą masę mieśniową
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21 Napisanych postów 147 Wiek 221 dni Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3981
Trochę redukcji + to co powyżej powiedziane :)


Zmieniony przez - witorrr98 w dniu 2019-10-22 18:24:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 31 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 19
Dobra panowie , dzieki za odpowiedzi , pocisne jeszcze redukcje , odezwe sie za kilka tygodni z nowymi fotami i wtedy mi jeszcze podpowiecie . z fartem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Również uważam, że redukcja tkanki tłuszczowej przy obecnym jej poziomie będzie dobrym rozwiązaniem, z prostego powodu. Dzięki zejściu na niski poziom tkanki tłuszczowej będziesz w stanie budować lepszej jakości mięśnie. Gdybyś już teraz chciał budować przy lekkim zalaniu, to skończyłbyś mocno zalany. Warto poczytać więcej na ten temat w tym oto artykule:

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Co masz na myśli z trudnym dostępem do siłowni? Trening siłowy jest podstawą kształtowania sylwetki.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10931 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Mzoesz troszkę ejszcze podciąc, jakoś tak otłuszczony bardzo nie jesteś

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 31 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 19
domer
Również uważam, że redukcja tkanki tłuszczowej przy obecnym jej poziomie będzie dobrym rozwiązaniem, z prostego powodu. Dzięki zejściu na niski poziom tkanki tłuszczowej będziesz w stanie budować lepszej jakości mięśnie. Gdybyś już teraz chciał budować przy lekkim zalaniu, to skończyłbyś mocno zalany. Warto poczytać więcej na ten temat w tym oto artykule:

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Co masz na myśli z trudnym dostępem do siłowni? Trening siłowy jest podstawą kształtowania sylwetki.


Niby masz rację, ale ciężko mi zejść jeszcze niżej ,ze względu że nie dosc ,że jestem endomorfikiem to w dodatku nigdy nie ważyłem mniej niż 75kg . I strasznie opornie teraz to idzie .

Co mam na myśli jeśli chodzi o dostęp do siłowni , no chociażby to ,że trenuje tylko w czasie przerwy w pracy (mam tam siłownie) ze względu ,że od rana do 14 zajmuje się małym dzieckiem , a od 14 do 22.30 pracuje to tylko wtedy moge poświecić przerwe na trening, na chwile obecną tak to wygląda , może w przyszłości będzie lepiej :)

tak czy siak postaram się zredukować nieco więcej i zobaczymy jak to pójdzie :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Schemat na nabranie masy

WPC