SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy PUSH PULL LEGS na masę

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 485

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 169
!!!!plan treningowy PUSH PULL LEGS, a nie SPLIT, żle napisałem w tytule, a nie mogę edytować ;)!!!

Cześć, przychodzę z planem treningowym PUSH - PULL - LEGS, do oceny.

17 lat

Staż: 2 lata "na poważnie"

Priorytet: klatka + triceps (Nogi w poprzednim okresie masowym porosły duże i odbiegaja od góry, dlatego teraz chce "wyrównać" sylwetke.

Końcówka redukcji(2 miesiace z 87,5 na 79,5), od poniedziałku (31.09) wchodzę na masę i zaczynam z nowym planem, ostatnia masa + redukcja leciał SPLIT.

Dzięki za podpowiedzi i ewentualne poprawki :)

Planuje używać planu do 4 miesięcy, chyba, że znalazłem swój idealny plan.







Zmieniony przez - SzymanskiMartin w dniu 2020-08-29 18:28:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5112 Napisanych postów 58853 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 724375
Jeśli te wcześniejsze 2 lata treningowe są solidnie przepracowane to nie ma się za bardzo co czepiać planu treningowego.
Jak klatka jest priorytetem to możesz tak zostawić choć trochę w oczy kłuje priorytet klatki piersiowej.

Gdy jednak faktycznie te nogi dominują nad sylwetką to można zrobić nacisk na konkretne partie, ale warto by było jak byś wrzucił sylwetkę do oceny żeby faktycznie ocenić sylwetkę.
A poza tym miskę dopiąć i można śmiało lecieć mikrocykl, a później popatrzeć nad tym, które partie wymagają poprawy.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 31 Wiek 54 dni Na forum 54 dni Przeczytanych tematów 278
I jak idzie na tym planie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 169
Cześc, sorki że tak późno odpisuje ale nie widziałem odpowiedzi, powiem Ci że bardzo fajnie, lekko pozmieniałem i zamiast wiosłowania pionowego dołożyłem sobie wiosłowanie hantlem jednorącz 7 serii, ponieważ chyba te cwiczenie jest stworzone dla moich pleców + sciągania i przyciągania zmieniłem na jednorącz, żeby jak tylko się da zminimalizować dysproporcje pleców. Cały miesiąc przyjemnie przepracowałem na tym planie. Odstawiłem martwy w piątki, i robię tylko raz w miesiącu, ponieważ nie czuje go aż tak mimo trzymania techniki. (Wczesniej katowałem mocno)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 169
Jedyne co teraz zmieniam, to ćwiczenia w 4 dzień treningowy, żeby nie popaść w monotonie i znaleźć cwiczenia idealne na moją słabą klatkę, bo triceps po miesiącu naprawdę spory progres w wyglądzie i wiekości. Śmiało polecam plan :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 31 Wiek 54 dni Na forum 54 dni Przeczytanych tematów 278
Zaczalem ten plan od poniedziałku i spróbuję około 4-6 tygodni zobaczymy jak będzie. Wychodze dopiero z zera kalorycznego, wiec mam nadzieje na fajne przyrosty
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 62 Wiek 31 lat Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 1963
43 serie w poniedziałek na jednym treningu i 32 serie tygodniowo na klatkę? czy to nie za dużo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5112 Napisanych postów 58853 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 724375
SzymanskiMartin
Cześc, sorki że tak późno odpisuje ale nie widziałem odpowiedzi, powiem Ci że bardzo fajnie, lekko pozmieniałem i zamiast wiosłowania pionowego dołożyłem sobie wiosłowanie hantlem jednorącz 7 serii, ponieważ chyba te cwiczenie jest stworzone dla moich pleców + sciągania i przyciągania zmieniłem na jednorącz, żeby jak tylko się da zminimalizować dysproporcje pleców. Cały miesiąc przyjemnie przepracowałem na tym planie. Odstawiłem martwy w piątki, i robię tylko raz w miesiącu, ponieważ nie czuje go aż tak mimo trzymania techniki. (Wczesniej katowałem mocno)


No to fajnie, że idzie do przodu i dobrze się trenuje. Ja zdecydowanie przy wiosłowaniach też wolę wersję z hantlem lub wersję ze sztangą jednorącz. Co prawda też wrzucam do planu treningowego od czasu do czasu wiosłowanie ze sztangą, ale generalnie wolą mocniej wiosłowanie jednorącz bo to jest wersja, w której mogę się świetnie wczuć w pracę grzbietu. Rozciągnięcie łopatki i stabilna pozycja to dla mnie idealne ćwiczenie dla grzbietu.
No martwy możesz robić nieco częściej niż raz w miesiącu bo nie opanujesz techniki.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Krzywe nogi

nutlove nowy