SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Najoporniejsze barki na sfd

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6966

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2157
Od 2 lat nie moge rozbudowac barkow. Czytam sobie na sfd chyba wszystko co sie pojawia. Tylni akton cwicze jak tylko mozna ( przynosilem na silke eskapander nawet)I NIC!!! Przedni akton jest dobrze odseparowany od srodkowego ale jest waski, srodkowy jeszcze pol biedy a tylnego to po intensywnym treningu widac jedynie. Zastanawiam sie czy jest sens dalej sie meczyc i stresowac barkami czy lepeij zaczac cwiczyc je codziennie hantalmi eskapandrem przez np godzine tak jak to ma miejsce w pracy przez caly dzien z lopata czy z innym ekwipunkiem :D. Moze to wiecej da niz jakikolwiek "plan" na barki. Pzdr.

" mieśnie mówiły nie, ja mówiłem tak " :D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU

Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 195 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 10933
sprobuj tak namnie dziala taki trening bardzo dobrze barki to jedna z mojich lepszych parti z kolei zato niemoge se dobrac treningu na klatke wyciskanei zza karku robie takim samym cizarem co wiciskanei na plaskiej ;/ lol
moj trening barkow
1-wyciskanei zza karku z duzym ciezarem z progresja 12/10/8/6 rece szeroko nawet bardzo opuszczam max 2cm ponizej paczatku glowy
2-wznoszenei sztakgielek stojac w bok rece w naturalnym ulozeniu dloni 12/10/8/6
3 arnoldki 12/10/8/6
4-wznoszenei hantelek bokiem w oparciu klatki o lawke skosca kat okolo 45 stopni 12/10/8/6
5-unoszenei sztanki stojac przedsiebie staly ciezar 4x12
6-kaptury sztrugsy czy jakis tak to sie nazywa;p

trening jest wrecz bolesny ale namnie te polaczenei rewelacyjnei zadzialalo widac ladna separacje kazdy akton barkow jest widoczny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6753 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 64622
spróbuj ćwiczyć tylne barki PRZED plecami - mi pomogło
a na przednie i boczne okresowo wprowadź skrócone ruchy - np. wyciskanie od czubka głowy, podciąganie wzdłuż tułowia do wysokości górnego brzucha, unoszenia bokiem do kąta ~60 stopni itd.

Zmieniony przez - mr wallace w dniu 2007-03-30 13:14:43

SPAMcjalista działu Doping
Człowiek obdarzony najch*jowszą genetyką do wszelkich sportów
Prowokator, spamer, specjalista z dupy wzięty

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2157
wiesz nie pomyslalem o tym. myslalem zeby cwiczyc 2x w tygodniu tylni akton moze by sie cos ruszyl. Moze od niedzili skorzystam z twojej wskazowki. Jezeli nie pomoze ide do kamieniolomu- przenosic glazy nad glowa :p

" mieśnie mówiły nie, ja mówiłem tak " :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1588 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16577
2 razy w tygodniu to za dużo na tylny akton, ćwicz je jako pierwsze, napewno ruszy
pozdro

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 539 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43081
Ćwiczysz martwy wiosłowanie podciąganie przysiady itp

My game plan to be trained heavy, military
Mind of a Thug Lord, sittin in the cemetary

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2246 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 14918
Cos mi sie wydaje, ze troche przesadzasz z tym tylnym aktonem. Mozliwe, ze go trenujesz zbyt ciezko i ten twoj tylny akton barkow reaguje odwrotnie niz powininen- zamiast rosnac nie rosnie. Nie katuj go tak- cwicz normalnie- jedno cwiczenie na niego albo zadnego- to znaczy uzywaj cwiczen, ktore nie angazuja tylko jego, ale i inne czesci barkow.

Jesli mialbym polecic cos z cwiczen to podciaganie sztangi wzdluz tulowia(pelne).

"Jedynym miejscem, gdzie sukces pojawia się szybciej niż wysiłek jest słownik"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 10268
Daj trochę odpocznąć barkom. Nie katuj ich. Wprowadź cykle regeneracyjne i dietę a powinieneś zobaczyć poprawę. Wklej też swój ostatni plan jaki robiłeś.



Zmieniony przez - Mazuro13 w dniu 2007-03-30 14:48:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 511 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4517
zrob regeneracje - najlepiej ze 2 tyg na 30-50 powtorzen

i dam Ci plan po ktorym mi za***iscie barki urosly

trening 1 (u mnie wtorek)
- wyciskanie sztnagielek lekki skos 12-10-8-8
- seria laczona: wznosy bokami + wyciskanie sztnagielek (ok 70% ostatniej serii z pierwszego wyciskania) 4 serie
- w opadzie tulowia wymachy ramion do tylu i troche w bok (nie umiem tego opisac ale coleman robi to cwiczenie)

trening 2 (u mnie piatek)
- wznosy bokami 3 serie
- cwiczenie 3 z treningu 1. 3 serie
- szrugsy 4 serie

barki zawsze byly moja najslabsza grupa, po tym treningu staly sie jedna z mocniejszych :)

Pozdrawiam

Jak człowiek wygra to dopiero ma coś z życia, naprawdę czuje jak wariuje w żyłach krew
moje foty 12.2006 http://www.sfd.pl/temat317825

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 183 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6757
A może poprostu robisz ten sam błąd co jak niegdyś z bicepsem. Mianowicie mało powtórzen i duże cięzary 2 x w tyg. Radze odstawić trening barków na 2 tyg. a potem raz w tygodniu wykonywać:

1.Wyciskanie sztangi na przemian zza karku i sprzed klatki w siadzie 5s x 15p
2.W opadzie tułowia wznosy rąk ze sztangielkami bokiem do poziomu 4s x 12-15p

Czasami to liczba powt. i technika odgrywa role w rozwoju niektórych mięśni, a nie cięzary i liczba treningów. 1 ćw ma za zadanie rozwój ogólny barków a 2 nacisk na tylnie aktony. Niekiedy do rozwoju mięśnie naprawde nie trzeba wiele.
pozdro

Zmieniony przez - MacLaut w dniu 2007-03-30 17:05:18

To co nas nie zabije to nas wzmocni...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2157
ostatni plan ktorym teraz jade to barki + nogi. Zaczynam od przysiadu, potem wycikanie sztangi 4x 15-12 ,unoszenie sztangielek na boki 3-4 serie 14p, to samo w opadzie tylko 5 serii i sztanga do brody 2 seryjki na koniec. plan standard ;p ale robilem juz grzbiet + tylni akton np i to samo bylo - mizeria :/ Czasami robie jeszcze 2 serie w akcie desperacji liczac ze urosnie ( wznosy ) na koniec treningu po nogach

" mieśnie mówiły nie, ja mówiłem tak " :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2157
moze rzeczywiscie troche przesadzam ;p MacLaut, ciekawe spojrzenie

" mieśnie mówiły nie, ja mówiłem tak " :D

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przetrenowanie prosze o pomoc

Następny temat

Barki -szerokosc

WHEY premium