SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Inez Gorońska - Mistrzyni Polski Bikini Fitness 164cm

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 158188

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Moderator
Ekspert
Szacuny 476 Napisanych postów 632 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 28022
Ja mam jeszcze ostrą faze na maliny :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2706 Napisanych postów 3137 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 173178
maliny jakos eszcze slabo, ale truskawki :| <3
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Moderator
Ekspert
Szacuny 476 Napisanych postów 632 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 28022
21.06.2018
Ten trening to zabójstwo <3
Robiąc wykroki, kropla łzy i kropla potu jednocześnie leciały po policzku. Cudownie
Kolejny dzień w pracy i czuje dzisiaj już spore zmęczenie od treningów, możliwe że jutro zrobie DNT.. Tak poza tym samopoczucie bardzo na plus.
Ciężarem cały czas delikatnie progresuję.

DIETA:
1. Płatki owsiane, maliny, brzoskwinia, WPC Allnutrition, masło migdałowe, siemię lniane
2. Ryż basmati, maliny, brzoskwinia, WPC Allnutrition, masło migdałowe, kostka czekolady 90%
3. Bataty, wędzona pierś z kurczaka, awokado
4. Twaróg chudy, wafle ryżowe, masło orzechowe, migdały
5. Jajecznica na maśle, pieczywo drwalskie lidl, szczypiorek, cebulka, pomidorki, kalarepa

TRENING:
1. Romanian deadlift with dumbbells 4x 12 powt. 15 kg (hantel)/15/17,5/17,5/17,5 kg
2. Kneeling squat (z gumą oporową) 6 x 10 powt. 50 kg/70/80/80/90/90 kg
3. Lying leg curl 4 x 10-12 powt. 20 kg/20/20/20
4. Glute bridge 4 x 12 - 15 70 kg/80/90/90
5. Walking lunges 4 x 20 kroków (na nogę) 7,5 kg (hantel) 7,5/7,5/7,5
6. Side walk (z mini band) 4 x 10 (w każdą stronę)
7. Brzuch - unoszenie nóg w zwisie 4 x 10

Cały trening boskoooo, ale interwał tragedia. Na koniec wyglądałam juz jak zwłoki. ;p

10’ interwały (ergometr) + 10’ aerobów (rower)





Zmieniony przez - Inezz96 w dniu 2018-06-21 22:15:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Moderator
Ekspert
Szacuny 476 Napisanych postów 632 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 28022
22.06.2018
Wczoraj wieczorem odczuwałam mocny głód i przemęczenie, więc dzisiaj zrobiłam wolne od treningu.. Wolne też od pracy, 4 h siedziałam za kółkiem na jazdach i wieczorem praca przy kompie, także wielce wysiłku fizycznego dzisiaj nie było.. Sobota i niedziela będą treningowe. :)

DIETA
1. Twaróg chudy, masło orzechowe, siemię lniane, migdały, płatki owsiane, morele
2. Płatki owsiane, WPC Allnutrition, maliny, morele, masło orzechowe
3. Pszenna tortilla, pierś z kurczaka, oliwa z oliwek, pomidor, ogórek sałata, truskawki, mleko -- > (koktajl)
4. Ryż basmati, pierś z kurczaka smażona na oleju kokosowym, sezam, migdały, brokuły, marchewka, fasolka
5. Twaróg chudy, masło orzechowe, siemię lniane, migdały

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Moderator
Ekspert
Szacuny 476 Napisanych postów 632 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 28022
Od samego rana zwłoki. Myślę że duży wpływ na ogólne samopoczucie ma moja głowa.. Czasami bywają i takie dni. Na treningu barki. Pompa straszna :O Czułam się jak chodząca szafa. Także weszło konkretnie. Mija tydzień od zmniejszenia ilości ww, a waga stoi.

Miałam dzisiaj taką niechęć do wszystkiego że nawet nie zrobiłam fotek jedzenia.
DIETA:
1. Płatki owsiane, WPC Allnutrition, maliny, brzoskwinia, masło orzechowe
2. Płatki owsiane, WPC Allnutrition, maliny, brzoskwinia, masło migdałowe, migdały
3. Omlet: Płatki jaglane, białka jaj, kakao, truskawki, masło orzechowe (na deser kalarepa)
4. Wafle ryżowe, serek wiejski, szczypiorek, korniszony chili, pomidorki koktajlowe
5. Ryż basmati, pierś z kurczaka, olej lniany, migdały, warzywa gotowane (brokuł, fasolka, kalafior, marchewka)

TRENING:
1. Arnold press 4 x 10-12 powt. 9 kg (hantel)/ 9/9/9
2. Face pull 4 x 12 powt. 20 kg/20/25/30
3. Front plate raise 4 x 10-12 powt. 10 kg/10/10/10
4. Incline dumbbell press 4 x 10 12,5 kg (hantel)/12,5/15/15
5. Incline dumbbell fly 4 x 10 9 kg (hantel)/ 9/9/9
6. Side lateral raises 4 x 10/10/10 powt. (dropset 3 ciężary) 3 kg, 4 kg, 5 kg/ 3,4,5/ 3,4,5/ 3,4,5
7. Plank normalny 4 x 30”
8. Kółko na brzuch 4 x 12 powt.

Po treningu 10’ interwału (ergometr) + 30’ aerobów (bieżnia).

Woda siedzi cholernie na brzuchu i całej górze. A nogi wyglądają tak..
class="link" target="_blank" rel="nofollow">Tu wprowadź tekst linku...


class="link" target="_blank" rel="nofollow">Tu wprowadź tekst linku...



Zmieniony przez - Inezz96 w dniu 2018-06-23 21:46:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Moderator
Ekspert
Szacuny 476 Napisanych postów 632 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 28022
24.06.2018
Nogi na ostatni trening w tygodniu
Nie był to rewelacyjny trening, ale ciężary cały czas delikatnie w górę. Z większym luzem dzisiaj na ostatniej serii suwnicy poszło 165 kg.
Niedziela wypadła pracująca, więc trening musiałam zrobić wyjątkowo po południu, może dlatego niezbyt mi się trenowało. Jednak jestem przyzwyczajona do treningów z samego rańca.

Na wagę nie mam zamiaru na razie wchodzić, bo źle to wpływa na moją psychikę. Obserwacja i zdjęcia..
Kardio po treningu od wczoraj zwiększyłam do 30’ i na razie tak zostawiam.

DIETA:
1. Płatki owsiane, twarożek, truskawki, masło migdałowe, migdały
2. Ryż risotto, pierś z kurczaka, masło z nerkowców, olej lniany, korniszony chilli, pomidorki koktajlowe
3. Płatki owsiane, WPC Allnutrition, truskawki, nektarynka, morela, masło orzechowe
4. Płatki owsiane, truskawki, banan, WPC Allnutrition, masło orzechowe (po treningu)
5. Ryż risotto, dorsz, awokado, migdały, korniszony chilli, pomidorki, kukurydza, ketchup

Dobrze czuje się na tych 5 posiłkach i na razie tak zostawiam.
Co do płatków owsianych… Jakaś faza ostra na płatki - niby trawie je ok więc jem, ale widzę że ostatnio z nimi przesadzam… (co ja za to mogę że je uwielbiam, hah! )

TRENING:
1. Back squat 6 x 8 - 10 powt. 40 kg/50/60/60/60/60 na 8 powt. (coś opornie szło dzisiaj)
2. Leg press 4 x 10 powt. 125 kg i 145 kg na rozgrzewkę na 15 powt. Serie docelowe — > 155/155/155/165
3. Bulgarian split squat 4 x 8 - 10 powt. 7,5 kg (hantel)
4. Cable pull through 4 x 12 - 15 50 kg/55/55/55
5. Frog pumps 4 x 15 powt.
6. Brzuch - wznosy nóg w zwisie 4 x 12 powt.

Po treningu interwał 10’ (ergometr - stały interwał 20”/40”) + 30’ aerobów - bieżnia.




1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Moderator
Ekspert
Szacuny 476 Napisanych postów 632 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 28022
25.06.2018
Samopoczucie całkiem ok. Trening średnio. Możliwe że po wczorajszych nogach które skończyłam ok 18, nie zdążyłam się specjalnie zregenerować. W zasadzie 2 posiłki dzieliły wczorajszy trening od dzisiejszego. No ale dobra.. inaczej się nie dało.. Jednak siły dzisiaj trochę brakowało chociażby na tą ostatnią serie hipthrust… Setka dziś nie pykła.
Cały czas mam pompe przy prostoniku - o dziwo że nie w łydkach..
Dzisiaj dycha w pracy więc nic specjalnego się więcej nie działo.

DIETA:
1. Płatki owsiane, WPC Allnutrition, nektarynka, truskawki, masło orzechowe
2. Płatki owsiane, WPC Allnutrition, cukinia, nektarynka, banan, masło orzechowe, kostka czekolady 90%
3. Ryż risotto, tuńczyk, kukurydza, majonez, biała papryka, cebulka
4. Ziemniaki, pierś z kurczaka, olej lniany, korniszony chilli, pomidorki koktajlowe
5. 1 Wafel ryżowy kefir, borówki, serek wiejski, szczypiorek, pierś z kurczaka, pomidorki koktajlowe, masło z nerkowców

TRENING:
1. Military press 4 x 10 20 kg/25/25/25
2. Side lateral to front raise 4 x 10 hantle 3 kg
3. Barbell upright row 4 x 10 20 kg/20/20/25
4. Front barbell raise 4 x 10 10 kg na wszystkie serie
5. Hipthrust 6 x 8 - 10 powt. 60 kg/80/80/90/90/90 na 8 powt. (dzisiaj setka nie poszła)
6. Kickbacks 4 x 15 powt. Na nogę ok 25-30 kg (inny wyciąg niż zawsze)
7. Seated band hip abduction 4 x 10/10/10 o różnym pochyleniu
8. Spięcia z nogami w górze (kąt 90 stopni) 4 x 12 powt.

Po treningu interwał ten sam co zawsze 20”/40” (ergometr wioślarski) + 30’ aerobów (rower w terenie)






Zmieniony przez - Inezz96 w dniu 2018-06-25 22:12:50

Zmieniony przez - Inezz96 w dniu 2018-06-25 22:18:23
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1408 Napisanych postów 2713 Wiek 1 rok Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 88657
Fajny dziennik, taktyczny wpis aby obserwować.
P.S. Tez mam faze na owsianke ostatnio, tak jak kiedys tylko w szejkach sżły tak teraz gęsta owsianka z bialkiem i owocem prosto z mikrofali wchodzi jak złoto :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Moderator
Ekspert
Szacuny 476 Napisanych postów 632 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 28022
opalinho
Fajny dziennik, taktyczny wpis aby obserwować.
P.S. Tez mam faze na owsianke ostatnio, tak jak kiedys tylko w szejkach sżły tak teraz gęsta owsianka z bialkiem i owocem prosto z mikrofali wchodzi jak złoto :D
Dziękuje
Tak, u mnie dokładnie to samo - taka gorąca, lekko spuchnięta <3
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1408 Napisanych postów 2713 Wiek 1 rok Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 88657
I na to maselko migdałowe.... A idę w kime bo jeszcze podjem, hehe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Da_Riusz - przygotowanie na sezon 2018

Fruzelina