słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 68320

Nowy temat Temat Zamknięty
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 8194 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 21398
temat zdechl...

przetestuje ten system do konca, potem jeszcze max 2 systemy jakies bardziej zaawansowane i wchodze z real kasa!!!

“How in the hell could a man enjoy being awakened at 8:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so? ”
― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Co do oandy na MT4 opis:
http://fxtrade.oanda.com/community/fxmessage/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=17;t=005687;p=1 

“How in the hell could a man enjoy being awakened at 8:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so? ”
― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
jaki ja glupi jestem, przeciez moglem se od razu zalozyc 3-4 subkonta i testowac 3-4 systemy naraz, a nie ze jzu miesiac mi schodzi nad systemem numer dwa!!!! strata czasu

PS
Zwroccie uwage ze napisalem ze jestem glupi a nie zayebysty, czekam na sogi za to!!1

― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 22482 Napisanych postów 32938 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 403572
1. Temat zdechł bo założył go M. a tak kończą jego projekty :D
2. Wchodzisz z real kasą bo cię M. namówił = to jest jego projekt = kasa zdechnie :D
3. Oanda MT4 - musi być jednym z ww projektów, bo nic nie kumam, a to ich druga cecha charakterystyczna :D
4. Nie jesteś głupi tylko kolejnym projektem M. więc patrz wyżej co cię czeka, sogi zbyteczne :D
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
1. Zgadza się
2. Wchodzę bo zarobiłem na systemie nr.1 teraz wydaje się, że system numer 2 też jest w stanie dać mi zarobić, co za tym idzie... czemu nie? Na początek ostrożnie jakieś 1000 funtów. Nie ma co szaleć.
3. Jakby Oanda była projektem MAriusza to już nie zmywałby garów :D
4. To samo dotyczy ciebie :D

― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 22482 Napisanych postów 32938 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 403572
Ad.1 - spróbowałbyś nie
Ad.2 - daj lepiej mi tą kasę, zarobić i tak nie zarobisz, ale zarobisz sobie trochę przychylności swego pana. Niewielką przychylność, nie ma co szaleć
Ad.3 - przecież nie zmywa :D
Ad.4 - ja tu rozdaję karty, M. cię stworzył za zamówienie :D
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Ad.1 - nie boję się misiów
AD.2 - raz ci dałem funta tośmy cię 2 miechy na forum nie widzieli tak żeś się woził z czteropakiem fasoli
Ad.3 - skąd wiesz? bo tak Ci powiedział? :D
Ad.4 - wymknąłem się z pod kontroli :D

― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Ad.1do4 - STFU, jesteś cienki jak drzazga z pyty Pinokia :D
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
The beginner time
Starting with a demo and buying when price goes up and selling when it’s going down. Everything fine that’s the way to do it, having monopoly money profit and opening a live account. I will be a Forex millionaire and I’m ready to make that pips.

The indicator time
Chart full of indicators, poor space left for some more. Peeing in the pants while taking a trade and immediately saying: Why the hell I took it? First chance to get out with only some pips lost, than the trend changes and would have made 150 pips if stayed with the trade. Changing indicators hourly because didn’t work. Being occupied with all that fancy colored indis and forgot several times to setup Stop loss and blow the first live account - blaming all system developer and indicator coders.

The signal service threads
Filling the account again and now doing it complete different, lurking in the threads for some secure calls => blowing that account again and blaming the damn traders that showed up with bad trades.

The EA time
I’m failing constantly because I didn’t follow the rules of my system, let a shitty machine do it for me, that thing has no fear and greed.
Buying in Ebay dozens of EA’s and blowing that account again - but faster.

The start up again or give up time
Staying out for a month or so but after stop crying, missing that FX feeling - but how to start again?
Remembering that some guys in the threads said that you should read and all that stuff, ok lets give it a last try. After half a year studying - starting up on a clean candlestick or bar chart with one or two indicators, drawing trend lines Horizontal lines, setting fibs after bigger moves, respecting pivot levels, psych levels etc. and VOILA that works, in all that books was reading also about money management and start to risk only 1 or 2% a trade. Halleluiah now a new successful trader is born.

― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Leyus, ty wciąż jesteś na begginerze
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Sklep komputerowy w UK

Następny temat

CBT

WHEY premium