Ilość wyświetleń tematu: 68061

Nowy temat Temat Zamknięty
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 8194 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 21398
po lewej rynek, po prawej blase :)

Zmieniony przez - leyus w dniu 2011-08-01 02:59:30

“How in the hell could a man enjoy being awakened at 8:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so? ”
― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
When you're convincing
yourself that you're right, what you're saying to yourself is, "I
know who's in this market and who's about to come into this market.
I know what they believe about what is high or what is low.
Furthermore, I know each individual's capacity to act on those beliefs
(the degree of clarity or relative lack of inner conflict), and with this
knowledge, I am able to determine how the actions of each of these
individuals will affect price movement in its collective form a second,
a minute, an hour, a day, or a week from now." Looking at the process
of convincing yourself that you're right from this perspective, it
seems a bit absurd, doesn't it?

“How in the hell could a man enjoy being awakened at 8:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so? ”
― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
dpbra wracam do konta demowego, będę grał tylko jak będę miał czas czyli rzadko.
dziś zacząłem od 500 funtów, teraz mam 692, grałem na EUR/USD na shortach
żona sie śmieje że dziś zarobiłem 200 a jutro 300 strace
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Twoja zona wie co mowi bo pewnie nadal grasz bez systemu, jak wroce z roboty wrzuca ci kilka banalnie prostych I wtedy graj. O mm to nawet nie wiem czy ci pisac bo zlewasz to zawsze w 100% :)

― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
mm?
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Money management

― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
no cały czas się uczę, nie bierz do głowy, teraz z pół roku będę jechał na demo
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
nie starczy grac, trzeba sadzic, palic, zalegalizowac.... to znaczy czytac, pytac I analizowac :)

― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
prosze obiecane proste strategie na forexa, moim zdaniem im prostsze tym lepsze ale nie kazdy musi sie ze mna zgadzac
http://forex-strategies-revealed.com/simple

Zmieniony przez - leyus w dniu 2011-08-02 03:01:32

― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 453
Ja też na razie na dieme jadę, zainstalowałem ze na andoridzie aplikacje z oand-y i śmigam własnie wpied**łem się z euro-yejny i jestem w plecy prawie 1500 E ****. ALe ogólnie to praaawie na plus od środy jeszcze tylko jak te yeny skocza (oby) to będzie jakieś 400E do odrobienia hehe. Ogólnie dopiero obczajam. Idę na siłkę bo do roboty jeszcze na 1 ;/
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Sklep komputerowy w UK

Następny temat

CBT

WHEY premium