Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wieksze posladki

Strona 1 z 201

  • Powiększyć pośladki, wyszczuplić nogi FOTO

    2011/20111006141730 chcę mieć większy, wypuklejszy i jędrniejszy tyłek, a jednocześnie nie mieć takich masywnych nóg. większe pośladki i chudsze nogi. kto umiałby mi pomóc bardzo mi zależy na fajnej kobiecej sylwetce, ale kompletnie nie wiem co

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 7876| Data: 2011-10-06 14:17:30| Liczba SOGów: 1
  • Pośladki, czyli jakim cudem mogę przestać wyglądać jak 10 letni chłopiec ?

    hejka! mam mega mały, płaski tyłek... a to wszystko przez gwałtowne odchudzanie sprzed kilku lat. nie mam ani piersi ani tyłka. obecnie wygląda tak http://imageshack.us/a/img835/8610/id43 z boku wam oszczędzę bo nie ma co pokazywać ...

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 2853| Data: 2013-07-30 11:38:13| Liczba SOGów: 0
  • Jędrne pośladki

    odchudzanie ależ skąd! jak sprawić, by była ponętna i zatrzymywała na sobie spojrzenia facetów twojego i... innych zdaniem specjalistów pupa jest częścią ciała, którą najłatwiej zmienić. mięśnie pośladkowe są stosunkowo duże i ćwiczeniami

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 39121| Data: 2005-06-05 11:05:20| Liczba SOGów: 1
  • pośladki,brzuch,uda,klatka piersiowa

    czesc wam zzuwazylam ze bardzo duzo dziewczyn sie pyta o proste domowe cwiczenia na uda, posladki klatke piersiową i oczyiwscie brzuch ja tez zcesto takie zadawalam i dzisiaj wpadlam na bardzą fajną strone

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 16531| Data: 2003-02-23 08:48:08| Liczba SOGów: 1
  • uda, biodra, lydki i posladki

    czasu meczy mnie problem dolnej parti mojego ciala. a mianowicie chodzi mi o to ze mam stanowczo za grube posladki uda i lydki. nie mam nadwagi 178cm i 75kg , jestem krepej budowy ciala, klate i brzuszek ok nie chce nic zmieniac. mecza mnie

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 21576| Data: 2001-07-30 02:08:46| Liczba SOGów: 3
  • skuteczne ćwiczenia na pośladki

    zna ktoś naprawde skuteczne i dające widoczne efekty ćwiczenia na pośladki proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 76757| Data: 2005-04-15 16:28:24| Liczba SOGów: 1
  • chciałabym mieć piękne pośladki czy w moim przypadku to tylko marzenie?

    cześć 1 jestem tu nowa,tym bardziej wszystkich witam i mam nadzieje że będe mogła wam w niektórych kwestiach pomóc a wy mi.mimo tego że moja wiedza na temat fitnessu jest nienajgorsza ,pracowałam nawet w siłowni jako instruktor,to i tak borykam sie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 19438| Data: 2002-09-01 10:39:25| Liczba SOGów: 3
  • selene211/zaczynam po długiej przerwie...

    wypychanie cięzaru na suwnicy uginanie nog na maszynie martwy ciąg na prostych nogach odwodzenie nogi w tyl posladki wspięcia na palce przyciąganie drążka do klatki unoszenie tułowia na ławce unoszenie ugiętych nog na

    Odpowiedzi: 264| Ilość wyświetleń: 8604| Data: 2011-06-04 15:38:23| Liczba SOGów: 12
  • jak splaszczyz brzuch, pozbyc sie oponki i zaokraglic posladki?

    : . mam jeszczeejdna prosbe, czy znacie moze cwiczenia na posladki ktore spowodowalyby, ze stana sie okragle i wieksze z gory wam wszystkim dziekuje :

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 7340| Data: 2005-05-21 01:20:59| Liczba SOGów: 1
  • Przedramię większe od bicepsa

    witam! mam: wiek 15 lat wzrost 183 184 waga 65kg przedramię 31 cm biceps 29.5 cm czy w silowaniu na ręke lepiej mieć większe przedramię bardziej umieśnione od bicepsa czym to jest spowodowane ze mam przedramię większe od bicepsa

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 15470| Data: 2006-05-31 17:25:58| Liczba SOGów: 1
  • posladki i gorne partie ud

    tym idzie duze rowniez miesnie posladkowe. teraz kiedy jestem na etapie robienia masy, szczegolnie staja sie jeszcze wieksze gdyz wchodzi tam tez nieco tluszczu ale nie duzo , ale masa miesniowa jest wystarczajaco duzo i niewyglada to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 4205| Data: 2003-03-03 19:17:47| Liczba SOGów: 1
  • Pośladki

    images/20020323171941 witam dziewczyny chciałybyscie miec takie posladki oto praktyczny trening dla was. 1.martwe ciągi. to ćwiczenie wspaniale działa na separację między mięśniami

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 12262| Data: 2002-03-23 17:19:41| Liczba SOGów: 1
  • RZEZBA nog i DUZE posladki :(

    troche tluszczu ale nie duzo . problem w tym ze nabralem jush masy i moje nogi i posladki sa nie proporcjonalnie wieksze od reszty ciala. wygladaja jak zlana masa tluszczu i miesnia. kcialbym je teraz troche podrzezbic, ale nie kce typowiego

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3854| Data: 2003-06-25 15:26:36| Liczba SOGów: 0
  • Rower a posladki

    ...tak sie zastanawiam, czy jazda na rowerze moze pozytywnie wplywac na posladki wie ktos

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 13805| Data: 2005-07-25 05:39:03| Liczba SOGów: 2
  • pośladki

    fitness zajmuje się od niedawna, nie mam wielkiego doświadczenia ani instruktora, którego mogłabym się poradzić. interesuje mnie jak ćwiczyć pośladki i górną część ud z tyłu . jakie ćwiczenia i w jakich ilościach, aby nie urósł jakiś potężny

    Odpowiedzi: 57| Ilość wyświetleń: 13581| Data: 2001-02-04 09:50:41| Liczba SOGów: 0
  • Pośladki:))pomóżcie!!

    jestem zielona a od jutra wybieram sie na silownie: poradzcie mi jak mam ćwiczyć zeby moje posladki staly sie wieksze odstajace i podniesione.jesczze jedna sprawa to lydki i uda, chce aby byly bardziej umiesniona czyli tez sie powiekszyly .bede

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 4425| Data: 2007-03-19 12:39:14| Liczba SOGów: 0
  • poszukuje rozwiazania na moje posladki

    czy ktos moze mi powiedziec,jakie konkretne cwiczenia moglabym robic aby uzyskac troche wieksze i wupukle posladki dodam ,ze nie mam tluszczu,ktory musialabym spalic. nie mam dostepu na silownie, cwicze w domu z

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 4041| Data: 2006-01-20 21:21:41| Liczba SOGów: 0
  • Wąskie barki i ręce, tłuste biodra, uda i pośladki.

    witam, mam problem z dużą ilością tłuszczu na biodrach, udach i pośladkach budowa gruszki . mam 17 lat, ważę około 77 78 kg, wzrost około 183 cm, 91 cm w pasie. ostatnio próbowałem trochę zrobić masę, zacząłem brać monohydrat, ułożyłem sobie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1260| Data: 2013-09-21 14:14:58| Liczba SOGów: 0
  • stepper,uda i posladki

    chcialabym ujedrnic posladki pozbyc sie cellulitu z ud i posladkow. czy stepper jest urzadzeniem,ktore moze mi w tym pomoc

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 11241| Data: 2004-08-25 20:48:57| Liczba SOGów: 1
  • sexy pośladki jak Jennifer proszę

    witam wszystkich! jestem tu zupełnie nowa i zielona ale zdeterminowana by zmienić coś......a konkretnie moje pośladki. jestem wysoka i bardzo szczupła, właściwie to powinnam przytyć ale wszystko zniosę poza płaskim tyłkiem. napewno dużo zależy od

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 8511| Data: 2002-12-30 01:10:51| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}