Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wieksze posladki

Strona 1 z 64

  • posladki i gorne partie ud

    tym idzie duze rowniez miesnie posladkowe. teraz kiedy jestem na etapie robienia masy, szczegolnie staja sie jeszcze wieksze gdyz wchodzi tam tez nieco tluszczu ale nie duzo , ale masa miesniowa jest wystarczajaco duzo i niewyglada to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 4232| Data: 2003-03-03 19:17:47| Liczba SOGów: 1
  • RZEZBA nog i DUZE posladki :(

    troche tluszczu ale nie duzo . problem w tym ze nabralem jush masy i moje nogi i posladki sa nie proporcjonalnie wieksze od reszty ciala. wygladaja jak zlana masa tluszczu i miesnia. kcialbym je teraz troche podrzezbic, ale nie kce typowiego

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3938| Data: 2003-06-25 15:26:36| Liczba SOGów: 0
  • jak splaszczyz brzuch, pozbyc sie oponki i zaokraglic posladki?

    : . mam jeszczeejdna prosbe, czy znacie moze cwiczenia na posladki ktore spowodowalyby, ze stana sie okragle i wieksze z gory wam wszystkim dziekuje :

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 7391| Data: 2005-05-21 01:20:59| Liczba SOGów: 1
  • poszukuje rozwiazania na moje posladki

    czy ktos moze mi powiedziec,jakie konkretne cwiczenia moglabym robic aby uzyskac troche wieksze i wupukle posladki dodam ,ze nie mam tluszczu,ktory musialabym spalic. nie mam dostepu na silownie, cwicze w domu z

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 4096| Data: 2006-01-20 21:21:41| Liczba SOGów: 0
  • Posladki

    cze chcialem sie was zapytac co poradzic na posladki od momentu w ktorym zaczalem brac cypionat dosc sporo urosly a tego nie chce. jak mozna zmniejszyc wiekszosc posladkow. nie chce by byly wieksze niz reszta ciala : dzieki

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1065| Data: 2004-05-05 20:44:07| Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na jedrne posladki i a6w

    witam : pisze do was z nadzieja, ze ktos mi pomoze. chciałabym ujedrnic posladki takze zmniejszyc uda. posladki nie sa otłuszczone, ani nic w tym rodzaju, tylko troszke opadaja, ze moge to tak

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3168| Data: 2010-05-11 16:38:31| Liczba SOGów: 0
  • Trening w domu,przysiady mocno rozrosniete uda,posladki slabo,cw na poladki pomocy

    chodzi o to , na zdjeciu nie widac, ale cw w domu robi przysiady i slabo rozwija sie posladki a mocno uda, potrzebne porady co do zmiany cwiczen aby posladki dostaly dobrze popalic, z takich sprawdzonych

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1192| Data: 2016-02-23 14:36:17| Liczba SOGów: 5
  • uda, biodra, lydki i posladki

    czasu meczy mnie problem dolnej parti mojego ciala. a mianowicie chodzi mi o to ze mam stanowczo za grube posladki uda i lydki. nie mam nadwagi 178cm i 75kg , jestem krepej budowy ciala, klate i brzuszek ok nie chce nic zmieniac. mecza mnie

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 22134| Data: 2001-07-30 02:08:46| Liczba SOGów: 3
  • Plaskie posladki

    jak trzeba cwiczyc aby miec jedrne posladki mam strasznie plaskie posladki i to mi przeszkadza.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5105| Data: 2003-07-10 09:48:39| Liczba SOGów: 0
  • posladki :(

    chcialem spytac czy znacie jakies cwiczenia na posladki bo nie moge ich zmniejszyc tak jak i uda. zreszta dolna partie mam lepsza od gornej : niewazne wiec moze cos macie na posladki

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1861| Data: 2008-05-09 17:49:50| Liczba SOGów: 0
  • Rower a posladki

    ...tak sie zastanawiam, czy jazda na rowerze moze pozytywnie wplywac na posladki wie ktos

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 14822| Data: 2005-07-25 05:39:03| Liczba SOGów: 2
  • posladki

    przede wszystkim i malo ruchu obwod w biodrach mam z 95 cm takze mam przez to odstajacy tylek :/, przez te posladki ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ takze mam do prosbe jak temu zaradzic szybciutko jaka suplementacje

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 2676| Data: 2008-07-13 15:50:36| Liczba SOGów: 1
  • Odstajace posladki i doł brzucha....

    stojac przodem i tylem tego nie widac ale z profilu rzuca sie w oczy az za bardzo i mimo ze malo warze to posladki jakby od innej osoby 7 podobnie z brzuchem, krate widac tylko w wyzszej czesci a nim nizej brzucha tym bardziej odstaje, nie

    Odpowiedzi: 55| Ilość wyświetleń: 8312| Data: 2007-10-06 18:30:00| Liczba SOGów: 2
  • stepper,uda i posladki

    chcialabym ujedrnic posladki pozbyc sie cellulitu z ud i posladkow. czy stepper jest urzadzeniem,ktore moze mi w tym pomoc

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 11408| Data: 2004-08-25 20:48:57| Liczba SOGów: 1
  • Wieksze zakwasy...wieksze przyrosty masy?

    czy im mocniejsze zakwasy tym lepsze przyrosty masy czili im wieksze miales zakwasy na drugi dzien po treningu to tym lepjiej zrobiles trening i wiecej urosniesz bo ja zauwazylem ze

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 11678| Data: 2001-05-24 00:29:55| Liczba SOGów: 0
  • Opuchniete posladki

    temu, mianowicie bije e2d 200mg propka i 100mg trena w jednej pompce, i od jakich dwoch tygodni mam opuchniete oba posladki bola po strzale ale ogolnie sa ciagle nabrzmialem , i czesto przy aspiracji pojawia mi sie krew w strzykawce jednego razu

    Odpowiedzi: 127| Ilość wyświetleń: 3505| Data: 2012-11-07 07:48:44| Liczba SOGów: 4
  • Jak odchudzic posladki ? ;/

    i zzucilem z 86kg na 70 kg ale niestety nie wszystkie partie mojego ciala maja zadawalajacy wyglad;/ mam na mysli posladki sa zdecydowanie za duze ;/ czy ktos mi pomoze i da jakis treing lub diete aby odchudzic ta partie ciala

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 6932| Data: 2007-11-28 19:55:18| Liczba SOGów: 0
  • posladki

    prosze doradzcie jak cwiczyc zeby ujedrnic,podniesc i wymodelowac posladki nie chodzi mi o zbijanie tluszczu,bo tego za duzo nie mam.od miesiaca cwicze 3 razy w tygodniu na silownii,sa to

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2294| Data: 2005-03-28 15:06:46| Liczba SOGów: 0
  • Jak cwiczyc Posladki

    witam mam pyatanie jak cwiczyc posladki bo moja siora sie nasmiewa ze mam plaski tylek... i postanowilem dodac jakies czwiczenia do mojego planu.. prosze

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4993| Data: 2003-11-03 20:58:30| Liczba SOGów: 0
  • na posladki uda i brzuszek

    witam. co bys poradzil quart dla osoby zaczynajacj dopiero cwiczenia.jakis zestaw. duzy brzuszek,niestety posladki ktore powiekszyly sie ,z przykroscia stwierdzam,ze opadly znacznie ,generalnie wszystko na plusie o jakies 5 kg.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2038| Data: 2003-11-04 19:37:20| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}