SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

150 g piersi z kurczaka

  • Białko serwatkowe - ile brać, jakie proporcje?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    b stosuje porcję 30 g odżywki białkowej na około 250ml wody lub mleka. Jednak ilość ta zależna jest przede wszystkim od naszych braków w diecie. Jeżeli wypadnie nam posiłek z 150 g piersi z kurczaka, to tę ilość białka, czyli około 30 g powinnyśmy uzupełnić z odżywki. Zakładając, że zawiera ona 70% białka, to będzie to między 35 a 40 g odżywki biał

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 17129 Data: 2018-03-24 16:22:48 Liczba szacunów: 0
  • jogurt naturalny jako zrodlo bialka??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    śniejszego posiłku. Jedno jajko daj do śniadania a dwa kolejne do posiłku w pracy. TRENING kolo 16;30 do okolo 18;30 posilek IV potreningowy przed 19;00 120g gainerka + 100-150 g piersi z kurczaka/bezpośrednio po treningu wypij gainerka a potem zjedz posiłek: pierś z kurczaka + węglowodany + warzywa posilek V kolo 21:00 125g twarogu + 25ml oliw

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-31 22:16:36 Liczba szacunów: 1
  • jogurt naturalny jako zrodlo bialka??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    jajecznica z 3 jajek + 2 marchewki czasami z kapusta pekinska i cebula + 25ml oliwy TRENING kolo 16;30 do okolo 18;30 posilek IV potreningowy przed 19;00 120g gainerka + 100-150 g piersi z kurczaka posilek V kolo 21:00 125g twarogu + 25ml oliwy waze 82kg z kalori wychodzi cos kolo 3300 albo torche wiecej cel sucha masa Zmieniony przez - Karson w

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-31 21:50:03 Liczba szacunów: 0
  • jogurt naturalny jako zrodlo bialka??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    k + 2 marchewki czasami z kapusta pekinska i cebula + 25ml oliwy b=45 ww=100 t=50 TRENING kolo 16;30 do okolo 18;30 posilek IV potreningowy przed 19;00 120g gainerka + 100-150 g piersi z kurczaka b=50g ww=80 t=5 posilek V kolo 21:00 125g twarogu + 25ml oliwy b=25g t=25g w sumie okolo 180g bialka = 720kcal 380g wegli = 1520kcal 145g tluszczy z

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-01 15:03:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Trochę hipokryzją od nich jedzie, ale ciekawostka: 11.00 Pobudka i śniadanie 50 g płatków owsianych 40 g białka (ewentualnie 10 g masła orzechowego) 14.00 150 g piersi z kurczaka + 50 g ryżu + warzywa 17.00 150 g piersi z kurczaka + 50 g ryżu + warzywa Trening + cardio (cardio 4-5 razy w tyg 30-60 min po treningu lub na czczo trzymam 160 pulsu

    Odpowiedzi: 16531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-23 07:19:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Trochę hipokryzją od nich jedzie, ale ciekawostka: 11.00 Pobudka i śniadanie 50 g płatków owsianych 40 g białka (ewentualnie 10 g masła orzechowego) 14.00 150 g piersi z kurczaka + 50 g ryżu + warzywa 17.00 150 g piersi z kurczaka + 50 g ryżu + warzywa Trening + cardio (cardio 4-5 razy w tyg 30-60 min po treningu lub na czczo trzymam 160 pulsu

    Odpowiedzi: 16531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-22 18:48:22 Liczba szacunów: 0
  • TEST: "PaSiBRZuCHy" vol.3 - zaglosuj str.144!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Od jutra jadę znowu na całego Będę się trzymał sztywno diety, aż do urlopu czyli do 1 lipca. DIETA: 1. omlet (5 białek, 1 żółtko, 50 g owsianych) smażony na Pamie + owoc 2. 150 g piersi z kurczaka, warzywa, 10 ml oliwy 3. 150 g piersi z kurczaka, warzywa, 50 g ryżu brązowego, 10 ml oliwy 4. 150 g piersi z kurczaka, warzywa, 50 g ryżu brązowego, 10

    Odpowiedzi: 1618 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-12 14:14:09 Liczba szacunów: 0
  • Masa z Zabrzaninem str. 36

    Post
    Trening dla początkujących

    PAPU: 1. 50 g odżywki białkowej, 100 g płatków owsianych 2,3. 30 g ryżu brązowego, 150 g piersi z kurczaka, pomidorek Tutaj po tych posiłkach mój żołądek odmówił współpracy. Za dużo białka i prawie biegunka. Postanowiłem w tym dniu odpuścić trochę i zjadłem to na co miałem ochotę. 4. 2 grahamki, keczup, musztarda, kiełbasa mysłowicka krucha gotowa

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-20 20:51:10 Liczba szacunów: 0
  • Masa z Zabrzaninem str. 36

    Post
    Trening dla początkujących

    POSIŁKI: 1. omlet z 8 białek i 100 g owsianych 2 i 3. 150 g piersi z kurczaka i 25 g ryżu basmati + pomidor 4. 150 g piersi z kurczaka i 50 g ryżu basmati + papryka 5. pizza :) 6. białko 50 g plus 20 g orzechów włoskich Przepis i składniki na pizzę: Ciasto: 1. 60 g mąki razowej żytniej typ 2000 2. 5 białek Smażymy na oliwie tak jak na omleta Fars

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-22 20:53:18 Liczba szacunów: 0
  • Masa z Zabrzaninem str. 36

    Post
    Trening dla początkujących

    dłem bardzo słabo (zdecydowanie za mało posiłków), po południu pojechałem do IKEI na zakupy :) POSIŁKI: 1. omlet z 8 białek, 100 g płatków owsianych, 100 g twarogu chudego 2. 150 g piersi z kurczaka, 100 g ryżu brązowego, warzywka 3. białko 50 g z 20 orzechów włoskich TRENING: NOGI: 1. Przysiad (dopiero zaczynam robić nuki) 10*20 kg, 10*40 kg, 10*

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-26 21:02:13 Liczba szacunów: 0
  • Masa z Zabrzaninem str. 36

    Post
    Trening dla początkujących

    Wypiska z dnia 8 grudnia: Jedzonko: 1. omlet z 8 białek i 100 g płatków owsianych 2. 150 g piersi z kurczaka, 50 g ryżu brązowego, pół papryki czerwonej 3. 150 g piersi z kurczaka, 50 g ryżu brązowego, pół papryki czerwonej 4. 150 g piersi z kurczaka, 100 g ryżu brązowego, 200 g kiszonej kapusty 5. białko 50 g i 20 g orzechów laskowych Suplementacj

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-09 19:45:08 Liczba szacunów: 0
  • Masa z Zabrzaninem str. 36

    Post
    Trening dla początkujących

    Wypiska z dnia 14 grudnia: Jedzonko: 1. omlet z 8 białek i 100 g płatków owsianych 2. 150 g piersi z kurczaka, 50 g ryżu brązowego, pomidorki cherry 3. rosół z 150 g piersi z kurczaka 4. 150 g piersi z kurczaka, 50 g ryżu brązowego, pół papryki czerwonej 5. 250 g ryby dorsz, 100 g ryżu brązowego, ogórek zielony z jogurtem naturalnym 6. białko 50 g

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-14 20:05:47 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    atków owsianych i pół szklanki rodzynek 2 Śniadanie: 100g ryżu polane śmietaną i przecierem z jabłek.. posiłek 3 Normalny obiad który jadam w domu Posiłek 4 przed treningiem: 150 g ryzu + 100~150 g piersi z kurczaka przysmazonej na patelni ( pokrojona wczesniej w kostke i zasypana przyprawa do grila) Po treningu posiłek głównie złożony z białka.. N

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-07 17:09:00 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA wladek0o

    Post
    Po 35 roku życia

    ad głowe 12/10/8 Pąpki wasko badz papki na lawkach 15/15 Dobra pompa i skupienie zwiekszona dawka i odrazu lepiej się cwiczy Dieta: 100 g płatków osianych + 50 g białka 150 g Piersi z kurczaka + makaron 60 g + 2 łyzki oliwy + warzywa 100 g Super Mass 150 g piersi z kurczaka + makaron 60 g + oliwa + warzywa 150 g piersi z kurczaka + 60 g ma

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5621 Data: 2013-11-28 18:05:56 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA wladek0o

    Post
    Po 35 roku życia

    co bylo jeszcze tydzień temu.Mam nadzieję ,że szybko wrócę do zdrowia by móc normalnie trenować Dieta: 100 g płatków osianych + 2 cale jaja + 5 bialka jaj + garsc rodzynek 150 g Piersi z kurczaka + 60 g ryzu + 2 łyzki oliwy + warzywa 150 g piersi z kurczaka + 60 g ryzu + 2 łyżki oliwy + warzywa 150 g piersi z kurczaka + 60 g ryzu + 2 lyzki oli

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5621 Data: 2013-11-13 21:44:45 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA wladek0o

    Post
    Po 35 roku życia

    /12/10 uginanie sztangi na modlitewniku 12/10/10 uginanie z linka wyciagu dolnego jednoracz 12/12 Dieta: 100 g płatków osianych + 2 cale jaja + 5 bialka jaj + garsc rodzynek 150 g Piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyzki oliwy + warzywa 100 g Super Mass 150 g piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyżki oliwy + warzywa 150 g piersi z kurczaka

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5621 Data: 2013-11-17 12:37:51 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA wladek0o

    Post
    Po 35 roku życia

    17.11.2013 Dzień 7 / Tydzień 1 Filmik na dzisiaj: http://www.youtube.com/watch?v=0SEg695ce3k Trening: -brak Dieta: 100 g płatków osianych + 50 g białka 150 g Piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyzki oliwy + warzywa 100 g Super Mass 150 g piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyżki oliwy + warzywa 150 g piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 lyz

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5621 Data: 2013-11-17 21:22:59 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA wladek0o

    Post
    Po 35 roku życia

    20/20/20 spiecia na skosy 20/20/20 Dieta: http://imageshack.us/scaled/landing/27/0qj5.jpg http://imageshack.us/scaled/landing/28/4q93.jpg 100 g płatków osianych + 50 g białka 150 g Piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyzki oliwy + warzywa 100 g Super Mass 150 g piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyżki oliwy + warzywa 150 g piersi z kurczaka

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5621 Data: 2013-11-19 20:21:59 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA wladek0o

    Post
    Po 35 roku życia

    20.11.2013 Dzień 3 / Tydzień 2 Filmik na dzisiaj: http://www.youtube.com/watch?v=1fS9H16THvQ Trening: -Brak Dieta: 100 g płatków osianych + 50 g białka 150 g Piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyzki oliwy + warzywa 100 g Super Mass 150 g piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyżki oliwy + warzywa 150 g piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 ly

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5621 Data: 2013-11-21 20:02:03 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA wladek0o

    Post
    Po 35 roku życia

    i siedząc 15 uginanie hantli siedząc 12/10/8 uginanie sztnagi na modlitewniku 10/8 uginanie z rączka wyciagu dolnego stojąc 12/12 Dieta: 100 g płatków osianych + 50 g białka 150 g Piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyzki oliwy + warzywa 100 g Super Mass 150 g piersi z kurczaka + 60 g makaronu + 2 łyżki oliwy + warzywa 150 g piersi z kurczaka

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5621 Data: 2013-11-24 00:46:04 Liczba szacunów: 0