SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] W domu też można

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 34341

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 2649 Napisanych postów 14186 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 122098
No to ładnie
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 540 Napisanych postów 27680 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 192046
po zawodach. 7 miejsce w podciąganiu i 5-te w ustawce
Ustawka polegała na zrobieniu, w dwuosobowej druzynie, 50 podciągnięć i 100 pompek w jak najkrótszym czasie.

Ogólnie całkiem nieźle jak na ilość kontuzji z jaką startowałerm... teraz kilka dni przerwy od treningów i ze 2-3 od biegania. Ręką czasem pobolewa więc się je należy, odciski ze stóp się podgoją, a siny palec w stopie nie przeszkadza w większości rzeczy(no-problem mogę mieć jakbym chciał piłkę pokopać)
Chciałbym się w najblizszych dniach udać zrobić sobie badania cukru i cholesterolu,ale w zasadzie to chciałbym już od dluzszego czasu i mi nie wychodzi...
Rękę przez najblizszych kilka dni pookładam lodem,być może to jakiś stan zapalny czegoś, jak nie pomoże to chyba już tylko lekarz zostanie.

aaa i jeszcze słowko o mojej diecie w weekend.
sobota: 1,5 pizzy
niedziela: dokończyłem pizzę i poprawiłem gyrosem i popiłem piwem oraz kilkoma kielonami orzechówki

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 540 Napisanych postów 27680 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 192046
dobra,czas troche się ogarnąć. Od zawodów już coś troszke się ruszam, raz na rolkach byłem,raz pobiegałem i raz na orbitreku pobiegałem.
Dietetycznie już się powoli "wyciszam", od ostatniego weekendu nie było fast-foodów,słodyczy już też z dnia na dzień coraz mniej.
Wieczorem zacznę już od jakiegoś rozruchu w domu

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 540 Napisanych postów 27680 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 192046
Wracam do aktywności domowych.
Zrobiłem kilka treningów biegowych w tym czasie, dwa treningi podciągania,choć to takie typowe rozruchy były.
Pierwszy trening to 7x7. Czyli 7 serii po 7 podciągnięć
Drugi już nieco bardziej wymagający,tj drop-set
+10kg x 6 +cc x 6
+10kg x 6 +cc x 6
+10kg x 5 +cc x 6
+10kg x 5 +cc x 6
+10kg x 4 +cc x 5
+10kg x 4 +cc x 5

wszystkie serie nachwytem,powoli bo przedramię wciąż niezaleczone ale dopóki nie szarpie to nie czuje go. Czyli powolne kontrolowane ruchy,bez bujania,szarpania, wypychania z nóg czy bioder.

aha,zapomniałem napisać. Mimo iż nie robiłem na maxa to jednak dziś fajnie czuć najszersze.

i z dziś coś

pistolety

cc x 3
cc x 3
cc x 3

przysiady na czyms
cc x 13
cc x 17
cc x 16

zdjęcie tego czegoś pod spodem. Żona kupiła wiec skoro sobie wzięła do czasem skorzystam. Generalnie wymuszony wąski rozstaw stóp,a mniejsza ilość wynika z braku utrzymania równowagi. Kończyłem za każdym razem gdy spadłem z tego czegoś



pompki z nogami na podwyższeniu
cc x 20
cc x 15
cc x 15
cc x 12

pompki robione na piłce. Taka spora piłka do ćwiczeń,też sprzęt żonki

unoszenie przodem
+10kg x 10
+10kg x 10
+10kg x 10
+10kg x 10

z zapasem

prostowanie ręki w opadzie tułowia
+5kg x 15
+5kg x 15
+5kg x 15

hantle na sznurku,co utrudniło ruch ale i tak był zapas




Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2016-11-08 22:12:37
1

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 540 Napisanych postów 27680 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 192046
10.11

podciąganie na drążku nachwyt

dropsety
+10kg x 6 + CC x 6
+10kg x 6 + CC x 6
+10kg x 5 + CC x 5
+10kg x 5 + CC x 5
+10kg x 5 + CC x 5
+10kg x 5 + CC x 5

z zapasem

"dzień-dobry"
+33kg x 25
+33kg x 23
+33kg x 22

luz,bez problemu

scyzoryki z piłką fitnessową
x16
x14
x14
x12

dość ciężkawo

12.11

wykroki z workiem bułgarskim
+33kg x 7
+33kg x 6
+33kg x 6

butelki z wodą zajęte bo kleiłem paski wykładziny do ściany,wiec został worek,a ten trochę cieżki jak na to ćwiczenie.

przysiady na półpiłce
x15
x25
x17
x22

ilosć powtórzeń liczona do utraty równowagi,stąd takie rozbieżności. Samo ćwiczenie niewymagające,można by rzec ze ćwicze tu tylko utrzymanie równowagi,bo same siady z masą własną to nie jest żaden wysiłek.

wycisk żołnierski worka bułg.

+33kg x 12
+33kg x 11
+33kg x 10
+33kg x 10

ostatnie serie ciężkawo

pompki na trzech krzesłach
+10kg x 14
+10kg x 13
+10kg x 12
+10kg x 10

tak sobie,zapas sił był,zapas chęci mniejszy...

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 540 Napisanych postów 27680 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 192046
12.11

pobiegałem. Godne uwagi było to że polazłem biegać o 1:30 w nocy....cóż,w nocy już dość chłodno się robi ale biegało się nieźle.
Zresztą, fajnie również pod tym względem że o tej godzinie ludzi nie ma ,samochodów nie ma. Cisza,spokój. Minus tylko taki że ciemno na tyle ze musze biegać ulicami,czego nie lubie

13.11

podciąganie na drążku nachwyt

drop-set pojedyńczy
+10kg x 7+CC x 6
+10kg x 6+CC x 6
+10kg x 5+CC x 6
+10kg x 5+CC x 5
+10kg x 5+CC x 5

pewnie coś dołoże następnym razem ilościowo

szrugsy
+53kg x 25
+53kg x 25
+53kg x 25
+53kg x 20

z zapasem

russian twist
+5kg x 60
+5kg x 55
+5kg x 55
+5kg x 55

końcowe serie troche ciężej, więc przerwy dłuższe niż standardowo
1

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 2649 Napisanych postów 14186 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 122098
O tej porze nie odważyłabym się biegać Raz biegałam po 1wszej, przyszłam...prysznic i nie potrafiłam zasnąć
Jak tam nastawienie do badań ? Coś podziałałeś?
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 540 Napisanych postów 27680 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 192046
mimo wszystko fajnie się biega tak późno
nastawenie do badań bojowe, działanie już nie
1

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 2649 Napisanych postów 14186 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 122098
Bierz się za nie, im prędzej tym lepiej Koniec roku się zbliża, przydałoby się
Robisz zestaw, czy tylko te, o których wspomniałeś u mnie ?
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 540 Napisanych postów 27680 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 192046
tylko cholesterol i cukier.
Robiłem kilka miechów temu próby wątrobowe
aaa i oddawalem krew,wiec jakby coś było nie tak,to chyba by dal znać....

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

Następny temat

Problem z prawym bicepsem

Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym