SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pit

  • Ogry rewolucje - esencja SFD vol.4

    Post
    Odżywki i suplementy

    faftaqu ma 666 666 666 Ciakwe jaki Pit ma numer

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2007 4:44:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Twoja Chwila Prawdy II

    Post
    Doping

    Grzes do Arki Gdyna by sie nadawal Arki Gdynia znak zolto niebiescy...:D Ostatnio spodobaly mi sie ekipy i kozackie ciuchy np Pit bull wypuszcza vale tudo albo Fight Club Arka najlepsza ekipa same byki Zmieniony przez - Center88 w dniu 2007-05-08 23:33:43

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2007 11:33:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam post, czyli buby i reszta :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pit masz rączki jak ja hrhr :D dajesz dalej bo słąbo jeszcze :D

    Odpowiedzi: 3011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2008 4:08:53 PM Liczba szacunów: 0
  • $$$ ZAGLOSUJ! -> Nagroda za najlepszy test niesponsorowany 2o1o roku $$$

    Post
    Odżywki i suplementy

    Również wszystkim dziękuję, oraz gratulacje dla ciebie Pit :) W styczniu ruszma z kolejnym testem :D

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6278 Data: 1/8/2011 9:17:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Twoja Chwila Prawdy V

    Post
    Doping

    Domis jest mega szeroko dziwnie na tym krzesle wygladasz Pit

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2008 9:26:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Twoja Chwila Prawdy V

    Post
    Doping

    no przemiana konkretna naprawde dobry gen masz do tego zdr życze thx Pit Zmieniony przez - GYMwork w dniu 2008-01-03 14:24:57

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2008 2:24:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs Krata na Lato 2 Edyc. wg kuba_n

    Post
    Po 35 roku życia

    dziś wół z lidla u mnie juz 22zł zastanawiam sie nad kupnem bo ty i pit nie zachwalacie ;-) no i brakuje tu zdjecie kota %-)

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8266 Data: 6/24/2014 10:54:34 PM Liczba szacunów: 0
  • "Na treningu ostre lanie, zrelaksujmy sie więc w spamie" MMA Spam

    Post
    Scena MMA i K-1

    Zamiast Kevina wolałem obejrzeć Asterixa na olimpiadzie i było warto. Dobry film, trochę śmiechu i najlepszy Schumi jak jeździł rydwanem i na pit stop zajeżdżał A Mikołaj u was był??

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2010 10:02:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Trenuję bo lubię/ Crossfit według Moralnego/aktualne fotki s.16

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Pit, schodzi z żołądka bardzo szybko i w ciągu 30-40 minut jest dużo lżej. Zależy jeszcze od tego czy dodajesz płatki owsiane i w jakiej ilości. Jeśli Wystarczają ci same owoce na przedtreningowy to jest na prawdę dobrze. W sumie jeśli masz warzywa i owoce, to jest w tym już i tak sporo błonnika i możesz spokojnie miodem słodzić, wtedy masz [...]

    Odpowiedzi: 318 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2012 8:19:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Flex Wheeler aktualna forma

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    pit bull czemu flexowi zamazales twarz?

    Odpowiedzi: 398 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2008 12:38:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Nagrody juz wręczone, pora sie napic Advocaata od ActivLabu ziomek !!

    Post
    ActivLab

    pit nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego co robisz ale popirwsz wpadanie na końcówkę spamu ludzi z innych spamów którzy tylko czekają na gratisy nie zwabisz tym więcej ludzi do spamowania na dłuższą metę a tylko odstraszysz tych którzy wiernie tu spamowali i nie chodzi mi tu o plakaty czy inne śmieci ale o Twoje podejście tutejsi starzy [...]

    Odpowiedzi: 3018 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2009 11:55:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Nagrody juz wręczone, pora sie napic Advocaata od ActivLabu ziomek !!

    Post
    ActivLab

    pit opinia sie podzielilem, fotki probek nie zdazylem psryknac

    Odpowiedzi: 3018 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2009 4:29:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Do końca wakacji się zbliżamy więc nowy SPAM rozpoczynamy

    Post
    Informator MAŁOPOLSKI

    [...] jakas babka w ogloszeniu miala ze doba 100zl za 2os, napisalem do niej to mi odp ze oczywiscie ma wolny i ze 280zl :)) juz sobie zarezerowwalem cale mieszkanko w sopocie na dzisiaj a jutro hotel wiec plan jest taki ze wieczor w sopocie, jutro zobacze czy caly dzien tu czy pojedziemy gdzies a w niedziele zoo w gdansku, starówka i power pit %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2013 11:05:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Reso jest pussi, a Molu się dusi, czyli nowy zimowy SPAM

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    skąd wiedziales nie no byla jakas pani co zawisla na ławce i tak wisiala z 10 minut no i moj mlodszy brat co daje ze ładny Pit Bull ze mnie sie zrobił

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2009 9:46:24 PM Liczba szacunów: 0
  • V MP ADCC SUBMISSION FIGHTING - 25 KWIETNIA - SZCZECIN

    Post
    Sztuki Walki

    Przeczytaj początkowe info. masz tam daty i wagi.... Na ADCC jest info dot. zeszłorocznych zawodów Czyli czytaj uważnie!!! Jęśli chodzi o badania i ubezpieczenie to są obowiązkowe a dla niepełnoletnich wymagane jest pisemne pozwolenie od opiekunów. Bdania tylko od lekarza sportowego!!! Walczymy o to już kilka lat-każdy startujący musi posiadać [...]

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 19090 Data: 4/14/2009 4:12:27 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Sylwii - Krata na lata

    Post
    ActivLab

    18.04.2016 r. Dziś dość intensywnie. Pobudka punkt 6.00, śniadanko, ogarnianko i w rodzinne strony. PIT złożony (udało mi się nie utknąć w kolejce), inne sprawy pozałatwiane i porządne zakupy z naciskiem na mięsko i warzywa :loler: Udało mi się dziś upolować 2 kg piersi z indyka za 30 zł i do tego 5 kg kuraka 8-) DT TRENING "A" 1. Podciąganie na [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 9386 Data: 4/18/2016 1:57:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Twoja Chwila Prawdy VII

    Post
    Doping

    cerber dobrze mowi. sylwetka zrobiona typowo pod sesje. tak jak brat pit w fight club - watly, ale byl stawiany jako wzor idealnej sylwetki. zrobiony w konkretnym celu - niski bf, mieso na kapturach i ramionach. plecy/nogi nie istniejace, a to tam najwiecej miesa i kg siedzi. Zmieniony przez - chudzina w dniu 2008-06-14 09:09:55

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2008 9:08:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX (masa) by Pitt Bull podsumowanie str 31

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pit Bull ma racje mam właśnie truskawkę i jest za***ista Nie wiem jak banan bo nie próbowałem jednomu zasmakuje innemu nie Pozdro

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2006 3:48:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX (masa) by Pitt Bull podsumowanie str 31

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzieki za rady, juz mam wanilie- a co tam sprobujemy Pit mi tez skora zeszla i to z nog, plecow, karku, ramion, i co najlepsze z glowy wiecej sie tak nie zjaram jak grzanka na sloncu owocnych treningow- czekam na efekt koncowy pozdrawiam

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2006 1:31:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX (masa) by Pitt Bull podsumowanie str 31

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] to 2 dzień i już drugi dzień mam jakieś*****owe wzdęcia a poł dnia na kiblu spędziłem z bólem żołądka jak*****.A pierdze jak po***any po tym.Nie wiem jak ty masz pit??Poza tym jest taki słodki że od razu muli człowieka.ALe może to dlatego że jem tylko jedną porcję ale za to 150 g po treningu od razu z wodą.Dzisiaj dałem prawie 0,7 [...]

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2006 10:09:16 PM Liczba szacunów: 0