SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pit

  • jaki GAINER najlepszy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    j/w Pit. + kasza gryczana z chuda wolowina, lub z rybka pzdr

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1758 Data: 8/6/2007 10:37:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Kolejne zdjęcie Muzy :))

    Post
    Galeria Zdjęć

    hehe no właśnie przyuważyłem że sobie poradziłaś fajne foto, pozdro Pit-Bull Gangland West Coast Niggaz ...::BOXER::... dawajcie na mój klawy czat: http://www.polchat.pl/chat/?room=melanz Stowarzyszenie Obumarłych Kotletów - SOK

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2678 Data: 4/10/2003 2:03:00 AM Liczba szacunów: 0
  • kiedy lepiej?

    Post
    Galeria Zdjęć

    niemozna nic stwierdzic z 1 i 2 fotki poniewaz niemaja one wspolnych cech ale jestes duzy byqu lap soga Pit-Bull Gangland ...::-Zapaśnik::... http://www.mfo.prv.pl - Forum o wszystkim SFD FIGHT CLUB

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3062 Data: 6/29/2003 5:09:50 PM Liczba szacunów: 0
  • United MMA Poland

    Post
    Scena MMA i K-1

    Nastapila zmiana nazwy teamu na Polska Unia MMA (Polish MMA Union) ktorej autorem jest BJJ Polska. Zawodnicy teamu z pewnoscia beda startowac na imprezach miedzynarodowych (to byl zreszta jeden z celow jego powstania) pzdr Brat Pit PZ MMA & Vale Tudo Polska www.valetudo.pl ps a jak juz jestesmy przy nazwach to angielskim odpowiednikiem PZ MMA [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2506 Data: 5/10/2004 12:59:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Poranne wizyty na silowni - Gdansk

    Post
    Informator POMORSKI

    Na pewno Power Pit jest od 6.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 658 Data: 4/6/2013 8:26:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Mateo gdzie moja koszulka?

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Pit Ty tu nie pocieszaj tylko mi tego lososia wysylaj !!!!! na poczcie bylem :/ nie ma

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1808 Data: 11/17/2008 6:36:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Animal Cut....

    Post
    Odżywki i suplementy

    A jaka diete na spalanie najlepiej? Bo jestem troszke zmasowany ale moge dac fotki do pokazania czy jeszcze sie masowac i pozniej dopiero spalanie? Ale widze animala jakas nowa formula??? http://www.sfd.pl/sklep/Universal_Nutrition_Animal_Cuts-opis2376.html Zmieniony przez - Pit-Lord w dniu 2010-06-10 21:27:13

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 857 Data: 6/10/2010 9:23:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Animal Cut....

    Post
    Odżywki i suplementy

    Sorry za jakos ale robilem telefonem przy slabym swietle jak chcesz moge sie postaram dac lepsze. Chcialbym dobrze schudnac zeby bylo dobrze widac miesnie ale dla mnie to jest trudne :( http://img808.imageshack.us/gal.php?g=zdjcie000e.jpg Co do linkow to 2 nie dzialaja Zmieniony przez - Pit-Lord w dniu 2010-06-10 21:41:29

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 857 Data: 6/10/2010 9:36:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Animal Cut....

    Post
    Odżywki i suplementy

    A spalacze jakie bys polecil jakies witaminy itp? a i chailbym nie tracic przy spalaniu masy miesniowej i sily Zmieniony przez - Pit-Lord w dniu 2010-06-10 21:44:20

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 857 Data: 6/10/2010 9:42:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Co z forum

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    forum sfd jest spoko niepotrzeba zmieniac grafy Pit-Bull Gangland ...::-Zapaśnik::... http://www.mfo.prv.pl - Forum o wszystkim SFD FIGHT CLUB

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1808 Data: 6/30/2003 8:56:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprzedam zegarek noszony przez Brata Pita

    Post
    Targowisko

    przez brata Pita? a który to ten Pit??

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1640 Data: 6/17/2010 4:39:14 PM Liczba szacunów: 0
  • sklepy internetowe lonsdale itp

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    R4v3n - tą strone znam bluzy są tam owszem, ale nie kurtki co do lonsdale to nie podróbka tylko normalna firma typu everlast , pit bull itp

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3446 Data: 8/25/2007 11:40:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Z takim fryzem na siłownię? ;)

    Post
    Galeria Zdjęć

    buhahah spoko fryz a chodzisz tak po ulicy sam Pit-Bull Gangland ...::-Zapaśnik::...

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2575 Data: 3/6/2003 5:57:33 PM Liczba szacunów: 0
  • POSIŁEK POTRENINGOWY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie ten dzial. Znajdz sobie jakis kalkulator zywieniowy i tam czaj na posilki zawierajace duzo bialka i ww zlorzonych a nie prostych !! Posilek potreningowy powinien byc najobfitszy w ciagu dnia... -=Pit-Bull Gangland=- ...::: Dembek :::... Jedyną czystą suplementacją, która może dać ci świetną masę i separacje mięsniową. Jest własna [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1759 Data: 11/2/2003 9:44:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze

    Post
    Sztuki Walki

    Pit troche inaczej itf full widzialem filmik Jurasa on jest z itf i to nie wygladalo lajtowo

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1034 Data: 8/17/2004 10:18:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze

    Post
    Sztuki Walki

    Kosa, jest tak jak Pit pisze Ino nie light, tylko "light"

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1034 Data: 8/17/2004 11:15:17 PM Liczba szacunów: 0
  • do admina lub moda

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    pit proste nie ale mozliwe :)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1836 Data: 7/30/2008 1:40:14 AM Liczba szacunów: 0
  • zestaw bsn

    Post
    Odżywki i suplementy

    juz post boogiego odnalazłem heh a to ze moj rpyszły zestaw jest taki sam to pit wybacz hrr

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2565 Data: 2/16/2006 11:04:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Fotomontaż czy nie ?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    hehe pit bull dobry

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2214 Data: 5/8/2011 9:42:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pit Buldi -proponuje i jedno/jabłczan zda się dla ciebie w sam raz/ i drugie/zawarte w spalaczu substancje sprawią że odczujesz przypływ energii/ a że bedzie ona w dużej mierze pochodziła z tłuszczu to super, no i naogół spalacze mają także w swoim składzie coć co nieźle pobudza, więc i refleks i witalność będzie większa... a kreatyna dodatkowo [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 839 Data: 5/6/2006 7:59:48 PM Liczba szacunów: 0