SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pit

  • Spam - Tu Panowie gotują dla Pań :-D

    Post
    Kuchnia SFD

    dorocinski jest spoko, szacun za role serialowa w pit bullu

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2014 8:57:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam - Tu Panowie gotują dla Pań :-D

    Post
    Kuchnia SFD

    pit 300

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2014 9:36:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Pit,nie dziwię się I widać,że jesteś kochany z wzajemnością,poza tym,jakbym miała takiego ślicznego psa,to też bym się dzieliła jego wizerunkiem W ogóle bardzo lubię to zdjęcie,Psina jest baaaardzo w Ciebie zapatrzona

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2008 11:49:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Patrz go , kumaty Mam kumpla we Francji. Swojego czasu był członkiem klubu tuningu samochodów Umiem nawet jedno przeklenstwo po francusku; (tak sie wymawia) "kastła fis de pit"

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2008 5:45:19 PM Liczba szacunów: 0
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY :-)

    Post
    Kuchnia SFD

    Pit, a te frytasy to blanszujesz po pokrojeniu ? Dzis zrobie, chodza za mna i chodza, z dwoch ziemniakow, szał ch**a normalnie %-)

    Odpowiedzi: 2993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2013 4:03:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY :-)

    Post
    Kuchnia SFD

    Pit, a te frytasy to blanszujesz po pokrojeniu ? Dzis zrobie, chodza za mna i chodza, z dwoch ziemniakow, szał ch**a normalnie %-) Tia, blanszuję, a następnie do piekarnika na papier - 0% tłuszczu ;-) Pitbull u mnie frytasy jutro 8-) jesteś pewien, że to wół był?? Malinowa łączę się - u mnie tez dziś 2 ziemniaki ...ale co dwa to nie jeden [...]

    Odpowiedzi: 2993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2013 3:48:11 PM Liczba szacunów: 0
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY :-)

    Post
    Kuchnia SFD

    Ty pit to lubisz gotować co? };-)

    Odpowiedzi: 2993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2014 7:43:21 PM Liczba szacunów: 0
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY :-)

    Post
    Kuchnia SFD

    Pobiegane mamy, kolacyjka się należy. Schabowy, wiejski,buraczki, chlebek, soczek wyciskany z pomarańczy i cytryn+kolacja dla kolan i układu immu. Nie można być takim egoistą8-) http://fotoo.pl//out.php?i=706117_img-3849.jpg Pit testowałeś tamte ciasto?

    Odpowiedzi: 2993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2014 8:31:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Krótka piłka - szpam hrhr

    Post
    Inne dyscypliny

    siemka PIT a lap soga odbij

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2007 9:07:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Nikt nie zakłada to mi ten zaszczyt przypada! Małopolska spammmm !!!

    Post
    Informator MAŁOPOLSKI

    rozlicza tu ktos pit? jak rozliczam osobno z żoną to wychodzi 90zł wiecej niz jak rozliczamy sie razem. zastanawiam sie co dalej z tym zrobic;)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/28/2013 8:17:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    wiesz pit malina jest zazdrosna i chce zdyskredytowac konkurencje w twoich oczach

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2007 6:03:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    Pit nie prawda bo jak patyczaki ... Ty Superemenie jeden nooo :* Zmieniony przez - Gosteczek w dniu 2007-05-18 18:13:24

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2007 6:13:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    zle wygladasz pit

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2007 12:51:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    pit jak moge sie kieroac do takiej figury korku jak ona ma z 150 cm. a ja 175 heh i zupelnie inna budowe , ja mam strasznie szczuple rece i barki a wiekszy tylek no przesadziles;] budowe sie dostaje od bozi a ja za chiny nie chce wygladac jak ta blondi

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2007 6:28:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    Tamte cycki brzydkie :/ takie kurde wyalienowane nie wiem coś mi wnich nie pasuje Ehhh nie wiem co wy tak sie przejmujecie tą maturą ... tylko barany nie zdają jej ... Już widze jak Pit przerabiał te swoją prace pewnie wycioł co 3 linijka powiększył odstępy miedzy wierszami z 1 na 1,5 by łatwiej uczyć sie i dał nowa trziconka hehehe Zdacie [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2007 9:17:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    to teraz Ciebie bedzie mozna nazywac alkoholikiem ?? jeee ! ale niesamowicie goraco jest , ktos mieszka moze wyzej niz na 5 pietrze? bo ja wlasnie sie dusze w mieszkaniu Pit tylko szkoda ze nie ma kto wziasc do buzi co ? heheheh Zmieniony przez - Malinowa w dniu 2007-05-25 16:01:08

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2007 4:00:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    nie mam na tym kompie, gdzies mialam na wildcatie zaraz sprawdze moze i fajne z wygladu ale strasznie chacza o zeby jak sie usmiechalam hehe i psuja je. pit powiedz mi jeszcze ciezko bylo na angielskim ustnym ? cholerka wlasnie patrze przykladowe odpowiedzi i polowe z teog bym nie powiedziala

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2007 11:23:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    o wlasnie zapomnialem zupelnie chaczyk o tobie... mam dojscie do johi hcl ale minimalna ilosc do zamowienia do 30g po 6$/g... oraz bede zmuszony pit poprosic mateo o skasowanie twojego konta na sfd

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2007 1:13:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    Pit najlepszego koksie (sory ze dziś ale jak najbardziej serdeczne życzenia). Składam papiery na wf

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2007 9:56:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Klocus i Przyjaciele 8-) - Szpam 0_o

    Post
    Galeria Zdjęć

    Pit bull nie nabijaj se postów shhh. testuje metody wstawiania zdjęć http://img216.imageshack.us/img216/8468/x004zy2.th.jpg http://img216.imageshack.us/img216/8468/x004zy2.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2007 12:28:13 PM Liczba szacunów: 0