SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wwianek - dziennik treningowy 2014

temat działu:

Dzienniki Treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 25461

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
autorka żyje, tylko ma zapieprz lekki
Jak sie wyrobie ze wszystkim, to zdam raport z treningow i michy. Ale poki co ide zakuwac na wejsciowke na jutro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Ok Aga jak wiemy, że się uczysz możemy być spokojne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34564
Na wejściówkę czyli co?:) Nie studiuję WIĘC jestem w tyle z tego typu slangiem :D
Trzymam kciuki i czekam BOM cierpliwa;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
wejsciowka to sprawdzian, ktory sie pisze na poczatku zajec- jak zdasz, to zostajesz, jak nie, to wylatujesz
Pisze jutro z wykrywania obecnosci tluszczu w pokarmie i analizy wartosci energetycznej zywnosci, jprd saaaame nudy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34564
wwianek
wejsciowka to sprawdzian, ktory sie pisze na poczatku zajec- jak zdasz, to zostajesz, jak nie, to wylatujesz
Pisze jutro z wykrywania obecnosci tluszczu w pokarmie i analizy wartosci energetycznej zywnosci, jprd saaaame nudy


U mnie na studiach nie było takich rzeczy - egzamin to egzamin - wiadomo, że musi być co jakiś czas ALE żadnych wejściówek nie było;)
Tak czy inaczej Aga - powodzenia ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816