SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wwianek - dziennik treningowy 2014

temat działu:

Dzienniki Treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 25272

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam!
Niektórzy mogą mnie kojarzyć z plażowego projektu (link w sygnaturce), ale postanowiłam też założyć tutaj dziennik, żeby mieć coś "trwałego", a nie tylko na okres 2-3 miesięcy
Krótko o sobie?
Mam na imię Agnieszka, mam 21 lat, ćwiczę od kilku lat, z tym że pierwszy raz na siłce pojawiłam się w październiku 2012 roku i od razu wskoczyłam na ciężary Ale tak naprawdę, jak ktoś mnie pyta, od kiedy trenuję, to najczęściej odpowiadam, że od grudnia tamtego roku, kiedy to koledzy wzięli mnie pod swoją opiekę, bo z ręką na piersiowym większym- dopiero od tego czasu poczułam, co to prawdziwy MOCNY trening. I tak trenuję do teraz
Jestem typem osoby, która może jeść dużo i nie widać negatywnych efektów, a nawet jeśli, to szybko one znikają. Udało mi się w tym roku na wiosnę osiągnąć naprawdę mocny wysusz jak na mnie : ale co się namęczyłam, to moje Póki co nie zamierzam tego powtarzać, może na następną wiosnę. Teraz jestem teoretycznie na masie
Moja miska wygląda mniej więcej tak: 120-140g białka / 30-40g tłuszczy / 300-350g węglowodanów
Nie liczę kalorii, jem 4 posiłki dziennie, do każdego posiłku 100g produktu węglowodanowego, kawał mięsa/ryby/jajko/whey + owoce do śniadania i posiłku potreningowego.
Trenuję splitem push/legs/pull, ale moje treningi za każdym razem wyglądają inaczej, więc nie ma sensu ich rozpisywać
Moja suplementacja z kolei prezentuje się tak:
Bardzo chwalę sobie produkty UNS'a i na pewno nie zamierzam z nich rezygnować w najbliższym czasie Przy okazji chciałabym podziękować za te wszystkie nagrody, które udało mi się zgarnąć w trakcie poprzedniej edycji plaża Jestem mega wdzięczna, co za każdym razem staram się wyrazić