Zmieniony przez - Kamil Nowakowski w dniu 2012-12-21 15:12:24
...
Napisał(a)
proszę nie wklejać maili od Pan w temacie, każdy mail podlega ochronie dan osobowych i nie sądzę aby Panie z biura chciały aby ich treść maili widniały na forum publicznym z ich danymi, dziękuje za wyrozumiałość
Zmieniony przez - Kamil Nowakowski w dniu 2012-12-21 15:12:24
Zmieniony przez - Kamil Nowakowski w dniu 2012-12-21 15:12:24
...
Napisał(a)
Było trzeba ukryć tylko treść maila a nie całej negatywnej opinii :)
...
Napisał(a)
Witam ponownie za pierwszym razem wiadomość usunięta, widocznie nie lubimy krytyki...
Zacznę od tego że zamówienie złożyłem 9.12 i od razu zapłaciłem (ponad 1000zł) to myślałem że takie zamówienie dla firmy ma wyższy priorytet, ponieważ firma pieniądze już ma, czyli towar sprzedany a dziś wiadomość, że moje zamówienie nie może zostać zrealizowane (mimo iż wczoraj była informacja że wszystkie wysyłki maja dziś wyjść) miało to miejsce dziś o godzinie 11.55 drogą mailową. Nie ma jakiegoś tam produktu, i do godziny 14 mam podjąć decyzje wysyłamy bez czy jak. Po pierwsze nie każdy ma dostęp do poczty w tych godzinach,a po drugie takie sprawy załatwia się telefonicznie. Miałem taki sam przypadek w sklepie SFD i dostałem telefon uzgodniliśmy warunki, przyszła paczka i miła niespodzianka koszulka Dymatize. A teraz najlepsze dotyczyło do produktu wartego 6zł hehe a tu mówimy o kwocie 1000zł. Druga pozytywna sytuacja miała miejsce 7.12 (też promocja mikołajkowa) w sklepie Atleta.pl, zamówienie złożone o godzinie 15.40 a o 16 już wysłane, jak widać da się. I zaznaczę że cały czas spokojnie czekałem nie wydzwaniałem, wypisywałem maili z zapytanie kiedy bedzię zamówienie ale teraz widze że trzeba było byc natrętem może było by inaczej ( umiem czytać "proszę o cierpliwośc w realizacji zamówień ) ale w tym momencie to już przegięcie by prawie 1 miesiąc realizować zapłacone zamówienie, POK na bardzo słabym poziomie, przemyślcie sobie co możecie następnym razem lepiej zrobić bo na pewno się da a jeśli nie wiecie jak to polecam Coaching Mateusza Grzesiaka.
To na tyle, natępnym razem mierzcie siły na zamiary.
Pozdrawiam
Zacznę od tego że zamówienie złożyłem 9.12 i od razu zapłaciłem (ponad 1000zł) to myślałem że takie zamówienie dla firmy ma wyższy priorytet, ponieważ firma pieniądze już ma, czyli towar sprzedany a dziś wiadomość, że moje zamówienie nie może zostać zrealizowane (mimo iż wczoraj była informacja że wszystkie wysyłki maja dziś wyjść) miało to miejsce dziś o godzinie 11.55 drogą mailową. Nie ma jakiegoś tam produktu, i do godziny 14 mam podjąć decyzje wysyłamy bez czy jak. Po pierwsze nie każdy ma dostęp do poczty w tych godzinach,a po drugie takie sprawy załatwia się telefonicznie. Miałem taki sam przypadek w sklepie SFD i dostałem telefon uzgodniliśmy warunki, przyszła paczka i miła niespodzianka koszulka Dymatize. A teraz najlepsze dotyczyło do produktu wartego 6zł hehe a tu mówimy o kwocie 1000zł. Druga pozytywna sytuacja miała miejsce 7.12 (też promocja mikołajkowa) w sklepie Atleta.pl, zamówienie złożone o godzinie 15.40 a o 16 już wysłane, jak widać da się. I zaznaczę że cały czas spokojnie czekałem nie wydzwaniałem, wypisywałem maili z zapytanie kiedy bedzię zamówienie ale teraz widze że trzeba było byc natrętem może było by inaczej ( umiem czytać "proszę o cierpliwośc w realizacji zamówień ) ale w tym momencie to już przegięcie by prawie 1 miesiąc realizować zapłacone zamówienie, POK na bardzo słabym poziomie, przemyślcie sobie co możecie następnym razem lepiej zrobić bo na pewno się da a jeśli nie wiecie jak to polecam Coaching Mateusza Grzesiaka.
To na tyle, natępnym razem mierzcie siły na zamiary.
Pozdrawiam
>>kocham mojego Aniolka o przeslicznym usmiechu<<
...
Napisał(a)
Twoja wiadomość została usunięta ponieważ zawierała informacje związane z ochroną danych osobowych, także proszę odnosić się sprawiedliwie :) przy tak olbrzymiej promocji zawsze będzie % takich sytuacji, jest to nieuniknione... na pewno Panie zbiura znajdą i dla Ciebie rozwiązanie , pozdro
...
Napisał(a)
Kamil masz dostęp do zamówień, aby sprawdzić co jest grane z moją przesyłką?10ego pieniądze zaksięgowane u was, 17ego wysłano paczkę. No jak na kuriera przystało to w ciągu 3 dni max powinien przybyć z paczką. Nie dzwoniłem do biura bo miałem nadzieję jeszcze że dojdzie.
Co jest w przypadku, gdy nie odbiorę przesyłki chodzi mi tu o okres poświąteczny.Przesyłka idzie do Parcel shopu? Jak ja się o tym dowiaduje, w którym ewentualnie jest, czy są jakieś za to opłaty dodatkowe?
Pisałem mailowo do biura i zero odpowiedzi
Zmieniony przez - mrhavoc w dniu 2012-12-21 16:26:59
Co jest w przypadku, gdy nie odbiorę przesyłki chodzi mi tu o okres poświąteczny.Przesyłka idzie do Parcel shopu? Jak ja się o tym dowiaduje, w którym ewentualnie jest, czy są jakieś za to opłaty dodatkowe?
Pisałem mailowo do biura i zero odpowiedzi
Zmieniony przez - mrhavoc w dniu 2012-12-21 16:26:59
...
Napisał(a)
niestety nie mam dostępu, z tego co wiem wszystko wyszło dzisiaj, na pewno kurier przed dostawą będzie się z Tobą kontaktował i będziesz mógł się z nim umówić, kurier ma 3 próby dostarczenia przesyłki dopiero później odsyłają do firmy
...
Napisał(a)
ehh no niestety u mnie w tym roku nie obyło się bez problemów, miałem spore zamówienie ("rodzinne") i najpierw zostało ono podzielone na 3 osobne paczki (za duża waga jednego zamówienia), dwie z nich dzisiaj dotarły, na trzecią czekam z czego:
Jedna paczka przyszła kompletna wg listy zamówienia, znajdującej się w środku (mimo, że w mailu potwierdzającym miały znaleźć się również 10 innych produktów, jendak na "nowej" fakturze nie były one uwzględnione, więc nie musiałem płacić i mam nadzieję, że dotrą w ostatniej paczce)
Druga paczka już niestety była niekompletna, zacznijmy od tego, że brak było w niej faktury/listy produktów się w niej znajdujących.
Brak również jest 6 produktów - białka 2,25kg - za tę paczkę zapłaciłem z uwzględnieniem produktów, których nie otrzymałem.
Napisałem już do POK/BOK, mam nadzieję, że zostanie to wyjaśnione lub pozostaje mieć nadzieję, że wszystko dotrze wraz z ostatnią paczką :(
Jedna paczka przyszła kompletna wg listy zamówienia, znajdującej się w środku (mimo, że w mailu potwierdzającym miały znaleźć się również 10 innych produktów, jendak na "nowej" fakturze nie były one uwzględnione, więc nie musiałem płacić i mam nadzieję, że dotrą w ostatniej paczce)
Druga paczka już niestety była niekompletna, zacznijmy od tego, że brak było w niej faktury/listy produktów się w niej znajdujących.
Brak również jest 6 produktów - białka 2,25kg - za tę paczkę zapłaciłem z uwzględnieniem produktów, których nie otrzymałem.
Napisałem już do POK/BOK, mam nadzieję, że zostanie to wyjaśnione lub pozostaje mieć nadzieję, że wszystko dotrze wraz z ostatnią paczką :(
Poprzedni temat
Dziennik Treningowy Tomasza Lademann zawodnika Strongman
- 1
- 2
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- ...
- 106
Następny temat
Brigitte Subrin video
Polecane artykuły