witajcie towarzysze i koledzy po sztandze! mam problem który doprowadza mnie do najgorszych myśli, do tego aby skończyc z tym pięknym sprotem jakim jest KULTURYSTYKA. cwicze juz ok 36miesięcy, robie partie każdą za wyjątkiem pleców 2x w tyg! no i problem jest taki ze kilka centymetrów temu....było jak w bajce szło do przodu cm po centymetrze, no i od jakis 1roku jest bujanka, raz jest tyle cm na łapie przykładowo raz nieco mniej, chciasłem sie przerzucic na 1x w tyg kazdą partie bop robie aktualnie 2x w tyg., ale mysle ze 1x partia w tyg to stanowczoi za mało!!wykonuje po 10 seriina partie 2x w tyg! myslałem zeby robic raz po np 20serii. nie jestem jakimś laikiem wielkim i wiem ze niemoge pobyc na treningu "10godzin za 5 treningów i nieiść przez 5 dni:)" ale wiem ze jak robie 10serii na partie to owszem pompa wielka, miesien zruchany, czuc ból:)regeneracja, ale wystarcza mi 3-4 dni i juz czuje max. siły, wiec czy 1x wtyg partia po np. tylko 12serii chociazby na klate to dużo?tio jest nic. prosze doradxccie mi cos , pytam tych doświadczonych, oglądałem juz sporo filmów z kulturystami to jak patrze to oni wykonują np. na klate 20serii, owszem nie porównuje sie do nich ale sam fakt wzorowania sie na naujlepszych.a powiem i to ze waze ok 95kg 183cm wzrostu na łapie 43,5cm, niby niejest źle ale jak kur......a mam cwiczyc i daje z siebie wszystko a tu mi np. spada, albo z 8 miechów temu miałem takie wyniki jak teraz , poszło lepiej i znowu jest gorzej!a niepowiem zebym nieprzestrzegał dobrego snu i dietki, prosze o pomoc, chciałbym aby było tak ze sie cwiczy i tylko rośnie nawet bardzo wolno ale nie spada a tylko i dzie do przodu:)chociaz nawet stoi dłużej:)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
- Każda partia osobno czy Push Pull Legs
- Trening na rzeźbe - 1 czy 2 w tygodniu?
- plan trenigowy: partia 2 razy w tygodniu czy 1 raz.Oto jest pytanie????????
- TRENING NA MASĘ: partia 2 razy w tygodniu I-wszy tyd.+ partia raz w tyg. II-tydzień